רשת סוהו מציגה: בלאק פריידיי מעוצב ומשתלם במיוחד

הידעתם/ן? יום שישי השחור/Black Friday הוא כינוי ליום שישי שפותח את עונת המכירות לקראת חג המולד. הוא חל ביום שישי של השבוע הרביעי בחודש נובמבר. מקור השם מבוסס על הביטוי "in the black" שמשמעותו בתחום ראיית החשבון הוא להרוויח.

גם בישראל מציינים כבר שנים את ה"בלאק פריידיי". בשישי הקרוב, כל הרשתות הגדולות והמותגים הנחשבים יציעו לכם/ן הנחות על מגוון גדול של מוצרים, חלק מהן, אף מציעות את המבצעים ליותר מיום אחד.

שמחה לבשר לכם/ן על ההנחות השוות שצפויות לכם/ן ברשת העיצוב האהובה עליי "סוהו".

בין התאריכים 20-24/11/18, תוכלו ליהנות מ-20 אחוזי הנחה על כל המוצרים בכל סניפי הרשת (המבצע לא תקף באתר), כמו כן, תמצאו בחנויות מגוון פריטים ב-30-70 אחוזי הנחה.

 

 

חנויות הרשת מרכזות מגוון עצום של מוצרים מעוצבים של מעצבים ישראליים, יחד עם בינלאומיים בקטגוריות רבות: מוצרים לבית, חפצי נוי, אביזרים למטבח ולאירוח, אביזרי אופנה- תיקים תכשיטים וצעיפים, יודאיקה, מוצרי נייר ומשרד, גאדג'טים מעוצבים, מוצרי ספא ולייף סטייל, פריטים לילדים ועוד. בכל קטגוריה תמצאו מוצרים בטווח רחב של מחירים, גם הזולים שביניהם יהיו תמיד בעלי אופי מעוצב.

נובמבר הוא חודש טוב ללקוחות ומיד אחרי הבלאק פריידיי, מגיע ה"סייבר מאנדיי" (26.11). בסוהו מציעים לכם/ן משלוח חינם עד הבית בכל קניה מעל 99 ש"ח. בימים רגילים סכום המינימום למשלוח חינם עומד על 199 ₪ ואני מכירה לא מעט שרוצים לעיתים להזמין מוצר ספציפי אחד שלא מגיע לסכום המינימלי למשלוח חינם. בדיוק בשבילכם/ן יש את הסייבר מאנדיי.
ובחזרה לבלאק פריידי ולסניפים, שם גם המוצרים החדשים ביותר בסוהו מקבלים הנחה יפה.

קבלו טעימה ממוצרי חברת "JOSEPH JOSEPH" שכה אהובים עליי. פריטי המטבח והבית שלהם ידועים בפונקציונליות שלהם ובעיצוב מודרני ומרהיב. המוצרים שלהם ידועים גם בשל איכותם הגבוהה, שמאפשרת ליהנות משימוש בהם לאורך שנים.

 

מברשת לניקוי אסלה flex
צילום: יח"צ

 

סדרת מוצרי האמבטיה של המותג הבריטי המוביל JOSEPH JOSEPH:

מברשת לניקוי אסלה Flex נירוסטה – מתקן לניקוי אסלות הכולל מברשת ניקוי ייחודית וגמישה, המאפשרת ניקוי של אזורים שקשה להגיע אליהם באמצעות מברשת רגילה. המברשת עשוייה סיליקון ובעלת סיבים מרווחים ועמידים לניקוי, דבר המונע הצטברות לכלוך ונוזלים בין הרווחים. כמו כן, המתקן בנוי באופן המונע טפטוף מינימלי של מים מהמברשת בתום הניקוי. המתקן דקיק ואסתטי והינו חלק מסדרת מוצרי האמבטיה של המותג הבריטי המוביל JOSEPH JOSEPH

חומרים: נירוסטה בציפוי המונע טביעות אצבעות, מלמין וסיליקון. מידות: 8.7*12.3*43.1 ס"מ. הוראות ניקוי: ניקוי ידני בלבד.

 

צילום יח"צ

 

מעמד לנייר טואלט Easy נירוסטה – מתקן לנייר טואלט המאפשר אחסון של עוד 3 גלילי נייר (סה"כ 4 בו זמנית). המתקן כולל מדף רב תכליתי עליו ניתן להניח חפצים כדוגמת טלפון נייד. בסיס המדף מהווה קופסת אחסון למוצרי היגיינה נוספים שתמיד טוב שיהיו  בהישג יד. הידית המשמשת להחזקת הגליל אשר נמצא בשימוש, בעלת רצועת סיליקון היוצרת התנגדות לסיבוב הגליל ומסייעת בקריעה קלה של הנייר מהגליל. בסיס המתקן מחוזק במשקולת על מנת לשמור על יציבותו.

חומרים: נירוסטה בציפוי המונע טביעות אצבעות. מידות: 68*16.5*22.5 ס"מ. הוראות ניקוי: באמצעות מטלית לחה.

 

פח מפוצל split
צילום: יח"צ

 

פח מפוצל לשירותים Split נירוסטה – פח לשירותים (אך לא רק) הכולל 2 תאים, אחד לאשפה הניתנת למחזור ואחד לאשפה רגילה. הפח נפתח בצורה פשוטה באמצעות דוושת רגל. הפחים הפנימיים ניתנים לשליפה למטרת ניקוי או החלפת שקית האשפה ויש להם חריץ בשפתם, אשר נועד למנוע את החלקת השקית פנימה. מכסה הפח מסתיר את שפת השקיות של הפח.

חשוב שתדעו שחברת JOSEPH JOSEPH מעצבת מזה שנים, פחי מחזור המעודדים הפרדת פסולת למחזור וכזו שלא. בעיצוב הפח ניכרת מחשבת רבה על כל פרט ופרט.

חומרים: נירוסטה בציפוי המונע טביעות אצבעות. מידות: 27*28.4*18 ס"מ, תכולה 6 ליטרים. הוראות ניקוי: באמצעות מטלית לחה.

את סדרת האמבטיה החדשה ומוצרים נוספים תוכלו למצוא כאן: http://bit.ly/2zZUO7k

החל מהיום ניתן לרכוש אותם ב-20 אחוזי הנחה בכל סניפי הרשת.

 

ממחזרים ונהנים
צילום: יח"צ

 

בין מוצרי החברה תמצאו גם: ששת צבעונית מושלמת, משטחי חיתוך חכמים במיוחד, בקבוקי שתייה עם מעקב אחר כמות השתייה שלכם/ן, כותשי שום איכותיים, קולפנים מעולים, קופסאות אחסון שגם אמא שלכם/ן תאהב וכיו"ב. המוצרים אינם זולים, אך מניסיון שווים כל שקל, בטח ובטח כשתראו כמה זמן הם מחזיקים מעמד.

ואם אתם/ן כבר מגיעים לאחד מסניפי של ה"סוהו", אל תפספסו את התיקים השווים של: lexon הצרפתית ו-anello היפנית. הצעיפים הצבעוניים והנעימים שהגיעו לחנויות בדיוק בזמן, העיצובים הישראליים היחודיים עוד. כמובן, שאם תרצו לפנק חובבי/ות עיצוב עם טעם טוב, ממליצה בחום על הגיפט קארד של הסוהו, שאותי אישית תמיד מצליח לשמח.

 

סדרת מוצרי האמבטיה של JOSEPH JOSEPH
צילום: יח"צ

 

"סוהו"- רשת חנויות למוצרים מעוצבים

לרשימת הסניפים: 

https://www.home.sohocenter.co.il/stores-cm4y

לאתר הרשת: 

https://www.sohocenter.co.il/

לדף הפייסבוק: 

https://www.facebook.com/SOHO.Design.Shop/

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן