מרפאה וטרינרית מקצועית ובמחירים מעולים? יש חיה כזאת!

הרומן שלי עם רשת "וטרינר תורן" בכלל ועם הסניף שלנו בהרצליה בפרט, החל לפני כמעט שבע שנים, עת צירפנו אל חיינו את מייפל. מאז ועד היום, עם תוספת של ג'ינג'ר, בת החמש, אני מודה שמראה של שתי כלבות שרצות למרפאה כל פעם בשמחה, עושה לי לומר בפה מלא שעשינו את הבחירה הכי נכונה עבור המתוקות שלנו.

 

ג'ינג'ר וד"ר גלעד ימין האהוב- מנהל סניף וטרינר תורן- הרצליה
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

מבחינתי ומבחינת זוגתי, כלב/ חתול הם כמו ילדים ולבטח בני משפחה, לכן כשעברנו לגור ביחד לראשונה ומעט זמן אחרי הרחבנו את המשפחה עם גורת קינג צ'ארלס קאבליר עם מבט עצוב, אוזניים ארוכות ומתיקות שיא, חיפשנו אחר מרפאה עם צוות וטרינרים הכי מקצועי שיש. ידענו שלגזע הזה לא חסרות רגישויות וידעתי גם שאני חרדתית במיוחד כשזה נוגע לאנשים ולבע"ח שאני אוהבת.

 

מייפל וד"ר דנה שיף-גורפיל המהממת- וטרינר תורן- הרצליה
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

חיפשתי המלצות ברשת, שאלתי חברים/ות ותוך כדי התלבטויות בין שלל האופציות קלטתי באחד מן הימים, שבמרחק חמישה צעדים מהבניין בו גרנו, ישנו סניף של רשת "וטרינר תורן", שהייתה ברשימת המומלצים שקיבלתי. כמה נוח, חשבתי לעצמי. נכנסתי לומר שלום ולתהות על קנקנם. דנה הוטרינרית קיבלו אותי בחיוך, לאחר מספר שאלות הבנתי שמצאתי את המקום עבור מייפל שלנו ובהמשך גם עבור בתה, ג'ינג'ר.

 

הסניף הראשי של וטרינר תורן+בית החולים- פ"ת
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

רשת "וטרינר תורן", המוכרת גם בשם המשובח "קופט חולים" הינה רשת של מרפאות ומרכזי חירום וטרינריים. היא הוקמה כבר לפני 16 שנים, על ידי ד"ר אמיר וד"ר זיו, שני וטרינרים עם חזון ואהבה בלתי נגמרת לבעלי חיים. הסניף הראשון היה קטן ונפתח בפ"ת, אחריו נפתחו בזה אחר זה עוד סניפים בשלל ערי השרון והמרכז והפכו את החזון לרשת המצליחה והכי מוכרת בתחום, המכילה בתוכה פרט ל-7 סניפים רגילים, 2 סניפים ייחודיים, האחד ברח' אבן גבירול בת"א, שפתוח 24 שעות ונותן מענה גם למקרים דחופים לבעלי כלבים/חתולים רבים מת"א והסביבה והשני, בו שמחתי לבקר לאחרונה, הינו מה שהתפתח מהסניף הראשון בפ"ת והפך במרוצת הזמן להיות הסניף הראשי של הרשת וגם בי"ח וטרינרי שפתוח אף הוא 24 שעות (איינשטיין 2- פינת ז'בוטינסקי) ומציע שלל בדיקות, טיפולי חירום, ניתוחים מורכבים ועוד. ברשת מועסקים/ות לא פחות מ-40 וטרינרים/ות באופן קבוע והצוות המקצועי מקבל גם גיבוי ומענה ממומחים/ות בשלל תחומי הרפואה, למקרים נקודתיים הדורשים זאת. הסניפים ממוקמים ב: פ"ת (כולל בי"ח), ת"א (2 סניפים), הרצליה, אריאל, אורנית, ראש העין, שערי תקווה והוד השרון. חלק ממנהלי/ות הסניפים הם בעצם שותפים ברשת, כך שאין זכיינות ותוכלו לסמוך על כך שהשירות והמקצועיות בסניף א' יהיו זהים לאלה שתקבלו בסניף ב'.

 

את באה לכאן הרבה?
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

מייפל שלנו חוגגת החודש שבע שנים, ג'ינג'ר חגגה זה מכבר חמש. עברנו עם השתיים האלה לא מעט דברים מבחינה וטרינרית ובריאותית. למייפל גילינו במרוצת הזמן רגישות למזון מסוים כך שלאחר האבחנה של הצוות בהרצליה, המזון שלה הפך היפואלרגני. פעם באחת הבדיקות השגרתיות עלה אף חשש שיש לה רשרוש בלב, מה שנפוץ אצל כלבים מהסוג הזה, לשמחתי ולמרות שמיד פרצתי בבכי קורע לב, ניר הרגיע אותי ועשה מיד בדיקות נוספות שביטלו את החשש. עם ג'ינג'ר חווינו שלל הרפתקאות רפואיות לא פשוטות כשבגיל שנה לערך, גילינו שהיא מייצרת יותר שתן מהרגיל ואף מתקשה להתאפק לעיתים. לא חסכנו ועשינו כל בדיקה אפשרית, ניר הוטרינר המסור, שיתף אותנו בגלוי בכל האופציות הקיימות שיסבירו את הבעיה ואף לבקשתי שלח אותי לחומר קריאה בנושא, אחרי הבנה שזו לא שוב ושוב דלקת בשתן, היא אובחנה עם בעיה בכליות.

 

מתחסנים ונהנים
ג'ינג'ר וד"ר גלעד ימין
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

מאז ועד היום, היא מטופלת בסירופ באופן קבוע ואף עברה לתקופה לאוכל מיוחד ואני יודעת שלמרות שהגילוי לא היה פשוט (מי אמר בכי קורע לב מס' 2 ולא קיבל?), זוגתי ואני צלחנו את הגילוי בליווי צמוד של ניר, דנה וגלעד, שהוא מנהל הסניף ובעצם הוטרינר הצמוד שלהן. ידעתי כי להבדיל ממרפאות וטרינריות אחרות, כאן אוכל באמת לסמוך על כל אבחנה ועל כל בדיקה אותה נתבקשנו לעשות. ידעתי שיעשה המקסימום לגלות את הבעיה, ללא שליחה לבדיקות לא הכרחיות או הוצאות מיותרות, מה שלצערי קורה בלא מעט מרפאות אחרות. מעבר לזה, הן רגישות במיוחד ומספיק שיאכלו איזה שטות ברחוב או חטיף לא מוכר וזה עלול להסתיים בשלשולים ואנטיביוטיקה.

 

כל ביקור נגמר בטעם טוב
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

המחיר אותו אנו משלמות על מנוי שנתי עבור הכלבות הינו: 530 ש"ח בלבד למנוי (לחתול אגב 290 ש"ח). בגלל שיש לנו שתי כלבות המנוי השני הינו תמיד בהנחה במעמד החידוש. המנוי כולל בתוכו את כל החיסונים שיש צורך לעשות לכלב בוגר במהלך שנה אחת (כמובן לא כולל אגרת כלבת שמשולמת לעירייה), כמו כן כולל בדיקת רופא ללא עלות, 15% הנחה על הכל (בדיקות, תרופות ועוד), יעוץ טלפוני ע"י וטרינר/ית במהלך היום, או אם יש צורך באחד משני הסניפים שפעילים 24 שעות כולל סופ"שים וכמובן, מענה של טיפול חירום פיזית בסניף אבן גבירול/ פ"ת. המחירים של מה שמחוץ למנוי הם אותם מחירים גם בשעות הלילה/ בסופ"ש, למעט עלות ביקור והרגע בו נודע לי שהמנוי שלנו הוא כנראה הזול והמשתלם בארץ, היה מפתיע ביותר. במהלך טיול לילה עם אחת החברות בשכונה, נוכחתי לדעת שהיא משלמת על מנוי חודשי לא פחות מ-1200 ש"ח, עבור מנוי שמכיל בדיוק את אותם הטיפולים/חיסונים. תמהתי הכיצד והיא אמרה לי שמעולם לא חשבה להשוות מחירים. שמעתי מאז גם על מנויים ב-770 וב-1000 ש"ח והפער היה בלתי נתפס. כמובן שמאז היא ועוד רבים וטובים התפכחו ועברו בעקבותינו ל"וטרינר תורן". נכון שכשמדובר בחברינו השעירים והטובים מכל הכסף הוא לא פקטור, אבל כשאפשר לקבל שירות מדהים, צוות מקצועי ומענה 24 שעות במחיר נמוך יותר למנוי שנתי, אין שום סיבה לא לקחת זאת בשתי ידיים, הרי שההוצאות על בעלי החיים שלנו לא נגמרות לעולם.

 

בית החולים והסניף הראשי של וטרינר תורן/ קופט חולים בפ"ת
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

בביקורי לפני שבועיים לראשונה בסניף הראשי בפ"ת, שם ממוקם גם בית החולים של הרשת ביקשתי לבדוק עם אחד ממנהלי המקום, איך הם בעצם שברו כך את השוק עם מחיר המנוי שהם מציעים כבר שנים. תשובתו הייתה מאד ברורה: "אהבת בעלי החיים גרמה לנו עוד מיום ההקמה, לבוא לקראת בעלי חתולים וכלבים ולהציע מנוי במחיר אטרקטיבי שמכיל בתוכו הרבה יותר מכל מנוי שנתי אחר שקיים". אם יורשה לי להוסיף, ברור לי שכרשת עם 9 סניפים ועוד כמה בדרך ועם לקוחות רבים ומרוצים שמגיעים מכל רחבי הארץ, הם יכולים להרשות לעצמם מנויים במחירים יותר הוגנים ומתחשבים מכל מרפאה אחרת שתלכו אליה. קחו בחשבון שמרפאה פרטית בעירכם הינה ללא גב, אלא כל כולה על כתפיים של וטרינר/ית אחד/ת. הגיוני שמה שתוציאו שם על מנוי (אם מציעים כזה בכלל) ועל בדיקות/ טיפולים/ תרופות יהיה תמיד יקר בהרבה.

במנוי של "וטרינר תורן" תמצאו מעבר לחיסונים ולביקורים השגרתיים גם זמינות 24/7 בשני סניפים במיקומים מרכזיים, כשבאחד מהם יש גם בית חולים במקרים של טיפולי חירום וכמובן שבמקרים פחות דחופים, תזכו גם לייעוץ טלפוני ע"י וטרינר/ית מקצועי/ות. ליתרונות האלה בעיניי אין תחליף ובטח שלא מתחרים!

 

חדרי הטיפולים
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

ביה"ח בפ"ת (ממש סמוך לגהה), שונה מכל מה שדמיינתי שאחווה בבי"ח לבע"ח. לא היה בו ריח נוראי של תרופות, לא הייתה בו אווירה מדכאת של מחלות וראיתי בו בשעתיים של ביקור מעלף במקום, יותר חיות שמחות ומרוצות ממה שראיתי רוב חיי. בית החולים מעוצב מקסים בגוונים לבן ותכלת נעימים לעין, בקבלה יקבלו אתכם כלבת הבית המתוקה, עוד לפני שתדברו עם העובדות האדיבות שבעמדה. הכל מאד דינמי אך עם זאת משרה אווירה של רוגע. על הקירות מסכי טלוויזיה שמבשרים מתי יגיע תורך, המקום מאד אסתטי ונקי, מלא בציוד מתקדם ומקצועי וצוות לא קטן של וטרינרים/ות בכל יום נתון. בסיבוב בין החדרים ניתן לראות חלוקה לחדרי בדיקות, חדרי טיפול, חדרי ניתוח, חדרי התאוששות, חדרי אשפוז ומעבר להכל, נראה שהכל שם נוגע לחדרי הלב. כל העובדים/ות במקום, החל מנשות הקבלה שמקבלות אתכם או משחררות אתכם, דרך האסיסטנטים/ות ועד הוטרינרים/ות, מחויכים ושירותיים למדי.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

מתאוששות מדום לב
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

ראיתי כלבים שמגיעים לחיסונים, ראיתי חתול שמתאושש מטיפול בשל הקאות קשות, פגשתי כמה חתולים שאומצו על ידי המקום והפכו לחתולי הבית, זה עיוור, ההוא חולה, זה מקשיש, אבל לכולם נמצא מקום חם. ראיתי לצערי גם כלבה מתוקה בת 12, שחוותה דום לב ממש תוך כדי ביקורי שם ולשמחתי ראיתי אותה גם בשלב האחרי, עת הצליחו להציל את חייה והיא התאוששה לאיטה מהטראומה (וגם הבעלים שעברו רגעים קשים).

 

חתול הבית 1
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

חתול הבית 2
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

חתול הבית 3
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

ראיתי וטרינרים/ות נמרצים/ות, כאלה שמגיעים לעבודה לא רק לצורכי פרנסה, אלא כשליחות של ממש. התרגשתי לראות כמה אהבה יש שם באוויר ויותר מכל, לראות שכל מי שנכנס/ה עם חיוך, יוצא/ת משם עם אותו חיוך ממש.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

לשמחתי, טרם הזדקקנו לשירותים של בי"ח וטרינרי, אבל טוב להכיר ולדעת שבמרחק סביר מביתנו יש מקום כזה בעת הצורך (טפו טפו, שלא יהיה צורך). בכל עשרות הביקורים שלי ושל זוגתי עם כלבותינו בסניף הבית שלנו (וייצמן 1 הרצליה), אנחנו יודעות שארבעתנו בידיים טובות. לא הייתה פעם שלא יכולתי להתייעץ טלפונית, או אפילו להסתמס עם גלעד לבירור מהיר לאחר שעות הסגירה. כל אבחנה, כל טיפול וכל ביקור במקום תמיד היו מדוייקים, מקצועיים ומלאי אהבה וחמלה.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

הייתי במרפאה בהרצליה גם ברגעים קשים, בהם נאלצנו מהר לצאת לחדר ההמתנה כי מישהו נכנס עם כלב שנדרס או לא מעט פעמים של חובבי חתולים שרצו פנימה בצעקות עם חתול רחוב שחילצו רגע לפני מותו וציפו לטיפול ללא כל עלות. כמי שדואגת בעצמה לחתולי השכונה מבינה את כאבם והרצון שלהם לסייע, אבל מבינה לגמרי שלא מדובר במלכ"ר ועשרות המקרים של חתולי רחוב או כלבים משוטטים שמגיעים לסניפים השונים לא יכולים להיענות ללא עלות, מאחר שבכל זאת מדובר על עסק לכל דבר. למרות זאת, שאלתי את המנכ"ל בנושא והשיב לי ש"במקרים כאלה ישנו נוהל ברשת לגבייה של תשלום עבור טיפול/ טיפול חירום/ תרופות וכו' לאחר מתן 50% הנחה". נשמע לי הוגן בהחלט.

אז למרות שיש לנו שתי כלבות די פחדניות ואחת אפילו ממש חרדתית (דומה לאמא כרמל), זכינו לכך שבכל פעם מחדש, כבר מהיותן גורות מדהימות, ההליכה לביקור ב"וטרינר תורן", מתחילה אצלן תמיד בריצה נלהבת ומסתיימת בליטופים, חיוכים וחטיף מהצוות והליכה שמחה לא פחות הביתה, עד הביקור הבא.

 

ג'ינג'ר בבית השני שלה
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

וטרינר תורן-קופט חולים:

אתר:

http://www.kupet.co.il/

דף פייסבוק:

https://www.facebook.com/veterinartoran/

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן