תשפ"א טובה מתחילה בקניית חג בויקטורי

צילום: כרמל מילנר-סער

גם בחג הזה, כמו בכל חג, מועד ויום חול, בחרנו לרכז את הקניות שלנו ברשת ויקטורי. בימים בהם שום דבר לא ממש ידוע, הקורונה עדיין עמנו והסגר הכללי מרחף ומאיים באוויר, דבר אחד נותר בטוח, גם בחג הזה סל הקניות לחג יותר משתלם בויקטורי. עם או בלי משפחה מורחבת, בזוג או עם ההורים, את החג הרי נחגוג בכל מקרה, אז למה שלא יהיה זה לפחות עם שולחן מלא כל טוב, בישולים שנכין מהמצרכים שקנינו, כוסית יין שבחרנו בקפידה ונקנח בעוגת חג דבשית אך ייחודית?

צילום: כרמל מילנר-סער

ראש השנה הוא אחד החגים האהובים על זוגתי ועליי ולמרות שהשנה האחרונה לא הייתה מהמוצלחות אצלנו כמו גם אצל רבים אחרים בשל הקורונה, החלטנו שמה שלא יהיה ובכל הרכב שנדרש, את החג הזה נחגוג. ארוחת חג לשתיים גם כן יכולה להיות מושקעת ומשמחת, חשוב תמיד להסתכל חצי העגלה המלאה ולא זו הריקה. מויקטורי יצאנו עם עגלה מלאה עד תומה, מצרכים לארוחת החג, מוצרים לסגר וכל מה שצריך עד תום תקופת החגים. מדמיינת שככל שימשיכו לדבר על סגר כללי, רשתות השיווק יוצפו בלקוחות, שעות פתיחת הסניפים יתארכו, התורים ישתרכו וגם האונליין של ויקטורי ובכלל יהיה עמוס לעייפה.

חווית קנייה זוגית
צילום: כרמל מילנר-סער

הגענו לסניף הקבוע שלנו בהרצליה, הממוקם בקניון שבעת הכוכבים, בבוקרו של יום חמישי האחרון, רגע לפני החלטות על סגר ורגע לפני החג, הסניף הקבוע נותר קבוע על אף שהספקנו לעבור לפני פסח האחרון לכפר סבא. זהו סניף רחב ידיים, נגיש, נוח ותמיד עמוס בכל טוב. חווית קנייה בסופר עבור שתינו הינה דבר מהנה, אוהבות למשש, להתחדש, לגלות את מבצעי החג, לבחור בקפידה כל פריט, למרות שבימי קורונה פעמים רבות הזמנו באונליין והחוויה הייתה טובה גם כן.

מבחר יינות ואלכוהול לחג
צילום: כרמל מילנר-סער

מצאנו סניף נקי ומסודר, עמוס עובדים וסדרני סחורה, המדפים מלאים ומתמלאים בכל רגע נתון, מוכנים לקראת ההמון הצפוי להגיע עד ערב החג ובמשך כל שעות היממה, היו לא מעט לקוחות בשעה זו של היום, אך הייתה הקפדה על מדידת חום בכניסה לקניון, ריחוק בקופות עם סימוני מרחק על הרצפה, לקוחות ועובדים כאחד עטו מסכות כל העת ותחושה כללית שלמדנו לא רע לחיות עם הקורונה בינינו ולהתנהל בזהירות מתוך הרגל של חצי השנה האחרונה.

צילום: כרמל מילנר-סער

אני הייתי אחראית על העגלה ורשימת הקניות (ממליצה בחום להגיע תמיד עם אחת כדי לא לשכוח דבר ובעיקר כדי שהקנייה תהיה נוחה וממוקדת יותר), זוגתי הייתה אחראית על איסוף המוצרים לעגלה. במחלקת הבשר הצטיידנו בכל טוב לארוחת ראש השנה, בשר אנגוס איכותי שנמכר בויקטורי, חזה עוף דק דק ועוד ועוד. למרות שאיננו טבעוניות גילינו היצע נרחב לטבעונים כדוגמת מקרר עם ביונד מיט, סוי ג'וי ועוד, כנ"ל לגבי צמחוניים ונמנעים מסוכר או מגלוטן, איזור גדול בסופר הכיל מוצרים ללא סוכר/ גלוטן/ צמחוני/ טבעוני/ בריא. לא זכור לי שבשנים קודמות ההיצע היה כה רב וזה לגמרי דורש פרגון לרשת שמקפידה לחדש כל העת ולתת מענה לכל הלקוחות באשר הם/ן. באגף הפירות והירקות מצאנו שפע צבעוני ומרהיב במחירים הוגנים, גבינות, חומרי ניקוי וכביסה, נייר סופג, נייר טואלט ענק (בכל זאת סגר), קולה זירו, מים מינרליים, יין לאורחים או רק לנו, מצרכים לקינוח מתוק במיוחד לערב החג ועוד.

מגוון רחב של מוצרים לטבעונים/צמחוניים/נמנעים מגלוטן
צילום: כרמל מילנר-סער

אחרי שבוע מאתגר בו אמי אושפזה בבית החולים בשל התקף לב קשה, מצאתי עצמי מכניסה לעגלה גם כמה וכמה דברים שהיא אוהבת. גיליתי למשל שפתית של תלמה שהיא כל כך אוהבת ואוכלת במקום לחם זול יותר ב-4 שקלים שלמים בויקטורי. כמו כן, דבש ב-9.90 בלבד. עבורנו מצאתי את הנס קפה האהוב טייסטר צ'ויס במצבע חג מעולה, 2 מארזים ב-55 ש"ח בלבד כשלכל מארז מצורפת גם אריזה מוקטנת מתנה. שווה ממש. מצאנו גם מקפיאים מלאים במוצרים חדשים רבים שלא הכרנו, כדוגמת מארזי קינוחים קפואים ומדליקים, דוגמת סופלה המגיע בכלי חרס, מוצרים מעולים של חמים וטעים (פלאפל למשל), בורקס מים וכו'. כמובן שהתפנקנו, בכל זאת סגר ארוך לפנינו.

מחירים מנצחים
צילום: כרמל מילנר-סער
מבצעי חג מעולים
צילום: כרמל מילנר-סער

אווירת הקניות מסביב הייתה נינוחה ונעימה, המאפייה, הקצבייה, המעדנייה הציעו מגוון טרי ומשובח, התורים בקופות היו סבירים למדי, שבוע וקצת לפני החג, עמדנו בריחוק מהלקוחות שלפנינו והקופאיות עבדו במרץ ועם חיוך שהצלחנו לראות גם מתחת למסכה.

ואל תפספסו את האנגוס המשובח
צילום: כרמל מילנר-סער

הגענו לקופה עם עגלה מלאה בכל טוב הארץ במחירים מנצחים וזהים לאלה שפורסמו בכל מבחני סלי הקניות לחג, שמחות ובעיקר רגועות שהספקנו קנייה מקיפה שכזו לפני החגים והסגרים ולפני שההמון יעוט על הסניפים בשל הסגר הצפוי, נתקלתי שם אפילו בלוטפי המקסים, מנהל הסניף שעבר אליו מסניף כפר סבא שם הכרנו ממש בתחילת הקורונה ומנהל אותו ביד רמה ועם חיוך.

לוטפי המקסים- מנהל סניף שבעת הכוכבים- הרצליה
צילום: כרמל מילנר-סער

אין לי ספק שכולנו נכנסים שוב לתקופה היפה בשנה, חגי תשרי, עם מועקה קלה בלב וחוסר וודאות, עם בלבול לגבי ערב החג, עם עצבות על הורים או סבא וסבתא ששוב כנראה נצטרך להיות רחוקים מהם בחגים, אבל אין לי ספק שלא עוד זמן רב כל התקופה המוזרה והקשה הזו תהיה מאחורינו ועוד נצחק על הבהלה לנייר טואלט ולביצים, על העומס באונליין ועל ההצטיידות בסופר שכה מרגיעה את כולנו ומקלה על הימים הקשים עם בישולים טעימים, יותר שעות מטבח והבנה שגם אם חוגגים בחג בהרכב מאד מצומצם ובית ריק מהרגיל, הלב נשאר תמיד רחב והבית עוד יתמלא בחגים הבאים שיבואו עלינו לטובה במהרה בימינו אמן.

תמיד להסתכל על חצי העגלה המלאה
צילום: כרמל מילנר-סער

הקדימו קניותיכם/ן לחג בסניפים או באונליין לפני העומס והסגר הגדול והלוואי ותהיה לכולנו שנה טובה בהרבה מקודמתה, רק בריאות וחג שמח, למרות הכל.

קניות באווירת חג+קורונה
צילום: כרמל מילנר-סער

להזמנות אונליין:

https://www.victoryonline.co.il/

לדף הפייסבוק של רשת ויקטורי:

https://www.facebook.com/abavictory

ויקטורי- סניף קניון שבעת הכוכבים- הרצליה צילום: כרמל מילנר-סער
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן