יום עצמאות מנצח ברשת ויקטורי

כל הארץ דגלים דגלים, אך גם מנגלים מנגלים. רגע לפני החג הכי כחול-לבן על לוח השנה, קפצתי לסניף ויקטורי הקבוע שלנו, לעשות קצת קניות לחג, בידיעה שהחג יכול להיות גם שמח וגם זול יחסית.

Victory Super 2
צלמת: כרמל מילנר-סער

בשנה האחרונה זוגתי ואני מבצעות את הקניות שלנו רק ברשת ויקטורי, אחרי ששנים, רכשנו ברשתות מתחרות, בסניפים וגם אונליין ולאחר קנייה מקרית אחת בויקטורי סניף קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, החלטנו שהגיע הזמן לשינוי ולשלם פחות, הרבה פחות. מאחר ואני עצמאית, לי קל יותר לפנות זמן ולהגיע לסניף, בעיקר לפני חגים, אני מעדיפה לעשות את הקניה בשעות הבוקר, שעה בה רוב הסניפים אינם מלאים באדם וליהנות מחווית הקניה עד הסוף. עבורי קניות בסופר, זה כמו ללכת ללונה פארק, תמיד אוהבת לראות מוצרים חדשים, מבצעים ולקבל חווית שירות שאוכל לספר עליה בבית. הפעם קיבלתי חווית שירות שראוי לשתף בבלוג שלי.

בהגיעי לסניף, תמיד מקבל את פניי בשמחה המאבטח המבוגר של ויקטורי. תמיד עם אותו משפט: “בחיי שלא ראיתי חיוך כמו שלך”. זה כמובן גורם לי לחייך עוד יותר תוך כדי שאני לוקחת עגלת קניות ויוצאת לדרכי. מיד נתקלו עיניי בדגלי ישראל תלויים בגאווה בכל הסניף וזה שימח אותי מאד.

rsz victory super 4
צלמת: כרמל מילנר-סער

הפעם מצאתי בסניף יותר מבצעים מהרגיל, תענוג. קניות לחג, יכולות להסתכם בהוצאה לא קטנה, בטח אם מתכננים פיקניק, ארוחה או על האש מסורתי עם משפחה/ חברים/ות.

כצרכניות רציניות של קולה זירו, תמיד שמחה להיתקל במחיר הכי זול שהכרתי למארז, משם המשכתי לבלו/ אקס אל שאני אוהבת לשתות בכל ימות השנה ובחג הקרוב נערבב עם וודקה, לחיי המדינה. מעטים המקומות בארץ בהם תוכלו למצוא עדיין- 4 פחיות ב10 ש”ח בלבד.

Victory Super 6
צלמת: כרמל מילנר-סער

במחלקת החד פעמי והציוד למנגלים, ראיתי מדפים עמוסים לעייפה בכל טוב. רק תבחרו סוג ותעמיסו על העגלה, גם כאן מצאתי מבצעים שווים של סכו”ם חד פעמי ושל כוסות מכמה סוגים. כמובן שמצאתי כבר פחמים איכותיים, שיפודים עץ/ ברזל ומדליק למנגל, כי מי רוצה להיתקע בלי כל אלה ביום עצמאותנו?

rsz victory super 7
צלמת: כרמל מילנר-סער

מחלקת הבשר ללא ספק מוכנה כבר לחג, תוכלו למצוא שם, שפע של בשר טרי, כמעט מכל סוג. אני בחרתי לנו פרגיות שאחרי המרינדה הקבועה שלי יהפכו לשיפודי פרגית משגעים בחג. קניתי גם בשר טרי שנטחן מולי במקום, שיהפוך להיות תערובת נפלאה לתוך פיתה, או בעצם לראשונה, עראיס על מנגל.

Victory Super 8
צלמת: כרמל מילנר-סער

בסניף הצלחתי למצוא מבצעים נפלאים לחברי/ות מועדון, אך לא רק להם/ן. בכל תחילת חודש ישנם פתקים על כמה וכמה מוצרים נבחרים, שהופכים למוצרי החודש, הנמכרים במחירי מבצע, בכל חודש, המוצרים משתנים, לשם גיוון ולשמחת הלקוחות. כמו כן, ישנם מבצעים ייחודיים גם למי מאיתנו שיבחר לעשות את הקניות שלו, בזמן ובנוחות שלו, מהכורסא בבית. אתר אונליין נוח לשימוש, ידידותי למשתמש וחוסך בזמן.

בסניפי ויקטורי יש מעדנייה לבשר, לחלב ויש גם מאפייה של בונז’ור, הריח העולה ממנה לרווחת העוברים והשבים, לא משאיר אף לקוח/ה אדישים. תוכלו למצוא שם שפע מאפים טריים, לחמניות שנאפות במקום, שלל סוגי לחמים, עוגות ועוד. מחלקת הירקות סופר מושקעת, עשירה וצבעונית ובצמוד אליה תוכלו למצוא גם מחלקה עם מוצרים ללא גלוטן, לטבעונים ועוד.

Victory Super 9
צלמת: כרמל מילנר-סער

האווירה נעימה במהלך הקנייה בסניף, בעיקר אם בחרתם/ן כמוני לא לקנות בערב החג, כי אם קצת לפני ובשעות שהן מראש פחות עמוסות בסניפים.

בשל בירור שביקשתי לעשות, הספקתי להכיר את מנהל הסניף, יחיאל, שהיה מאד שירותי ומסביר פנים. עובדים/ות רבים/ות בסניף בכל משמרת, מסדרים סחורה, מנקים את הסניף, עובדים על הקופה. לרגע אחד לא תוכלו לפספס עובד/ת אם תרצו לשאול דבר מה, או לא תמצאו מיקומו של מוצר כזה או אחר.

Victory Super 3
צלמת: כרמל מילנר-סער

רשת ויקטורי, בבעלות משפחת רביד, כשהבן אייל משמש כמנכ”ל שלה, עברה רבות מאז שנות קיומה (הוקמה ב-1996), היא ללא ספק, נחשבת רשת מצליחה ורווחית, אך בעיקר רשת שמתחדשת כל העת ומיטיבה עם הלקוח/ה עם הכנסת מגוון מוצרים חדשים, מבצעים בלתי פוסקים ואף שינויים, כמו מחלקה שכל כולה על טהרת הטבעונות, שתוקם בקרוב בסניפים. אני אמנם לא טבעונית, אבל אני שוקלת את הנושא כבר לא מעט זמן ויש לי חברות טבעוניות רבות, שישמחו לשמוע את הבשורה.  אלה לגמרי דברים שאותי משמחים.

Victory Super 10
צלמת: כרמל מילנר-סער

התור בקופה ארך רק מספר דקות, מאחר והיו לא מעט קופות פעילות (כנראה תגבור לפני החג) ומצאתי עצמי מעמיסה את המוצרים על המסוע ותוך כדי כבר מעבירה את פרטיי וכתובתי לביצוע משלוח. כמעט כל המוצרים היו זולים יותר, מברשתות אחרות ואני לקוחה עם מודעות צרכנית גבוהה+זכרון פנומנלי. מצאתי עצמי נפעמת מהפערים והמבצעים ולא כי קניתי 2 וקיבלתי 1 מתנה ונתקעתי עם מוצרים במזווה, כפי שקורה לנו הרבה, אלא מבצעים אמיתיים, כאלה שפשוט מציעים מוצר במחיר מופחת מהמחיר בו תמצאו אותו במרבית הרשתות/ חנויות האחרות. אני מדברת על מרכך כביסה, מארז קולה זירו, רוטב צ’ילי מתוק, נייר טואלט איכותי באריזת ענק, עוגיות ביתיות, קמח לבן ועוד, מחירים טובים למוצרים שרובם נחשבים למוצרי צריכה בסיסיים, הם לא עניין של מה בכך. לקחתי את החשבונית עם חיוך ולהפתעתי, למרות שאנחנו בשבוע קצר של חג, המשלוח הגיע לביתי, כמעט ביחד איתי ובתוך כשעה מרגע סיום הקניה. אולי זה בגלל החיוך?

Victory Super 5
צלמת: כרמל מילנר-סער

שמחה לומר שחווית הקנייה שלי כיום, נמדדת גם בשירות אך לגמרי גם במחיר ובמהירות המשלוח הביתה. בשלושת הפרמטרים הנ”ל, ויקטורי, כשמה כן היא, רשת מנצחת.

אסירת תודה, על הפעם ההיא שמצאנו עצמנו בשעות הערב בקניון עם לא מעט חוסרים, זו הייתה קניה מקרית וראשונה בויקטורי, שהפכה אותנו ללקוחות ממש לא מקריות וללא ספק, קבועות.

חג עצמאות שמח, חסכוני וטעים לכולנו.

Victory Super 11
צלמת: כרמל מילנר-סער

ויקטורי-אתר אונליין:

https://www.victoryonline.co.il/

לדף הפייסבוק של ויקטורי:

https://www.facebook.com/abavictory/

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן