הכל מתחיל בראש

יניב זרד, מעצב השיער מרעננה ששמו הולך לפניו, לא עוצר לרגע. לאחר למעלה מ-27 שנה בתחום, הוא נמרץ ונלהב מהרגיל ולא מפסיק להתחדש ולהפתיע. 

 

אל המספרה שלו ברחוב אחוזה במרכז רעננה, הגעתי לגמרי במקרה, אך נשארתי לגמרי לא במקרה. הכל התחיל כשזכיתי בהגרלת הפייסבוק של המקום לפני מספר חודשים. הפרס הנדיב: יום טיפול מפנק שכולל: צבע, פן, טיפול פנים, מניקור ופדיקור. ומה עוד בעצם צריך הבן אדם? תיאמתי יום פינוק והבנתי שהדייט הראשון והמוצלח שלנו, יביא עימו דייטים רבים נוספים.

 

מוריאל ויניב זרד- זוגיים בבית ובעבודה
צילום סלפי

 

יניב ואשתו מוריאל, שילדה זה מכבר את בתם, מה שהפך אותם להורים לחמישה, מתגוררים בכפ"ס ומנהלים את המספרה ביד רמה ומשותפת. הם הצליחו בעצם להפוך חנות סטנדרטית בלב רעננה, למעצמה של ממש. זוהי מעין one stop shop שמציע שירותים רבים ומגוונים בתחום הטיפוח ועיצוב השיער. תוכלו להגיע ולזכות למגע ידיו וכשרונו של יניב ולהסתפר, לעשות גוונים, צבע, אומברה, החלקות משלל סוגים, תוספות שיער פנים ותספורות גברים. אך אם אתם ובעיקר אתן כבר שם, תוכלו לעלות כמה מדרגות לממלכה של מוריאל- "Muriel beauty boutique" וליהנות גם ממגוון רחב של טיפולים: פדיקור רפואי, מניקור, לק ג'ל, טיפולי פנים באמצעות מכשור מתקדם, שעווה, צביעה ועיצוב גבות, שיטת השערה, טיפולי אנטי אייג'ינג, איפור קבוע ועוד.

התספורות במקום מבוצעות רק על ידי יניב עצמו, יחד איתו בצוות ז'ינה ובר שיחפפו לכם/ן, יצבעו לכם/ן ויפנפנו אתכן במקצועיות רבה. הם משתמשים במוצרים איכותיים של לוריאל ושל קרסטס, שניהם מפריז וכמובן שכל החומרים וההחלקות במקום, מאושרים/ות ע"י משרד הבריאות.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

הקוסמטיקאיות של המקום הן אילנה וקלאודיה. השתיים קוסמטיקאיות מוסמכות שכל העת יוצאות להשתלמויות וללמידת מכשור וטיפולים חדשים בתחום. הן עושות שימוש במוצרים מובחרים של Matis Paris ושל Kb pure (קובי ברוך). למכון בקומה העליונה מגיעות לקוחות רבות מכל הארץ וכמובן שמגיעים אף גברים. הטיפול בהם/ן הוא אישי, מקצועי ולגמרי יוצא דופן באיכותו. החל מהלק ג'ל, דרך הפדיקור הרפואי המוקפד ועד לטיפול הפנים העמוק והמעורר לחיים שלהן, זו חוויה מפנקת למדי.

 

אילנה הקוסמטיקאית
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

קלאודיה הקוסמטיקאית
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

חדר טיפולים
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

הממלכה של מוריאל
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

נראה שיותר משיניב בחר לעסוק בתחום עיצוב השיער, התחום הזה בחר בו. כשהוא היה ילד, אמו עבדה במספרה והוא נהג לשהות בה לא מעט. אביו עבד שנים בשיפוצים ונחשב אומן בתחומו, כך שהעיסוק בתחום שדורש ידיים טובות ויצירתיות נשאר במשפחה. אחיו הבכור, עמוס, היה הראשון לפתוח מספרה ויניב מצא עצמו כמשוחרר טרי מהצבא, עובד אצלו ולומד ממנו את כל רזי המקצוע. ליניב שלושה אחים, עמוס כאמור, ירון ואלי. למרבה ההפתעה ארבעתם עוסקים בעיצוב שיער (ברעננה ובכפ"ס) ועושים זאת בהצלחה רבה ועם תמיכה ופרגון גדולים בין כולם.

One stop shop
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

לאחר שלמד את התחום אצל אחיו, פתח יניב מספרה ברעננה, בהמשך סגר אותה ופתח אחת חדשה עם אחיו ירון בקניון G בכפ"ס. לפני כשנתיים פתח את המספרה הנוכחית ברחוב אחוזה ברעננה ומאז, נראה שהלקוחות לא מפסיקים להגיע. הוא בנה את שמו הטוב בתחום, במהלך שנים רבות של עבודה קשה וההקפדה שלו על מקצועיות, איכות השירות ויותר מהכל, על כך שהוא שם תמיד את הלקוח/ה במרכז ומקפיד שכל אחד/ת יצאו מהמספרה שלו עם חיוך. בין אם זו לקוחה מזדמנת שעברה ברחוב ובין אם זה לקוח שמגיע אליו לכל מספרה שפתח, כבר 17 שנה. יניב מספר אפילו על לקוחה שמגיעה אליו אחת לכמה שבועות במיוחד מאילת. היא לוקחת טיסה למרכז ומגיעה ליום פינוק. יש במערכת היחסים שאנו מפתחים עם מעצבי/ות שיער משהו בלתי מוסבר, קשר בלתי אמצעי שנוצר עם הלקוחות שלרוב הופך למערכת יחסים ארוכת שנים. נשים בעיקר נשארות נאמנות זמן רב למעצב השיער שלהן, הן לא יחליפו אותו בקלות ויתנו רק לו לגעת בשיער שלהן. מערכת יחסים דומה לזו עם פסיכולוג או קוסמטיקאית, נאמנות כמוה לא רואים בכל התחומים.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

מעבר לכך שבמספרה ובמכון כל העת קשובים ללקוחות ודוגלים בשירות מוקפד ובמחירים הוגנים יחסית לאזור השרון ובכלל, ישנה הטבה בדמות כרטיסייה משתלמת במיוחד המוצעת לכלל הלקוחות. על כל 5 טיפולים מכל סוג שהוא (תספורת, לק ג'ל, צבע, פדיקור ועוד), תקבלו את הטיפול השישי במתנה.

אחרי שהגעתי למספרה מספר פעמים ויצאתי עם חיוך מאוזן לאוזן ועם שיער בצבע אדום בוהק בדיוק כפי שרציתי, לא יכולתי שלא להתפעל תוך כדי הסתכלות מהצד, מהעבודה המשותפת של יניב ומוריאל כזוג. הרוגע של השניים ודרכי הנועם מול הלקוחות וזה מול זו, משליכים על האווירה במספרה כולה, כך שתמיד נעים וכייפי שם והצוות, כמו גם הלקוחות תמיד רגועים ומחויכים.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

הייתי חייבת לשאול את יניב, איך זה יתכן שאחרי כ"כ הרבה שנים בתחום ובמספרות שונות הוא לא נשחק. הוא השיב: "אני פשוט מאוהב במקצוע ומרגיש בכל יום עבודה, כאילו זו השנה הראשונה שלי בתחום". ואכן, כך זה נראה. הוא נמרץ ונלהב כמו בחור צעיר שרק סיים את לימודיו, יוצא להשתלמויות רבות בחו"ל ותמיד מעודכן בחידושים האחרונים בתחום. מן הפעם הראשונה שנגע בשערי (ואני מאד רגישה בנושא מי שמטפל בשיער שלי), ידעתי שמדובר במקצוען ואף באומן. לאחר שהייתי אצל מעצב שיער ברמה"ש במשך 12 שנים ולאחר מכן עברתי לאחר, ממש ליד הבית, לעוד כשלוש שנים, נדמה לי שעכשיו מצאתי את מעצב השיער החדש בחיי, על אף שהוא רענני ואני הרצליינית. מאמינה שגם פה תתפתח מערכת יחסים ארוכת שנים ושיער.

 

יניב זרד- האיש, החיוך והכישרון
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

נראה כי ליניב יש רעב תמידי לחדש והוא לגמרי לא מפסיק לחפש את הדבר המרגש הבא. כרגע הוא מעניק שיעורים במספרה לכאלה שרוצים ללמוד את התחום באופן הכי מעשי ונכון ולא רק ידע טכני ועיוני. ברגע שיגדל מספר התלמידים, הוא חושב לפתוח אקדמיה לעיצוב שיער שתלמד את הדור הבא של הספרים/ות. בימי החופש שלו (והם לא רבים) הוא מקפיד להעניק טיפולים לסידור ושיקום השיער לחולות סרטן.  נשמע שיש לו ולמוריאל עוד רעיונות רבים בקנה ואין לי ספק שעד ביקורי הבא במקום, כבר יהיו חדשות מסעירות/משעירות מכיוונם. ואל תשכחו לומר שכרמל שלחה אתכם/ן.

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

יניב זרד- מעצב שיער

אחוזה 70- רעננה

09-7406557

לאתר: http://yaniv-zered.com/

לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/yanivzered

 

צלמת: כרמל מילנר-סער

 

 

 

 

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן