חברו הטוב ביותר של האדם הוא הכלב ומיד אחריו, הוטרינר

חכמים וצודקים היו מי שאמרו לראשונה שחברו הטוב ביותר של האדם הוא הכלב/ה, הם רק שכחו לציין שמיד לאחריו, החבר הטוב ביותר של האדם הם הוטרינר או הוטרינרית שלו/ה.

WhatsApp Image 2020 05 25 at 19.01.13
ד"ר טל מאייר- מרפאת דוליטל לחיות מחמד- כפ"ס צילום: כרמל מילנר-סער

כשעברנו מהרצליה לכפר סבא ממש לפני שנה וחצי, באחת התקופות הכי מאתגרות שיש, תחילת תקופת הקורונה, אחד הלבטים הקשים שהיו לזוגתי ולי האם להמשיך להגיע לאותו וטרינר שליווה אותנו במשך שנים וזכה להערכה ואמון מלאים מאיתנו כבעלות שתי כלבות מסוג רגיש למדי, קינג צ'ארלס קאבליר או לחפש פשוט וטרינר/ית בכפר סבא, קרוב לבית ולשים בידיו את אוצרנו, הכלבות שלנו, מייפל וג'ינג'ר שעבורנו הן כמו ילדות לכל דבר ועניין.

התחלתי עוד לפני מעבר העיר והדירה באיתור המלצות ברשת ובין חברים/ות מהאזור ולא נרגעתי עד שלא מצאתי את הוטרינר עם הכי הרבה המלצות ותגובות חיוביות ברשת ובהודעות פרטיות. היה זה ד"ר טל מאייר, הידוע גם כד"ר דוליטל (מהמילה טל שלא כמו במקור). במקרה או שלא התברר לנו שמרפאתו של טל ממוקמת ממש במרחק של 3 דקות מדירתנו החדשה. השמחה הייתה רבה וכמובן שניגשתי להכירו אישית בטרם הבאתי לשם את כלבותינו.

WhatsApp Image 2020 05 25 at 18.52.44
צילום: כרמל מילנר-סער

לטל מרפאה וטרינרית חמה ואינטימית ברחוב תל חי שבמרכז כפר סבא, למען האמת, ממש לאחרונה חגגה המרפאה 11 שנים. אחד הפלוסים של המרפאה, שלא לומר אחד מני רבים, זוהי העובדה שלא מדובר ברשת אלא במרפאה קטנה יחסית ומשפחתית, כזאת בה יש שתי אסיסטנטיות מתחלפות ווטרינר אחד ויחיד- טל. למרות שמפתה מאד להתרחב ולפתוח עוד סניפים, בטח אחרי כל הרזומה העשיר והמוצלח של טל, חשוב לו מאד להמשיך לתת יחס אישי ולהכיר את מטופליו היטב. אני שומעת כבר שנים אינספור תלונות מחברים/ שכנים על כך שישנן מרפאות וטרינריות מרובות סניפים או כאלה של וטרינר שפתח עוד שלוחות בשל ההצלחה שפשוט איבדו את המגע האישי, את היחס החם, את האפשרות באמת להכיר עד הסוף את כל בעלי החיים הקבועים והמתחלפים המגיעים לטיפול במרפאה מאחר ויש ריבוי אנשי צוות ותחלופה מאד גבוהה.

חייבת לציין שעל אף שטל הוא אחד (יחיד ומיוחד), התחלנו אצלנו לאחרונה מנוי פרימיום למייפל ולג'ינג'ר (כולל המון וכמעט הכל) זו השנה השנייה, מעולם לא חשנו אי זמינות או פניות עבורנו, בין אם זה לתיאום תור לחיסון, ייעוץ דחוף או סתם רכישת סירופ קבוע לג'ינג'ר. בכל עת בה היינו צריכות, טל/ הצוות היה תמיד זמין וקשוב טלפונית/בוואטסאפ ותמיד קיבלנו מענה/ תשובה מהירה ומרגיעה.

WhatsApp Image 2020 05 25 at 18.57.38 1
שירות קשוב ומקצועי צילום: כרמל מילנר-סער

למצוא וטרינר/ית טוב/ה לחיית המחמד שלכם/ן זה לא פחות חשוב מלמצוא רופא/ה משפחה טוב/ה עבורכם/ן. קשה לאתר כזה בקלות אבל אם כבר מצאת ובטח ובטח אם הוא זמין וקרוב לביתך, לא תרצה להחליפו כל כך מהר. לאחר שמונה שנים עם שתי כלבות אצל אותו וטרינר בהרצליה, המעבר לא היה קל אך לבסוף הוכח כמוצלח ומרגיע מאד. טל מציע במרפאתו את כל חבילת הטיפולים שתצטרכו עבור חיות המחמד שלכם/ן (כלבים, חתולים, ארנבים, אוגרים ועוד). החל מחיסונים קבועים ותקופתיים (ותודה על שירות תזכורות הוואטסאפ הכל כך מעולה שלכם), דרך ביצוע בדיקות ופרוצדורות פשוטות ומורכבות יותר (בדיקות דם, רנטגן ואולטרה סאונד), ניקוי שיניים ועד לביצוע פעולות של עיקור וסירוס. באמצעות רכישת מנוי מותאם אישית במרפאת דוליטל לחיות מחמד ברחוב תל חי 31 בכפ"ס, בטח ובטח אם יש לכם/ן כמונו יותר מחיית מחמד אחת בבית (זכיתם/ן), תוכלו להוזיל משמעותית את העלות השנתית של ההוצאות על חיות הבית שלכם/ן.

פרט לטיפולים ולתרופות, במרפאה תוכלו להנות מרכישה של חומרי הדברה מגוונים, מזון רפואי ורצועות וקולרים מרהיבים.

במרפאה ציוד מתקדם ומגוון לביצוע שלל בדיקות ואם יש צורך בבדיקה מיוחדת או מומחה לבעיה ספציפית ניתן לעשות זאת במרפאה בתיאום מראש, המרפאה פועלת בימים א' עד ו' בשעות הבוקר עד הצהריים ובשעות אחה"צ עד הערב (בדקו שעות מדוייקות ותאמו תור בטרם תגיעו, אם זה לא דחוף).

WhatsApp Image 2020 05 25 at 18.55.33
צילום: כרמל מילנר-סער

טל בעל ניסיון רב ובעל שם מעולה בתחומו בכפר סבא ובכל אזור השרון, ניתנים גם שירותי חירום 24 שעות ביממה (בתשלום כמובן), כמו אשפוז במרפאה, הגעה לטיפול דחוף בבית בעת הצורך (או אם הבעלים קשיש או מתקשה להגיע פיזית למרפאה/ נמצאים בבידוד וצריכים שיאספו את בעל החיים למרפאה וכיו"ב) ובימינו ועם אהבתנו לבעלי החיים שלנו זהו שירות חשוב וחיוני עד מאד בעיניי, מעבר לכך, תמיד תתקבלו במרפאה של ד"ר טל מאייר עם חיוך ותזכו ליחס מקצועי, קשוב ואנושי.

מזל טוב לטל ולשתי האסיסטנטיות המקסימות שלו לרגל 11 שנים של כשכושי זנבות ונביחות/יללות שמחה ותודה על המקום הנפלא והבטוח שאתם/ן מעניקים לנו ולאהובים/ות עלינו מכל לאורך שנים ותודה על פינוקי היומולדת למייפל ולג'ינג'ר.

WhatsApp Image 2021 10 13 at 17.59.38
שמנמנות ומרוצות- חגיגות יום ההולדת למרפאה צילום: כרמל מילנר-סער

אז אם אתם/ן מחפשים/ות מרפאה חדשה לכלב/חתול/צב או כל חיית בית שלכם/ן, אל תהססו, הרימו טלפון לטל ואל תשכחו לשאול על המנויים השונים ותגידו שכרמל שלחה אתכם/ן 🙂

WhatsApp Image 2021 10 13 at 17.59.00
אוהבות את שיר האסיסטנטית צילום: כרמל מילנר-סער

מרפאת דוליטל לחיות מחמד- כפר סבא

ד"ר טל מאייר

רחוב תל חי 31

077-4406645

לאתר המרפאה:

http://mayer-vet.com/wordpress-he/

לדף הפייסבוק של המרפאה:

https://www.facebook.com/vet.clinic.kfar.saba

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן