חיות וחיוכים- ה-וטרינר לחיית המחמד שלכם/ן!

WhatsApp Image 2022 12 13 at 15.14.13
מייפל וג'ינג'ר שלנו במרפאת דוליטל ממתינות לחיסון צילום: כרמל מילנר-סער

כשאתם/ן מחליטים/ות לצרף לביתכם/ן ואל לבכם/ן חיית מחמד- כלב, חתולה, תוכי, ארנבת וכיו"ב, זוהי החלטה מאד משמעותית ובטח ובטח משמחת, החלטה חשובה לא פחות היא זו שאתם/ן מקבלים/ות בבואכם/ן לבחור את הוטרינר/ית והמרפאה הוטרינרית אליה תגיעו איתו/ה לכל חיסון, ביקורת, טיפול שיניים, בדיקות בעת חולי/ בעיה ולא עלינו, גם במצב חירום.

WhatsApp Image 2022 12 13 at 14.53.10
שיר, אחת משתי האסיסטנטיות המקסימות מקבלת את פני מייפל צילום: כרמל מילנר-סער

לזוגתי שתחיה ולי יש שתי כלבות שהן משוש חיינו ומקור אושרנו העיקרי, מייפל וג'ינג'ר, אמא ובת מסוג קינג צ'ארלס קאבליר, מייפל תחגוג בינואר 11 שנים וג'ינג'ר בתה חגגה ממש השבוע 9 שנים. זהו לא גיל צעיר עבור כלבים גזעיים ומפלס החרדות שלנו ללא ספק עולה ככל שהן מתבגרות.

המחשבה שמא הזקנה תיפול עליהן בבוקר אחד והן יסבלו ממחלות/ ענייני זקנה טיפוסיים לגזע ולגיל מעסיקה אותנו מאד, כמו עם בני אדם גם עם בעלי חיים, אין לנו ממש דרך לצפות את הבאות, אך לפחות ניתן מעט להתכונן אליו, עם הידיעה שבחרתם/ן וטרינר/ית מקצועי/ת וותיק. כזה שהולך איתכם/ן כבר כברת דרך ומכיר את כל הרקע הרפואי, הרגישויות והצרכים של חיית המחמד שלכם/ן. כזה הוא ד"ר טל מאייר מכפר סבא, הקרוי, מרפאת דוליטל לחיות מחמד (טל משמע שמו הפרטי).

WhatsApp Image 2022 12 13 at 15.12.47 2
ה-וטרינר האלוף שלנו- ד"ר טל מאייר- מרפאת דוליטל לחיות מחמד כפ"ס

צילום: כרמל מילנר-סער

לאחר שנים של מגורים בהרצליה ושביעות רצון טובה מהמרפאה הוטרינרית שליוותה את מייפל וג'ינג'ר שנים, עברנו לכפ"ס. לרגעים חשבנו פשוט להישאר עם אותה מרפאה, אך כשעברנו דירה למרכז כפ"ס רגע לפני הקורונה, הבנו שעם כלבות כה רגישות ולפחות אמא אחת חרדתית (אני כמובן), מוטב יהיה למצוא מרפאה קל"ב שתוכל לתת מענה מהיר ומיידי בכל דבר ועניין ובטח שבחירום.

לאחר שלל לבטים ואיסוף יסודי של המלצות בחרנו בלב שלם במרפאה של טל מאייר ברחוב תל חי שבמרכז כפ"ס. מלוות אותו תמיד שתי אסיסטנטיות, הכי מקסימות ואוהבות בע"ח, בעלות ידע רב ושפע של טוב, שיר ושירי. בכל שנה מחדש מאז שעברנו לכפ"ס מוצאות עצמנו מחדשות את המנוי השנתי לשתי המתוקות שלנו ויודעות שהן גם בידיים טובות וגם שאנחנו בעצם חוסכות כסף בכך שיש להן מנוי שכולל לא מעט דברים בתוכו, כמו חיסונים (למעט כלבת בה התשלום לעירייה), ביקורים שגרתיים ועוד.

WhatsApp Image 2022 12 13 at 15.05.26
שירי, אסיסטנטית מקסימה מסייעת לטל בבדיקת שיניים ללקוח חמוד צילום: כרמל מילנר-סער

המרפאה של טל נעימה ומזמינה ומכילה שלושה מפלסים: קומת כניסה עם חדר טיפולים, חדר ניתוח, מעבדה ועוד, מפלס תחתון עם חדר רנטגן ומחסן ומפלס עליון עם כלובי אשפוז.

אם יש לכם/ן צורך בבדיקות ייחודיות או ניתוחים דחופים שאינם מתבצעים במקום, היו בטוחים שטל יאתר וימליץ עבורכם על המקום הכי קרוב ומתאים לביצוע הפרוצדורה והוא/ האסיסטנטיות שלו יקפידו על מעקב בכל מקרה של המשך טיפול במרפאה שלו או מחוצה לה.

ממש כמו שבני אדם לא הולכים לכל רופא משפחה ובטח ובטח לכל רופא מקצועי, כך מן הראוי שנקדיש אנו זמן בדיקה, חיפוש המלצות אותנטיות מלקוחות קיימים ובירורים בטרם נבחר ליקרים/ות לנו מכל, ההולכים/ות על ארבע ואחרים/ות את המרפאה והד"ר הטובים להם ביותר.

WhatsApp Image 2022 12 13 at 14.55.13
בדיקה לארנבון מתוק במיוחד צילום: כרמל מילנר-סער

במרפאתו של ד"ר טל מאייר מטופלים בעיקר כלבים וחתולים, אך תוכלו לקבל שם טיפול גם לארנבים, לחמוסים ולעוד חיות בית שלכם/ן. כמובן שאם גור/ה הגיעו לביתכם, הבחירה הופכת עוד יותר חשובה, ד"ר שיכיר את הגור שלכם מגיל גורות וילווה אותו לאורך כל הדרך גם בבגרותו, יעניק לכם תמיד יותר בטחון ורוגע.

WhatsApp Image 2022 12 13 at 15.03.01
עוד חתול מרוצה צילום: כרמל מילנר-סער

אחת הטענות שתמיד נשמעות בשיחות חברים/סלון היא על כך שבמרפאה הוטרינרית אליה אתם הולכים תמיד מתחלפים הוטרינרים/ות, המתמחים/ות ובכל פעם מחדש מרגישים שיש צורך לשתף אודות בע"ח והרקע הרפואי שלו, זה קורה לרוב כשמדובר ברשת מרפאות, מצליחה ככל שתהיה, הד"ר הראשי שהוא הפנים והשם של המקום, לא יכול להיות תמיד ובו זמנית בכל הסניפים ולכן לעיתים השירות מרגיש הרבה פחות אישי ולבטח פחות מרגיע. היו בטוחים שבמרפאתו של טל אין כיום שום וטרינר פרט אליו וגם אם זה אומר לקבל פחות לקוחות ולהרוויח פחות מבחינתו, זה אומר מבחינתנו שהוא ורק הוא יהיה זה שיטפל בבעל החיים שלכם, לא יודעת מה איתכם/ן אבל עבורנו זה תמיד מרגיע ומשמח לדעת. לא מדובר במספרה שלא משנה מי יעשה לך את התספורת, מדובר בעניינים רפואיים ולפעמים אפילו מורכבים ולא הייתי נותנת לכל וטרינר/ית חדש/ה או מתמחה טרי לטפל ביקרות לנו מכל.

WhatsApp Image 2022 12 13 at 14.54.29
ג'ינג'ר מאוהבת צילום: כרמל מילנר-סער

בקיץ האחרון חידשנו שוב את מנוי הפרימיום שלנו במרפאת "ד"ר דוליטל" של טל מאייר, התחלנו שם שנה שלישית. אנחנו גם חוסכות כך כמה שקלים טובים בשנה, בוודאי כשמדובר בשתי כלבות ולא באחת וגם יודעות שבמרחק של 3 דקות מביתנו ישנה מרפאה ותיקה ומעולה, שזמינה עבורנו לאורך כל ימות השבוע ובלא מעט שעות פעילות ואף במקרי חירום, הסיוע לו נזדקק נמצא רק במרחק שיחת טלפון אחת. מעבר לכך, ישנו שירות מעולה של המרפאה, כך שתקבלו מייל ו/או וואטסאפ כמה ימים לפני שתזדקקו להביא את חיית המחמד שלכם/ן לחיסון/ טיפול שיניים/ מתן ברווקטו נגד מזיקים ועוד, כך שאנשים עסוקים בדיוק כמונו לעולם לא יחמיצו חיסון ועוד. מאז שהכרנו בעצמנו את טל ואת המרפאה הספקנו להמליץ לשפע חברים/שכנים/ קרובי משפחה שלנו מכפ"ס והסביבה על המקום והם הפכו ללקוחות סופר מרוצים.

WhatsApp Image 2022 12 13 at 14.53.34
מייפל וג'ינג'ר מקבלות פינוק אחרי החיסונים צילום: כרמל מילנר-סער

במרפאה תוכלו לרכוש גם אוכל רפואי יבש או בשימורים, רצועות, קולרים ורתמות איכותיים, חטיפים, תרופות למחלות כרוניות, תכשירים וכדורים בתחום הדברת בע"ח וכו'.

תיכף מתחילה 2023. רוצים/ות להתחיל את השנה במרפאה וטרינרית מומלצת ומקצועית או להחליף את המרפאה בה אתם מנויים כעת? הרימו טלפון עוד היום ושאלו על המנוי השנתי או על מגוון הטיפולים במקום ואל תשכחו להגיד שכרמל שלחה אתכם/ן. תודו לי כבר אחר כך. שתהיה לנו ולחיות המחמד שלנו שנה שמחה והכי חשוב בריאה לכל ההולכים/ות על שתיים ועל ארבע ועוד.

WhatsApp Image 2022 12 13 at 15.03.28
חיות וחיוכים צילום: כרמל מילנר-סער

מרפאת דוליטל לחיות מחמד- ד"ר טל מאייר

רחוב תל חי 31 כפר סבא

077-4406645

WhatsApp Image 2022 12 13 at 15.04.37 1
מתיקות שמתמסרת לד"ר מאייר צילום: כרמל מילנר-סער

לדף הפייסבוק:

https://www.facebook.com/vet.clinic.kfar.saba?mibextid=ZbWKwL

לאתר:

https://mayer-vet.com/wordpress-he/וטרינר בכפר סבא – מרפאת דוליטל לחיות מחמד (mayer-vet.com)

WhatsApp Image 2020 05 25 at 18.52.44
צילום: כרמל מילנר-סער
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן