האתר וקבוצת הפייסבוק שהם גן עדן לחובבי שופינג

כשהבנתי לפני כמה שנים שבמרבית הפעמים, אוכל למצוא ברחבי הרשת מוצרים שיעלו לי הרבה פחות מאלה שאקנה בחנויות בארץ, הרגשתי שעולם חדש ומלהיב נפתח בפניי. זוכרת תקופות שעמית זוגתי ואני רכשנו מכל טוב דרך עלי אקספרס ואתרים נבחרים אחרים ובכל פעם מחדש, כשאספתי את החבילות מהדואר הופתעתי לטובה מהאיכות ומהמחיר. הבנתי שאין שום סיבה לשלם יותר כשאפשר לשלם פחות ולקבל לא פחות, בעיקר כשמדובר במותגים והפערים במחיר הם משמעותיים מאד. אם אתם/ן מחשיבים/ות עצמכם/ן חובבי/ות שופינג אמיתיים/ות, בטוחה שכבר שמעתם/ן את השם דיאנה זוהר. דיאנה מובילה מזה למעלה משנתיים את אתר ההמלצות אונליין המוביל בישראל וקבוצות פייסבוק חזקות ופופולריות מאד, שיקצרו לכם/ן את הדרך ואף יבטיחו לכם/ן חוויה מהנה ומוצלחת בדרך לרכישת המוצר הבא מחו"ל. 

 

בגדי ים תואמים אמא ובת
קרדיט צילום: ספקי עלי אקספרס

 

מאז שפרצו אל חיינו אתרי הקניות אונליין, נראה כי הצרכן והצרכנית הישראליים הפכו חכמים ושמחים יותר. הם יודעים היכן נמצאים המבצעים הכי טובים, הם מכירים כבר את הספקים האמינים ביותר ברשת, יודעים לאיזה אתר/ ספק לא להתקרב ובעיקר, מוכיחים פעם אחר פעם ששפע זה לא דבר רע, בטח לא כשהוא מגיע עם ריח של חו"ל וכמעט עד פתח הבית.

יודעת לספר על תיקים של מותג מוכר שהזמנו בזמנו בכ-300 ש"ח פער, התיק הגיע בתוך שבועיים והיה מקורי לחלוטין ונמצא עדיין בשימוש שלנו. אותו דבר קרה כשהתחלתי לעשות הליכות מהירות לפני כשנתיים. זוגתי רצתה לפנק אותי וקנתה לי זוג נעלי ספורט של חברה מאד נחשבת, היה זה דגם חדש וזוהר והן עלו לה 800 ש"ח. כמובן ששמחתי עליהן, אבל אמרתי לה שזה ממש לא מחיר סביר לנעל שתישחק תוך שנה שנתיים. התחלתי לחפש נעל דומה ברשת וכך הגעתי בעצם לקבוצה הפופולרית של דיאנה זוהר, שנקראת: "דיאנה זוהר- Buy By All ביחד שווים יותר". לאחר גלישה מהירה ונעימה בקבוצה וגם באתר שהיה ועדיין מאד ידידותי למשתמש/ת, נתקלתי בדיוק באותו זוג נעליים ובמחיר של 160 ש"ח בלבד (לעומת 800- מחירן ברשת חנויות ספורט מובילה בארץ). מיד הזמנתי לזוגתי זוג כזה וגם הפעם, הן הגיעו ולא היה כל הבדל, גלוי או נסתר בין הזוג שלי לבין אלו שלה. חשתי תחושת ניצחון.

באתר של דיאנה זוהר תוכלו למצוא גם מוצרים יוקרתיים בהרבה מאלה שרכשתי וכאן, הפערים כבר הופכים משמעותיים ביותר. לדוגמא תיק נשים יוקרתי של אחד ממעצבי העל, יעלה לכם דרך האתר עד אלפי ש"ח פחות מהמחיר בו תמצאו את אותו התיק בחנויות יוקרה בארץ. יש מי שוויתרו עד היום על רכישת מותגי על, היום כבר לא חייבים.

 

נעלי ספורט FILA
קרדיט צילום: ספקי עלי אקספרס

 

באתר ובקבוצות המובילות של דיאנה זוהר תמצאו בעצם שפע קישורים למוצרים באתר עלי אקספרס המוכר והמצליח, כל דבר שרק תחשבו לקנות יהיה שם, תוך ידיעה שהקישורים מובילים לספקים אמינים בלבד, המוצרים איכותיים והמחירים נבדקו ואכן משתלמים בהחלט. דיאנה והצוות החרוץ שלה, עמל ימים ולילות כדי להביא לעשרות ואף מאות אלפי החברים/ות בקבוצות השונות את המוצרים הכי לוהטים, חדשים, מבוקשים, במחירים שלפני כמה שנים, יכולנו רק לחלום עליהם.

 

סנדלי TORY BURCH
קרדיט צילום: ספקי עלי אקספרס

 

כרגע למשל תמצאו שם מבצעי אביב שווים במיוחד, מבצעי קיץ לוהטים, מותגים מובילים, מבצעים לבגדי ילדים ועוד. לפני פורים יכולתם/ן ליהנות מתחפושות ואביזרי פורים איכותיים במחירים מצחיקים, בהמשך הקיץ תוכלו לראות שלל מוצרים חדשים לים/ בריכה ובהמשך גם ציוד לגן ולביה"ס. כשמדובר במשפחה עם ילדים ובעיקר עם יותר מאחד, קניות דרך הרשת הן לא רק דבר מומלץ ומשתלם, אלא לגמרי מתבקש. כשעושים השוואת מחירים והשוואת מוצרים, כדאי לכם/ן להיות בצד החכם והמנצח.

 

נעלי נייקי לנשים
קרדיט צילום: ספקי עלי אקספרס

 

הקבוצה היא אחת הקבוצות הפעילות והמדליקות בהן נתקלתי, עם עשרות פוסטים של מבצעים וקישורים מומלצים שעולים שם מדי יום, אך יותר מזה, הקבוצה נותנת ערך של ממש ומסייעת למי שרק מבקש/ת למצוא את מבוקשו/ה בתוך דקות קצרות. קל מאד ללכת לאיבוד באתרים השונים ועם רשימת ספקים בלתי נגמרת בכל אתר.

האתר והקבוצות של דיאנה זוהר, הפכו בשנתיים וחצי האחרונות לשם דבר בתחום הקניות ברשת ובעיקר בתחום הצרכנות הנבונה והיעילה ברשת. ארבע מאות אלף חברים לא טועים.

חייבת לציין שבכל פעם שנכנסתי לאתר או לקבוצה, תמיד זיהיתי מקצוענות, זמינות, אמינות וכל שאלה שלי (והיו כמה וכמה עד שהפכתי לאלופת השופינג בזכותם) נענתה בתוך כמה דקות וקיצרה לי את ההתלבטות ואת בזבוז הזמן בשיטוטים ברשת. בין אם אתם מחפשים בגדים, נעליים, צעצועים ואופנת ילדים, פריטים לעיצוב הבית ועוד, תמצאו שם הכל מהכל.

 

סנדלי נייקי לילדים
קרדיט צילום: ספקי עלי אקספרס

 

בתחילת דרכי במחוזות אתרי הקניות אונליין, ניתן היה לתייג אותי כ"צרכנית החששנית", זו שמאד רוצה להזמין בערך הכל מחו"ל ולחסוך דרך הקישורים המעולים בקבוצה שמובילים לספקים הכי טובים ולמוצרים הכי מובחרים באתר עלי אקספרס, אך נמנעתי מלהזמין פריטים כמו בגדי ים, נעלי אצבע וכו'. ידעתי שעניין המידות עשוי להיות בעייתי. גם את הפחד הזה דיאנה וצוות האלופים ששמם הולך לפניהם ומובילים את המותג המצליח "דיאנה זוהר", פתרו עבורי ועד כה, לא התאכזבתי ממידות, צבעים או דגמים של המוצרים שהגיעו אליי בדואר. בקבוצה תתקלו בהרבה פוסטים של: "רוצה את הנעליים בדגם הזה, אנא מצאו לי קישור לספק אמין", "חייבת לקנות לבן שלי את המכונית הזו על שלט רחוק ובארץ היא עולה המון, אנא תנו לי קישור". הקהילה הנוחה שהפכה לקבוצת חברים מהמובילות והחזקות ברשת שנבנתה לאורך שנים, מעניקה לצרכן/ית הישראלי/ת את השקט הנפשי שהוא כל כך אוהב רגע לפני שהוא שולף את כרטיס האשראי מהארנק שלו. הוא יודע שהמוצר אותו ירכוש מגיע מבית טוב ולספק ממנו הוזמן, יש אבא ואמא ובעיקר אחריות ואמינות, החשש הזה תמיד היה מה שהכתיב את צעדיו של הצרכן/ית הישראלי/ת, כעת משיש קבוצה ואתר שדואגים לקישורים לספקים ומוצרים שנבדקים היטב לפני כן, יש פתרון ואין כל חשש או היסוס בהזמנת מוצרים דרך הקבוצה/ אתר. כמו כן, חברים/ות בקבוצה משתפים כל העת קישורים למוצרים שכבר רכשו, קיבלו ונהנו מהם, לטובת האחרים/ות.

 

שעון לאישה קלווין קליין
קרדיט צילום: ספקי עלי אקספרס

 

באתר דיאנה זוהר תמצאו חלוקה נוחה לתחומים ואפילו כלות לעתיד יוכלו למצוא שם מענה רגע לפני תחילת עונת החתונות:

https://www.facebook.com/groups/2001403400155238/

עוד קבוצה ממש שווה מבית דיאנה זוהר, היא זו שתסייע לכם/ן למכור מוצרים שקיבלתם/ן והיו פחות שימושיים או מתאימים עבורכם/ן:

"המציאות של דיאנה זוהר"- https://www.facebook.com/groups/Myrealitydance/

ואם אתם/ן רוצים/ות רק מוצרים לילדים, זו לגמרי הקבוצה בשבילכם/ן:

https://www.facebook.com/groups/2009162695863828/

קיבצתי לכם/ן כמה וכמה מוצרים/מבצעים שווים שחברים המליצו עליהם+ההיילייטס באתר:

נעלי ספורט FILA שממש עכשיו חזרו לאופנה:

 https://www.facebook.com/groups/shtbv/permalink/618543235284496/

תיק של KANKEN ומשקפי שמש דיור: 

https://www.facebook.com/groups/shtbv/permalink/298479670624189/

 

תיקי FILA
קרדיט צילום: ספקי עלי אקספרס

 

מבצעי אביב שווים:

 https://dianazohar.com/product-category/%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%94%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2/%D7%97%D7%92%D7%99%D7%92%D7%AA-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2%D7%99-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91-%F0%9F%8C%B7/

קיץ 2019- מבצעים לוהטים: 

https://dianazohar.com/product-category/%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%94%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A2/%D7%A7%D7%99%D7%A5-%D7%9C%D7%95%D7%94%D7%98-2019/

 

קרדיט צילום: דיאנה זוהר

 

ולפני סיום, אם אתם/ן חדשים/ות בתחום הקניות אונליין בכלל ובקבוצה של דיאנה זוהר בפרט, קבלו מדריך מפורט שיקל עליכם בתהליך רכישת המוצרים:

 

לאתר: https://dianazohar.com/

להצטרפות לקבוצה: https://www.facebook.com/groups/shtbv/

 

 

 

 

 

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן