שאני אבשל? בחג הקרוב קונים אוכל ביתי, איכותי וטרי מ"ריחות וטעמים"

לרגל ראש השנה וחגי תשרי, מציע שוק "ריחות וטעמים" ברמת השרון, המגיש אוכל ביתי חובק עולם, פתרון טעים, מזין ומשתלם ביותר למי שאין לו/ה זמן לבשל וגם לאנשים כמו זוגתי וכמוני, שהחליטו השנה לשים בצד את יכולותיהן הקולינריות ואת חדוות הבישול ולתת למקצועניות של "ריחות וטעמים" להכין עבורנו ארוחת חג מושלמת מא' ועד ת'. כן כן, למרות הקושי לשחרר, השנה אנחנו מארחות אצלנו את ערב ראש השנה ובמקום להתמודד עם טרחה של קניות, הכנות, קילופים, בישולים ואפייה, הטרחה היחידה שתהיה לנו היא להגיע בבוקר החג לרמת השרון ולאסוף את ארוחת החג המפוארת שהזמנו מבעוד מועד ותחכה לנו שם, טרייה, עשירה וטעימה בטירוף.

צלמת: כרמל מילנר-סער

כשאמא שלי שאלה אותי לאחרונה מה אנחנו מבשלות לערב החג, אמרתי לה בחיוך שאנחנו לא מבשלות הפעם, אלא קונות אוכל ביתי. תגובתה הייתה בעיקר הלם. "אני אבשל לכן אם תרצו, אני גם ככה מבשלת המון", "מה פתאום אוכל קנוי, אבל אתן מבשלות מצוין שתיכן", "להכין לכן לפחות את הטעימות"? ובכן, אמי היקרה לא מכירה את הקונספט אבל נדמה שרבים/ות וטובים/ות כבר הפנימו שאין כל רע בלקנות אוכל מוכן לחג, לסופי שבוע או בכלל. בימינו ישנו היצע אדיר לאוכל ביתי, אך אם תשאלו אותי ולאחר שבחנתי כמה וכמה אופציות מקרוב, אוכל כמו זה שנמכר בשוק "ריחות וטעמים" ברמה"ש, הוא כזה לכתוב עליו הביתה ועוד יותר מכך, לקחת הביתה. לימור אורן ובן זוגה עודד שהרבני, פתחו את המקום לפני 4 שנים, עם חזון, התלהבות ובעיקר אהבה לאוכל ואנשים.

לימור אורן ועודד שהרבני- המייסדים והבעלים של ריחות וטעמים
צלמת: כרמל מילנר-סער

הם צירפו את פרחיה, אמו של עודד למטבח המקצועי של המקום וביחד עם צוות מובחר של טבחים/ות ועובדים/ות הם מנהלים ביד רמה מקום שמאכיל המון אנשים מדי יום ותחזיקו חזק, מספק סך של 5 טון אוכל בשבוע לאנשים מאזור השרון ות"א בעיקר ואף לקוחות מכל רחבי הארץ, ששמעו על המקום ששמו הולך לפניו ומגיעים במיוחד (בעיקר בימי שישי העמוסים במקום) לטעום ולרכוש מהפלא הממכר הזה. אנחנו אישית התוודענו למקום לפני כשנתיים ולא מפסיקות להמליץ עליו ולשלוח אליו חברים ובני משפחה שחוזרים שבעים וחשוב מכך, מרוצים. מעבר למבחר, לאיכות ולטעמים הנפלאים, המקום מושקע, נקי, מסודר ולגמרי מזמין, לחוויה קולינרית ייחודית, לארוחת צהריים מפנקת וביתית, לקנייה משפחתית בשישי ובכלל.

פרחיה המלכה בוררת בורגול
צלמת: כרמל מילנר-סער

שוק "ריחות וטעמים" מציע בכל יום חוויה קולינרית מרגשת של שפע טעמים, צבעים וריחות. לימור ופרחיה חמותה, המתמחה באוכל עיראקי שזוכה לפופולריות רבה, מכינות מדי יום, שפע בלתי נגמר של אוכל ביתי, טרי ומשובח. כל המנות משתנות על בסיס התוצרת הטרייה באותו היום בשוק. ממולאים מושלמים, מרקי קובה (צמחוניים ובשריים, אל תפספסו את הסלק), קציצות בשלל סוגים (מכורות לקציצות החומוס הטבעוניות של לימור). תבשילי עוף ובשר, אורז במגוון צבעים ותוספות, אוכל עדתי ואוכל ישראלי, מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות וצמחוניות, מנות לקרניבורים, מנות שף ומנות של סבתא, אוכל לילדים, אוכל למבוגרים שמזכיר להם את הילדות, סלטים קרים או חמים, קינוחים, חלות לשבת ועוד ועוד. בכל יום בשבוע (פרט לשבת וראשון בהם המקום סגור), תוכלו למצוא לפחות 10 מנות של עוף, בשר ודג, לפחות 10 תוספות שונות ומגוונות ולמעלה מ-15 סוגי סלטים.

מבחר שלא נגמר
צלמת: כרמל מילנר-סער

שוק "ריחות וטעמים", אוכל עם נשמה, קיים אמנם רק 4 שנים, אך הפך עם הזמן למוסד של ממש והספיק לצבור קהל לקוחות קבוע ומעריצים מושבעים שמצטיידים לאמצע השבוע, לסוף השבוע, לחגיגות, לחגים וגם השנה, יגיעו בחג לרכוש ארוחה שלמה ועשירה או רק חלק ממנה למקרה שאתם מתעקשים לבשל בעצמכם. מומלץ למשל לקנות אפילו רק מנות ראשונות או כבד קצוץ וגפילטע פיש אם תרצו רק להקל על עצמכם במעט ולחסוך זמן יקר.

יש הכל לכולם
צלמת: כרמל מילנר-סער

השנה מארחות אצלנו חג מצומצם יחסית ולמרות שאוהבים מאד את הבישולים שלנו, הפעם התקבלה החלטה לחסוך בזמן ובטרחה וביחד להזמין את כל ארוחת החג מריחות וטעמים. בהתייעצות עם גיסתי בחרנו מנות ראשונות וסלטים (גפילטע, כבד קצוץ, סלט כרוב וגרעינים, כרובית בטחינה ועוד), מנות עיקריות שוות (אורז לבן ושניצל לילדה כמובן, ולנו- ארטישוק ממולא בשר, פרגיות ברוטב חגיגי, תפו"א פריזיאן ואורז עשיר וצבעוני), גם קינוחים תוכלו למצוא שם בדמות: עוגת דבש קלאסית, טירמיסו, עוגת תפוחים, כדורי שוקולד משגעים לילדים ועוד. מומלץ לבצע הזמנה ממש מיד ואם לא של כל המנות, לפחות של המבוקשות ביותר בחג הזה שסביר שכולם ירצו (קרפלך, כבד קצוץ, חזרת, גפילטע פיש וכיו"ב).

צלמת: כרמל מילנר-סער
צלמת: כרמל מילנר-סער

מזנון החג המפואר ובו כל המבחר שממנו תוכלו להרכיב את ארוחת החג שלכם/ן, יהיה זמין ולבבי עבורכם/ן ביום ראשון- 29/9- החל מהשעה 8:00 ועד השעה 15:00, למי שלא הזמין מראש, ממליצה להגיע ממש עם הפתיחה כדי שלא ישאר כשחצי תאוותו (למרקובה/ פרגיות) בידו. קחו בחשבון שמדובר על אוכל שמכינים ממש רגע לפני החג, כך שכולו יהיה טרי לארוחת החג, כמו כן, לימור, פרחיה ועודד מקפידים מאד על שימוש בחומרי גלם איכותיים ביותר. תהנו גם ממתוקים, קינוחים ועוגות מעשה ידיה של יפעת הקונדיטורית שאחראית על מחלקת המתוקים במקום.

יפעת הקונדיטורית
צלמת: כרמל מילנר-סער

בין מנות החג:
סלטים (לפי ק"ג, טבעוני):
סלט כרוב פיצוחים שומשום וגרעיני חמנייה/59 ₪; סלט כרוב חמוציות/59 ₪; סלט כרוב אדום שומשום תיבול אסייתי/59 ₪; סלט טאבולה/59 ₪; סלט גזר חי עם חמוציות נענע סילאן ובוטנים/59 ₪; סלט סלק מתוק/59 ₪ ; סלט סלרי חמוציות ובוטנים/59 ₪; סלט תפ"א במיונז של
פעם/59 ₪; סלט איטריות שעועית אסיאתי עם ירקות/59 ₪ ועוד.

סלטים עשירים בכל טוב
צלמת: כרמל מילנר-סער

מנות ראשונות בשריות: קרפלך ממולא בשר (ק"ג)/69 ₪; גפילטעפיש 6 יח' במארז/78 ₪; חריימה דג מושט פיקנטי (ק"ג)/99 ₪; כבד קצוץ (ק"ג)/79 ₪.
מנות ראשונות טבעוניות (לפי ק"ג): כרובית מצופה פירורי לחם/59 ₪;
כרובית בטחינה/59 ₪; קרפלך ממולא תפ"א/69 ₪;פלפל ממולא אורז
וירקות/39 ₪; בצל ממולא אורז וירקות/59 ₪; עלי גפן ממולאים/59 ₪.

כרובית בטחינה שהיא להיט
צלמת: כרמל מילנר-סער

תוספות (לפי ק"ג): אורז עם בשר/49 ₪.
תוספות צמחוניות (לפי ק"ג): תפ"א פריזאן/29 ₪; תפ"א בתנור/29 ₪; פירה תפ"א בקרם קוקוס/39 ₪; אורז לבן/29 ₪; אורז אדום/39 ₪; אורז עם שקדים וצימוקים/39 ₪; במיה ברוטב עגבניות/59 ₪; שעועית ברוטב עגבניות/49 ₪; קובה בורגול ממולא פטריות/69 ₪; סמבוסק חומוס/69 ₪.

תוספות ונהנות
צלמת: כרמל מילנר-סער

עופות (לפי ק"ג): כבד עוף עם בצל מטוגן/69 ₪; שוקיים בסילאן/69 ₪; כרעיים עם פירות יבשים/69 ₪; עוף שלם בתנור/69 ₪; שניצלונים/79 ₪; כדורי עוף ברוטב אפונה/79 ₪; קציצות עוף אמיתי מטוגנות/79 ₪; שניצל ביתי/89 ₪; פרגיות צלויות בתנור ברוטב חגיגי/119 ₪.

צלמת: כרמל מילנר-סער

בשר (לפי ק"ג): פלפל ממולא בשר ואורז/49 ₪; כרוב ממולא בשרי/69 ₪;
קובה סלק/69 ₪; קובה במיה/69 ₪; קובה מיני בורגול ממולא בשר/69 ₪; ארטישוק ממולא בשר/79 ₪; גלילות חצילים ממולאים בשר/79 ₪; כדורי בשר ברוטב מנגולד ולימון פרסי/79 ₪; בשר גולש ביין  וירקות שורש/119 ₪; פרוסות צלי בקר ברוטב/119 ₪.

צלמת: כרמל מילנר-סער

דגים (לפי ק"ג): קציצות דגים ברוטב חריף/79 ₪; קציצות דגים מטוגנות/79 ₪;דג מושט בתנור חריף/99 ₪; דג מושט בתנור עשבי תיבול/99 ₪; דג סלמון בעשבי תיבול/129 ₪; דג סלמון טבעי/129 ₪.

מתוקים תוצרת בית (לפי יחידה): כדורי שוקולד ענקיים- יחידה/5 ₪; עוגה בחושה מייפל אגוזים- תבנית אינגליש/35 ₪; עוגת גזר- תבנית אינגליש/35 ₪; עוגת דבש עם אגוזי מלך- תבנית אינגליש/35 ₪; עוגת שוקולד בחושה- תבנית אינגליש/35 ₪; עוגת תפוז- תבנית אינגליש/35 ₪; עוגת תפוחים- תבנית אינגליש/35 ₪; מארז כוסות קינוחים 20 יחידות/149 ₪.

גם מתוקים הם סוג של נחמה
צלמת: כרמל מילנר-סער

מתוקים תוצרת בית (לפי ק"ג): עוגת גבינה פירורים- תבנית פס/69 ₪; עוגת ביסקוויטים- תבנית פס/69 ₪; עוגת טרמיסו- תבנית פס/69 ₪; רולדת פריך שוקולד/79 ₪; רולדת פריך תמרים ואגוזים/79 ₪.

לראשונה בישראל-שוק אוכל ביתי חובק עולם, המציע לצד תבשילים ביתיים מעדות ישראל השונות, אוכל בייתי סובב עולם- תאילנדי, תורכי, יווני, איטלקי, הודי, הונגרי, מצרי ועוד ועוד.

צלמת: כרמל מילנר-סער

הקונספט החדש אשר מעניק למושג שוק אוכל ביתי רבדים חדשים, נולד לאחר נסיעות קולינריות רבות ברחבי העולם שעורכים לימור אורן ובן זוגה עודד שהרבני מייסדי השוק. נסיעות אלו כוללות ביקורים בשווקי אוכל, מסעדות ומפגשים עם בשלנים, מאמות מקומיות,שפים, יצרני חומרי גלם ותבלינים בעולם. מנסיעות אלו חוזרים עם שפע רעיונות יצירתיים למנות חדשות ומפתיעות עם תבלינים מקומיים נדירים וכלי הגשה שונים ומרהיבים הנמכרים באותן מדינות. 

מרקובה אלוהי
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

אוכל ביתי מהעולם- בישיבה
במקום תוכלו ליהנות מארוחת צהרים עסקית ומשתלמת במזנון חופשי בעלות של 49 ₪ לסועד בישיבה במקום, בוחרים מנה עיקרית אחת עשירה וכל השאר חופשי חופשי כמה שבא לכם ומה שבא לכם.(בימים שני עד חמישי  11:30-15:30 )

מומלץ להגיע רעבים
צלמת: כרמל מילנר-סער

ויש גם שוק טרי השוק מציע, מגוון כמעט אינסופי של אוכל ביתי טרי ומנחם ולצידו מחלקת תבלינים, מחלקת חמוצים ,מחלקת יין, מחלקת שמנים, מחלקת טחינה וחלווה, מחלקת עוגות ועוגיות, מחלקת פירות יבשים, קטניות , מחלקת ריבות תוצרת בית ועוד.

צלמת: כרמל מילנר-סער

חברי המועדון יכולים למצוא פירות בשיא העונה במחירים מצחיקים כמו אננס  ב 10  ₪  דובדבנים ב 5 ₪ או אבטיח ב 2  ₪ לקילו. השוק מתוכנן בהמשך דרכו גם לפעול כשוק לילה ולשלב הופעות מוזיקה עם הפתעות קולינריות מתחלפות, סדנאות שף למבוגרים וילדים, אירוח שפים מובילים ועוד.

כל טוב הארץ
צלמת: כרמל מילנר-סער

אל לימור ועודד התחברתי מיד בפגישתנו הראשונה לפני כשנתיים, מעבר לקונספט המעניין ולאהבה שלי ושלהם לחומרי גלם מעולים, לאוכל ביתי משובח ולאנשים, הם זוג חם ומקסים, נדיבים ואוהבי אדם, העובדים/ות שלהם/ן נראים/ות תמיד שמחים וטובי לב ויש כנראה סיבה, לא רק האוכל שלהם עם נשמה, אלא גם הם עצמם, נשמה יתרה. לכן חייבת גם משפט על המיזם המקסים שלהם: "המקרר החברתי".

"המקרר החברתי" הינו מיזם חברתי שמובילים לימור ועודד בשנתיים האחרונות-

מקרר שלם שהוקצה ומיועד לטובת תרומה לקהילה. הרעיון מאחורי המיזם הוא הצלת עשרות מנות שלמות שנותרו בסוף כל יום, הכנסתן למקרר והעברתן בצורה אנונימית לחלוטין לכל מי שזקוק להן. מוסדות או אנשים פרטיים. לאחר שראו שמדובר בלא מעט אנשים שזקוקים לאוכל, עודד ולימור אף פנו לעסקים באזור והציעו להם להצטרף למיזם שלהם, האוכל מבתי העסק נאסף ועובר למקרר של ריחות וטעמים וההפצה נעשית רחבה יותר.

חלק מצוות ריחות וטעמים- צוות לעניין
צלמת: כרמל מילנר-סער

לא יודעת מה איתכם/ן, אני מצפה בקוצר רוח לארוחת החג שלנו השנה, אין לי ספק שנהיה בה עייפות פחות ונינוחות יותר ושהאוכל שיעלה ויבוא על השולחן יהיה לא פחות איכותי, טרי וטעים מזה שאנחנו היינו מבשלות לאורחים/ות שלנו. אין זמן לבשל? העבודה לוחצת? הילדים לא משאירים זמן? לא יודעים או לא אוהבים לבשל? לא באמת צריך סיבה ובטח שלא תירוץ. עם כל הכבוד לאוכל מוכן שנמכר בקניונים או אפילו כזה שנושא שמות שפים מוכרים במקררי הסופר, האוכל של ריחות וטעמים הוא באמת אוכל של בית ויותר משהוא משמח את החך הוא מרגש את הנפש. כל ביס ירגיש לכם כמו בית וכמעט כל מנה תחזיר אתכם/ן לבית אבאמא/ סבתא או לזכרונות ילדות. מוקפץ אסייתי או קובה עיראקית, המכנה המשותף הוא תמיד האהבה שתרגישו בכל ביס וביס.

צלמת: כרמל מילנר-סער
צלמת: כרמל מילנר-סער

שיהיה לכולנו חג שמח וטעים במיוחד ושנה מתוקה מדבש.

לתפריט ראש השנה:

https://orsinai2.wixsite.com/menu

לדף הפייסבוק: http://tinyurl.com/ycj53uqc

גן עדן של ריחות וטעמים
צלמת: כרמל מילנר-סער

"ריחות וטעמים”-  03-516-4465- רח’ החרש 8- רמת השרון.
שעות פתיחה: שני עד רביעי- 8:00-17:00
חמישי- 8:00-20:00
שישי- 8:00-16:00
*חניה חינם ללקוחות*

לארוז לך עוד משהו? עודד בפעולה
צלמת: כרמל מילנר-סער


חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן