גולדשטיין תרבות עיצוב- מלבישים לכם את הבית לחג

אין דבר מלהיב יותר מלחדש את הבית לקראת חג הפסח. בכל שנה, אני מקפידה לחדש לפחות את האביזרים לבית, כל פרט חדש וצבעוני מוסיף יופי ושמחה. השנה נתקלתי במבצעי חג ובפריטים מרהיבים במהלך שיטוט בפייסבוק. כשבדקתי לעומק הבנתי שמדובר בחברה ותיקה ומשפחתית בשם: "גולדשטיין תרבות עיצוב". החלטתי לבדוק את אחת החנויות שלהם מקרוב ואף להצטייד בפריטים חדשים לבית, כי כמו שאני אוהבת ללבוש חולצה חדשה בחג, לרכוש מוצר חשמל במקום הישן, לחדש את הסירים במטבח, כך הבית שלי ושל רובנו ראוי להתחדש בכל מה שצריך והעיקר, כל מה שיתרום לתחושת ההתחדשות הכייפית כל כך. מעבר לשירות המקצועי, לעושר העיצובי ולמחירים ההוגנים, שמחתי לגלות על שירות משלוחים עד הבית, ממנו נהניתי בעצמי בימים העמוסים שלפני החג. 

 

גולדשטיין תרבות עיצוב- הסניף בהרצל 82- ת"א
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

חברת גולדשטיין תרבות עיצוב, היא מהוותיקות והמצליחות בארץ ונוסדה כבר בשנת 1937. החברה הוקמה ע"י סב המשפחה ברחוב הרצל, כשעוד הכל היה חולות מסביב. בהמשך החנות הראשונה גדלה והשתיים שהצטרפו אליה, עברו לניהולו של אב המשפחה, כיום היא מנוהלת ע"י הדור השלישי במשפחה. התמחותה הראשונית והעיקרית הייתה ועודנה, ייבוא ושיווק ידיות ופרזול לריהוט הבית. לחברת גולדשטיין שלושה אולמות תצוגה/ חנויות ברחבי הארץ- שתיים בתל אביב, ואחת בראשון לציון.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער
צלמת: כרמל מילנר-סער
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

החברה משווקת מגוון עשיר של מוצרים איכותיים לבית: ידיות לדלתות ולארונות, אביזרי מטבח, אביזרי אמבט, אביזרים דקורטיביים, פחי אשפה מעוצבים ועוד. לאחר סיבוב קצר בחנות, בת שלוש הקומות, הבנתי שגולדשטיין שמים דגש רב על רמת הגימור וטיב המוצרים ועל כן, תמצאו אצלם תוצרת איכותית ועיצובים שמיובאים מכל מיני מדינות (איטליה, הולנד ועוד).
ביקרתי בחנות ברחוב הרצל שבשכונת פלורנטין, מבחוץ החנות נראית כמו עוד חנות עיצוב לבית, אך מבפנים נפתח מולי עולם שלם ורחב ידיים של עיצוב. פגשתי במקום את ליטל גולדשטיין, מנהלת החנות המקסימה ואחת משלוש האחים שמנהלים ועובדים ברשת, שני אחיה, שלומי ומתי עובדים לצידה כבר שנים בעסק המשפחתי ונראה שכולם נהנים מכל רגע. דור שלישי לחובבי עיצוב. ניכר שהעיצוב והשירות ממש בדמה ובדמם, סיבוב בחנות עם ליווי צמוד שלה, פתח לי את הראש וגרם לי להכיר מותגים חדשים ומלהיבים שטרם הכרתי.

 

היוש- ליטל מנהלת החנות ואני
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

החברה משווקת את מוצריה לחברות המטבחים המובילות בארץ, לאנשי מקצוע וללקוחות פרטיים וכל מי שחושב לעבור דירה בקרוב, לשפץ אותה או כמוני, פשוט אוהב חידושים, ימצא בה עניין רב ובעיקר עשוי להסתובב בה במשך שעות מבלי לשים לב לתחושת הזמן.
החברה חוקרת את הטרנדים המובילים בעולם ומלקטת את המוצרים האיכותיים והחדישים ביותר מתוך השפע הרב שקיים. ליטל, שלומי ומתי- הנכדים הגאים של מי שהקים את החנות הראשונה והקטנה שהתרחבה מאז לבלי הכר, מוצאים עצמם לא מעט פעמים בתערוכות בחו"ל ובכנסים מקצועיים. המטרה המרכזית של גולדשטיין היא לא רק למכור לכם מוצרים לעיצוב הבית ולהתפרנס מכך, אלא ליצור מפגש תרבותי ועכשווי של סגנונות, רעיונות ייחודיים ופתרונות המשפרים את איכות החיים בבית. העובדים/ות שם מקצועיים ושירותיים ובמהלך השעתיים המהנות שביליתי שם ראיתי אותם נצמדים ללקוחות שמגיעים עם רשימה של צרכים וביחד איתם מוצאים פריטים שיענו לכל צורך איתו הגיעו, או כזה שעולה תוך כדי סיור במקום. המענה הינו לכל לקוח/ה באשר הוא, בהתאם לצרכים, לסגנון העיצוב בבית וחשוב לא פחות, בהתאם לתקציב. תוכלו למצוא פריטים פשוטים וסטנדרטיים המצויים בכל בית בעלות נמוכה, אך גם כאלה מיוחדים ויוקרתיים יותר, בעלות גבוהה יותר.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

הפריטים הנמכרים בחנויות בין היתר, הם פרי יצירתם של מיטב מעצבי העל מהחברות המובילות בעולם:
BRIONNE, MANITAL, MANILLONS TORRENT, WENKO, VALENTI,  ועוד.
גולדשטיין הפכה עם השנים גם לבית לאדריכלים ומעצבי פנים אשר מבקשים ליצור תרבות עיצוב, כמו כן, למעצבי פנים המגיעים כדי לצייד את הבית אותו מעצבים בפריטים ייחודיים שיותירו חותם. החברה מקיימת דיאלוג פתוח עם האדריכלים ומעצבי הפנים וקשובה לבקשותיהם ולצורכי העיצוב המשתנים. קשר זה מקנה לגולדשטיין ייחודיות ומשמר את מעמדם כמובילים בשוק הפרזול בישראל.
אתר האינטרנט של החברה מקיף אלפי מוצרים, ידידותי למשתמש ומתעדכן כל העת לגבי שלל חידושים, מוצרי העיצוב, תערוכות, ועוד. מאחר שהכל התחיל מפרזול, אז כמובן שבחנויות תמצאו מגוון רחב של ידיות לריהוט ובניין. שפע עיצובים לאביזרי אמבט ומטבח, המשלימים את מראה הבית והסביבה דגש על רמת גימור גבוהה ומבנה ארגונומי. מוצרים בלעדיים ממיטב היצרנים והמעצבים בעולם. ידיות לדלתות וארונות בעיצוב קלאסי ומודרני בגימור ניקל, ניקל מוברש, פליז, פליז מושחר, נירוסטה, עץ, אמאייל ועוד במבחר רחב של גדלים. כמו כן: אביזרי אמבט מודרניים ואביזרים סניטריים מעוצבים, תצוגה מרשימה של אביזרי מטבח המציעים פתרונות עיצוביים ושימושיים. מערכת תליה למטבח עבור תבלינים, כלים, גלילי נייר ועוד, מתקנים איכותיים במיוחד לייבוש כלים, סלי כביסה מדליקים, מגוון רחב של פחי אשפה בכל הגדלים ועוד.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

החוויה שלי בחנות ממש כמה שבועות לפני אחד החגים האהובים עליי, הייתה נפלאה, גיליתי עוד ועוד פריטים שלא ראיתי בשום מקום אחר לפני כן, מצאתי סופסוף מתקן לייבוש כלים איכותי ושאינו מחליד, בחרתי סל כביסה נוח ושימושי, הצטיידתי בשני סטים איכותיים של פח+מברשת לשירותים, סט חדש למקלחת מפלסטיק עמיד ועוד.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

אלמלא הפגישה שהייתה לי לאחר מכן, הייתי מבלה עוד זמן רב בחנות. התפעלתי מאד מעמדת האביזרים לחדרי ילדים שהייתה צבעונית ושמחה במיוחד, עפתי על המראות המעוצבות, התלהבתי מסט הרטרו לשירותים, רציתי לעבור לגור בתוך אחד הפחים בשל יופיו ובעיקר, הרגשתי איך הבית שלנו יתלבש במיוחד לחג בפריטים חדשים ומעוצבים שנבחרו בקפידה.

 

אחד מהפריטים שבמבצע- צילום יח"צ

 

לרגל חג הפסח תמצאו כעת בכל אחת מחנויות הרשת שפע מבצעים שווים, ריכזתי עבורכם/ן כמה מהם: 

30% הנחה על מגוון רשתות לאמבט (לשמפו/ סבון). רשתות עשויות נירוסטה עם אחריות נגד חלודה ל 10 שנים.

20% הנחה על כל הסטים המונחים לאמבט ( כוס למברשות שיניים, סבון נוזלי וכו').

עד 50% הנחה על כל הפחים למטבח (כן כן, גם הפח המושלם של "ברבנטיה", בו זכיתי בהגרלה שלהם שדרכה הכרנו).

קפצו לאחת החנויות גם אם אין לכם/ן צורך כרגע בפריטים רבים, תמצאו שם גם מתנות לחג וגם דברים שימושיים שלא הכרתם/ן ותיהנו מחוויה של פעם בחגים 🙂 ותגידו שכרמל שלחה אתכם/ן.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

אולמות התצוגה/ חנויות:

תל-אביב רח’ הרצל 82  

תל-אביב רח’ הרצל 76 

ראשל"צ- לישנסקי 4- מתחם שבעת הכוכבים

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

 

לאתר:

Www.igoldstein.co.il

לדף הפייסבוק: 

https://www.facebook.com/goldstein.design/

 

 

ככה נראית לקוחה מרוצה
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

 

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן