אגתה של מקום

במסגרת חיבתי היתרה למקומות איכותיים וייחודיים, גיליתי את מעדניית הבוטיק המופלאה "אגתה", הנמצאת ברמת החייל בת"א. היא עשתה לי (ולזוגתי) להתאהב בה מהביס (גאודה) הראשון. 

 

אגתה- יפה מבחוץ ומבפנים

 

המקום נפתח בפסח 2016 והכרתי אותו לשמחתי כמה חודשים לאחר שנפתח, בערב בלוגריות משובח של אתר סלונה, שכלל הרצאה, טעימות ופינוקים רבים ואיכותיים ממוצרי המקום. זהו גן עדן אמיתי לכל מי שחובב/ת אוכל טעים ואיכות ובעיקר, למי שמשווע/ת לטעם של חו"ל במקרר ובמזווה הביתיים שלו/ה.

 

אני בביקורי הראשון באגתה

 

הבעלים של אגתה הינו יבואן מזון שמתמקד כבר שנים ביבוא מוצרים איכותיים ממקומות רבים, בעיקר ברחבי אירופה. כשהחליט לפתוח את המקום, ידע כי ידאג לייבא אליו באופן אישי את המוצרים הנחשבים ביותר ובמחירים הכי טובים שיוכל להשיג. וכך, לאחר שבחר עבור הלקוחות את המוצרים המובחרים והאהובים מכל מדינה, תיווכחו שאל מקררי אגתה מגיעות הגבינות הכי טובות, הנקניקים הכי מובחרים, הפסטות הכי מיוחדות ועוד חומרי גלם לבישול ולאפייה ומוצרי מזון שתשמחו שיהיו בביתכם בכל רגע נתון. במקום נמכרים למעלה מ-1200 מוצרים שונים.

 

גבינות משובחות וייחודיות צלמת: כרמל מילנר-סער
מאי ודבי מדגמנות גבינות
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

בכל ביקור שלי במקום, אני נפעמת מהמבחר הרחב והעשיר, מכך שבכל מחלקה אוכל למצוא שפע מוצרים במנעד רחב של מחירים וסוגים, האיכות תמיד גבוהה, אין באגתה מוצרים פשוטים או כאלה שתמצאו בקלות בסופר השכונתי וטוב שכך.

זהו מקום לאניני/ות טעם, למביני/ות עניין, לפודיז, לאנשי מקצוע מתחום הבישול/אפייה ובעיקר, זהו מקום לכל מי שאוהב אוכל ואירוח ובעיניי זוהי מעדניית הבוטיק הכי שווה בארץ.

 

רק תבחרו
צלמת: כרמל מילנר-סער
רק תבחרו 2
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

אגתה ממוקמת במגדלי זיו שברמת החייל, המרכז של חברות ההייטק והתקשורת של ת"א. מיקום מעולה שמביא אליו בכל שעות היממה, עובדים/ות רבים/ות לארוחת צהריים במקום (מקבלים תן ביס וסיבוס) או לרכישת מוצרים הביתה, המקום עובד יפה גם בסופי שבוע, משעות הבוקר ועד ארבע אחה"צ, הוא גדוש לקוחות שמגיעים במיוחד גם מחוץ לת"א להצטייד במטעמים לקראת השבת.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

מרבית המוצרים מיובאים מ: צרפת, איטליה, ספרד, הולנד ויוון. תמצאו גבינות מדהימות ובאמת יוצאות דופן בטעמן, כאלה שלא טעמתם/ן כנראה בשום מקום אחר, נקניקים איכותיים, עדינים או דומיננטיים בטעמם, פסטות טריות (מצוננות) שהגיעו היישר מוורונה- איטליה (אל תפספסו את הרביולי ארטישוק ואת הרביולי כמהין), ניוקי ועוד. מארזי פסטה שונים כמו לדוגמא פסטה ספינוזי או צ'יפריאני, שהוכנה מביצים טריות ומרגישה לגמרי טרייה, בשל הביצים היא מתנפחת בעת הבישול ומשביעה יותר מפסטה רגילה. במקום תמצאו גם רטבי פסטה טריים ומגוונים שמכינים במקום, הפסטו של אגתה הוא אחד המובחרים שאכלנו (להפתעתי יותר טעים אפילו משלי), היה נפלא עם רביולי וגם נפלא בכריך גאודה/ נקניק.

 

פסטות טריות/ מצוננות משלל סוגים ובשלל מילויים
צלמת: כרמל מילנר-סער
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

אל תפספסו את הכמהין שרבים/ות קונים/ות באגתה, מעבר לטעם, מתברר שהוא זול יותר ממוצר זהה שתקנו באיטליה. זיתים משגעים מיוון וכמובן שמן זית יווני הורס, עוגיות ביתיות איטלקיות, טונה מדהימה בשימורים, סלמון טרי איכותי, יוגורט יווני מעלף שהפך לאחד המוצרים הנמכרים במקום (תשאלו גם על הצזיקי הייחודי שהם מכינים ממנו שם ותקנו ישר 2 יחידות), חרדלים ומיונז משלל סוגים,  ריבות מיוחדות, דבש סמיך וייחודי כפי שלא טעמתי בחיי, עם פרחי הדרים וריח של בושם. כ-30 סוגי חמאות. גבינת פילדלפיה בשלל סוגים וגדלים (יש אפילו פילדלפיה משולבת עם שוקולד מילקה), גבינת בורסאן המדהימה שנמכרת באגתה במחיר מגוחך של 9 ש"ח בלבד ועוד ועוד.

 

כמהין, דיז'ון וכל הטוב שבעולם
צלמת: כרמל מילנר-סער
מילקה+פילדלפיה= וואו
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

בביקור האחרון שלי שם, לפני שבוע וחצי, מצאתי עצמי מבלה במקום למעלה משעתיים, חלק מהזמן פשוט בחנתי את כל המוצרים החדשים במבט משתהה ועיניים בורקות, בחנתי מקרוב את הגבינות המיוחדות וטעמתי כמה מהן, נהניתי מהאווירה הנעימה במקום, מהסדר והניקיון ללא פשרות, מהשירות המקצועי ומצוות עשיר בידע וסבלנות ואחרי הקניות, כמובן שגם התיישבתי לאכול משהו. פינקו אותי עם כריך מבגט טרי ובתוכו סלמי עדין, גאודה צאן, עגבניות מיובשות וחסה. זיתים משלל סוגים הוגשו ליד וכל שנותר לי זה להתענג על כל ביס וביס מהכריך הכל כך פשוט לכאורה, אך המושלם הזה. אלוהים לגמרי נמצא בפרטים הקטנים ובעיקר בחומרי הגלם המשובחים. יומיים אחרי הביקור, הכנתי לנו את הרביולי ארטישוק עם רוטב ביתי שהכנתי וגבינת מנ'צגו, גם כן של אגתה מעל, יצא לא פחות מאלוהי.

 

מאי בפעולה
צלמת: כרמל מילנר-סער
הכריך המושלם
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

יש מי שמזמינים/ות הביתה או כמתנה פלטות של גבינות/ נקניקים או גם וגם ומקבלים במתנה את הפלטה היפה עצמה. כמו כן, יש במקום צפחות חדשות ויפיפיות שתוכלו לרכוש להגשה או פשוט להזמין אותן עם מטעמים לאירוח. יש מי שמגיעים עם משפחה/ חברים או מקיימים ערבי חברה במקום עבור העובדים/ות ונהנים ממבחר טעימות ופינוקים, יש במקום לא מעט שולחנות בפנים ובחוץ והאווירה הרגועה והנעימה במקום מספקת הנאה מרבית גם לאלה הבוחרים לשבת ולאכול במקום ולא רק לקנות.

 

אבן צפחה שמחכה לגבינה
צלמת: כרמל מילנר-סער

מבחר גדול של יינות ואלכוהול איכותי צלמת: כרמל מילנר-סער

 

למקומות כמו אגתה, תמיד יוצא שם של מקום יקר או כזה שלא מתאים לכל לקוח/ה, אך חייבת להעמיד דברים על דיוקם. יש במקום מוצרים שהמחיר שלהם נמוך יותר מאשר בסופר השכונתי (פרמז'ן רג'יאנו) או אפילו בשווקים באירופה (הכמהין).

 

מגוון פסטות מעולות
צלמת: כרמל מילנר-סער
עוגיות ביתיות מאיטליה
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

מדובר במקום יוקרתי אך לא יקר, כזה שמזמין לביקור כשבא לכם/ן כריך מושקע או פסטה איטלקית עם רוטב מדהים שהוכן זה עתה, כשאתם/ן מתכננים/ות ארוחה עבור חברים/משפחה ובא לכם/ן לפנק ולהתפנק במוצרים משובחים, תוכלו למצוא במקום את מרכיבי הארוחה שלכם/ן, מא' עד ת'. החל משמן הזית, הבלסמי או הזיתים, דרך הפסטות, נקניקים, גבינות ועד העוגיות האיטלקיות, השוקולדים המובחרים מאירופה (שהגיעו ממש השבוע לכבוד הקריסטמס) ודובדבני האמרנה וכמובן היין האיכותי שהכרחי לכל ארוחה וכשפשוט בא לכם/ן לפנק את עצמכם/ן במוצרים שבאמת משנים את כל התמונה בבישול, אפייה או אפילו בהכנת כריך.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

אם טרם הכרתם/ן, לכו להתרשם, לטעום ולמלא את הבית בכל טוב. ותגידו שכרמל שלחה אתכם/ן. 

 

צלמת: כרמל מילנר-סער
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

 

לאתר: http://www.agatha-deli.co.il

לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/agathatlv/

 

צלמת: כרמל מילנר-סער
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן