חכם מה הוא אומר? למה לי לשלם יותר על סל הקניות לפסח, בזמן שרשת ויקטורי נבחרה שוב ושוב כמי שמציעה את הסל הזול במדינה?
בשלוש השנים האחרונות הפכנו לקוחות קבועות ומרוצות של רשת ויקטורי. זה קרה לאחר שנחלנו אכזבות מרשת מתחרה, שלא הצליחה לספק את הסחורה (תרתי). גם בהזמנות אונליין וגם בקנייה בסניף הקבוע שלנו בקניון שבעת הכוכבים, אנחנו נהנות מחוויה נעימה, שירות מעולה וחשוב מכל, מחירים הוגנים. מעדיפות תמיד לעשות משלוח וגם כאן תמיד מרוצות מהאופן בו המוצרים מגיעים אלינו. כמה שמחנו לגלות שלאחר מספר השוואות מחיר של רשתות, סל הקניות של "ויקטורי" לחג התברר שוב ושוב כזול מכולם (מהרשתות שנבדקו), הישג מרשים ביותר שמצטרף להישג נוסף, פתיחת סניף מספר 50 של ויקטורי, ממש לפני כשבועיים, הפעם בר"ג.
יש מי שלא אוהב דוחק או תורים ומעדיף מראש ובעיקר לפני החג, לעשות את הקניות שלו אונליין. באופן אישי, מאד אוהבות להזמין מויקטורי אונליין, אבל לפני חגים משמעותיים או כשצריך לעשות קניות לארוחה רבת משתתפים, תמיד מעדיפה להגיע פיזית לסניף ולבחור בעצמי כל פריט וכל מוצר. בכלל, כבר מהילדות אהבתי מאד ללכת עם ההורים לסופר ולא, לא בשביל לקבל ממתק או משהו, הצבעים, הריחות, החוויה, מאז ועד היום, תמיד עשו לי שמחה בלב ולונה פארק בראש. להכיר מוצרים חדשים, להשוות מחירים, לאתר מבצעים שווים, מה יכול להיות רע? השנה אנחנו לא מארחות אמנם בפסח, אך בכל זאת, אנחנו מבשלות חלק מהדברים למגוון הארוחות המשפחתיות הצפויות בחג הארוך והטעים הזה.
הגעתי לסניף הקבוע שלנו בקניון שבעת הכוכבים, ביום חמישי שעבר בצהריים, להפתעתי למרות שהורגשה כבר תכונת חג, האווירה הייתה נעימה ורגועה למדי. זוגתי ואני ערכנו רשימה ארוכה ומסודרת לחג וגם לימים שלפניו ואחריו, חוסרים ליומיום, בשר וירקות לארוחת החג, שתייה קלה ויינות וכמובן איך לא, חומרי ניקוי לחג הנקי ביותר בלוח השנה. ניכר שבסניף הזה ישנו ניהול מוצלח והקפדה גדולה על הסדר והנראות, כפי שידוע, העיניים שלנו קונות, הרבה לפני שמגיעים לקופה.
בגלל שאני כבר מכירה בע"פ את הסניף מבחינת מיקום המוצרים, אפילו את הרשימה שלי יצרתי לפי מחלקות, במקום לרוץ עם עגלת הקניות ממחלקה כזו למחלקה אחרת, הקלתי על עצמי ואכן הרשימה המותאמת, יחד עם קופאית חרוצה ומשלוחנית מהירה, סייעו לי לסיים את כל הקניות בתוך שעה וחצי בלבד.
מצאתי עצמי משוטטת בסקרנות בין המדפים, מגלה עוד ועוד מוצרים חדשים לחג, יינות שלא הכרתי, מצות בציפויים שונים ובעיקר, נתקלתי בסדר מופתי ושילוט מעולה, כך שמשימת מילוי העגלה עברה בקלות יחסית. לכל מי שנלחץ מקניות לחג ותורים ארוכים, מזמינה אתכם להגיע עם רשימה מסודרת, סבלנות ובעיקר, אם ניתן, להגיע בשעות פחות עמוסות (בוקר/ צהריים). מילאתי את העגלה בכל טוב: חומרי ניקוי, נייר טואלט ונייר סופג שהיו כולם במחירי מבצע, כבד עוף במחיר ממש הוגן (כמות גדולה עבור הכבד קצוץ המסורתי והטעים של זוגתי), בשר טחון, חזה עוף ועוד, הכל מגיע באריזות סגורות מראש או בטחינה במקום (תלוי סוג הבשר/עוף), ארוז היטב ונקי/ מוכן לבישול. הקצב היה אפילו אקסטרה נחמד והחלפנו מתכונים לכבד קצוץ (אני) וכבד על האש (הוא).
שמחתי להיתקל במבחר אינסופי של מוצרי מבצע לחג, טייסטר צ'ויס האהוב עלינו, שישייה נייר סופג מובחר ב-6.90 בלבד (לקונים במעל 100 ש"ח), משתלם ממש כשבכל מקום זה עולה בין 10-13 ש"ח, אקונומיקה במחיר מגוחך, מארזי מתנה ושוקולדים לחג, שפע של יינות משובחים, קופסאות אוכל מפלסטיק (כי בכל זאת תמיד מצ'פרות בטייק אווי), מארז שישיית קולה זירו שמחירו עלה במרבית המקומות אך לא בויקטורי לשמחתנו ועוד ועוד מבצעים.
מעבר לכך שסניפי ויקטורי מאד מזמינים, נגישים וידידותיים למשתמש, בסניף החדש בר"ג הוקמה מחלקה גדולה של מוצרים אורגניים, ללא גלוטן, ללא סוכר וטבעוניים. כמובן שגם בסניפים האחרים תמצאו מחלקות כאלה שהתברכו בשפע מותגים והיצע, במחירים נוחים וזמינות מוצרים גבוהה. אני קונה משם תמיד חמוציות ללא סוכר, חלב שקדים, רסק עגבניות ללא סוכר ועוד.
מרגע הגיעי לקופה ועד לסיום החשבון, כשהקופאית עושה לי חשבון והמשלוחנית ממלאת פרטי משלוח ואורזת בקפידה את המוצרים בדרך לארגז אחסון/ קירור לא עבר זמן רב. ניכר שבויקטורי ערוכים ומוכנים לחג ועוד יותר מכך, מחבקים בחום לקוחות חדשים וקבועים שנהנים גם מכרטיס מועדון, גם אם רוצים בכרטיס אשראי של הרשת וגם מבצעים מתחלפים ובהחלט משתלמים לאורך כל השנה ועוד יותר, סביב חגי ישראל. תמיד גם נדמה לי שלפני החג העובדים/ות וגם כמעט כל הלקוחות נהיים יותר חייכנים ואפילו מסיימים את הקנייה עם ברכת חג שמח לקופאיות. מרענן משהו.
הצרכנים/ות הישראלים/ות ב-2019 הפכו חכמים ובקיאים יותר והם נוהרים בהמוניהם בכל יום רגיל או יום חג רק לרשת שתציע להם מחירים טובים באמת, מבצעים ייחודיים ועדיפות כלקוח/ה. כשויקטורי לוקחת את הצרכן הישראלי במלוא הרצינות, יודעת את העדפותיו ומבינה את צרכיו, זה לגמרי מצב של win win. הלקוח מרוויח מבחר גדול, שירות מעולה, משלוחים מהירים, מוצרים איכותיים ומחירים מפתיעים בהחלט, ויקטורי מרוויחה את לחמה ויותר מכך, לקוחות מרוצים וחוזרים ומראה שהיא לא רק רשת מצליחה ועסק לכל דבר, אלא כזה שלוקח בחשבון את הצרכן בכל החלטה ומבקש כל העת לסמן דרך בה שני הצדדים תמיד יצאו מרוצים.
שיהיה לנו חג משתלם, שמח וטעים!
לאתר הזמנות אונליין:
https://www.victoryonline.co.il/
לדף הפייסבוק:
https://www.facebook.com/abavictory/