"היום שאחרי"- ד"ר שני רופא: הספר שלאחר קריאתו היום שאחרי שלכם/ן יראה לגמרי אחרת

את ד"ר שני רופא אני מכירה מזה למעלה משנתיים. נפגשנו בנסיבות מקצועיות לקפה ולשיחה נעימה אך נותרנו בקשר דרך הרשתות החברתיות. עוד באותה הפגישה התרשמתי עמוקות משני, עורכת דין בתחומי דיני משפחה, מסחרי, סייבר ועוד, בעלת שלל תארים (מעבר למשפטים, גם במדעי המחשב וגם במנהל עסקים), סופרת, מרצה, לא אתפלא אם בעתיד הלא רחוק נשמע עליה כמתמודדת למשרת פרקליטת המדינה או כשופטת בבית המשפט. לא רבים/ות מכירים/ות את סיפורה האישי של שני, סיפור שכל כולו אומץ ונחישות. היא ממעטת לדבר ובטח ובטח לשתף בסיפורה האישי (מובן לי לגמרי הרצון שלה בשמירה על פרטיות), אך תצטרכו להאמין לי שמדובר בסיפור יוצא דופן ויותר מכך, באישה יוצאת דופן בכישוריה, שאיפותיה ונחישותה. בספרה החדש של שני רופא שנקרא "היום שאחרי" ויצא לאור בחודש אפריל האחרון, תמצאו הכל מהכל ורק טוב. דרמה, מתח, רומנטיקה ומה לא. בטוחה שמי שמכיר אותה אישית יזהה אי אילו נקודות השקה בין חייה האישיים והמקצועיים לאלה של גיבורי הספר שקל להתאהב בהם, נועה ושי.

ד"ר שני רופא צילום: ענת קזולה

אם רק היה לי יותר זמן פנוי בחודשיים האחרונים, הייתי גומעת את הספר ביומיים, אך בהתחשב בלו"ז שלי, האישי והמקצועי, נאלצתי להניח לקריאה כל פעם מחדש וסיימתי את הספר לאחר שבועות ממושכים ולא מהר כפי שקיוויתי. הספר בגרסתו המודפסת וגם זו הדיגיטלית הינו סוחף, מרתק, מפתיע, דרמטי, מותח, רומנטי, אירוטי והציף בי קשת שלמה (יפה וצבעונית) של תחושות ורגשות.

זהו ספרה השביעי במספר של ד"ר שני רופא (הוצאת ספרי "ניב" הנפלאה). היא שמחה לעדכן אותי שהספר השמיני, שיהיה המשך ל"היום שאחרי" נמצא כבר בתהליך כתיבה. אין ספק שהיא חרוצה ומלאת עשייה. הספרים הקודמים שלה היו שייכים לתחום הספרות המקצועית, משפט ודיני סייבר, ספרים שמיועדים לאנשי מקצוע מתחום המשפט והמחשבים וחלקם מככבים מזה שנים בספריות בתי המשפט ובלשכות שופטים/ות ברחבי הארץ.

כנסו כנסו:

https://nivbook.co.il/product/%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99/

תקציר הספר "היום שאחרי" (ללא ספויילר):

"היום שאחרי הינו רומן המבוסס על סיפור אמיתי מתוך מעמקי הפסיכולוגיה והעוצמה הנפשית, מרגש עד דמעות ומבוסס על תאוריית "הברבור השחור", העוסקת במקריות ובחוסר היכולת שלנו, בני האדם, להעריך את הסיכוי להתרחשותו של אירוע החורג באופן קיצוני מהמסגרות הנורמטיביות שאותה אנו מכירים.

נועה היא עורכת דין מצליחה, יפה ומוערכת, בעברה מנכ"לית חברת סטארט-אפ, שפיתחה אלגוריתמים לזיהוי התנהגות שחקני בתי קזינו – ד"ר למשפטים וסופרת משפטית, שכבשה פסגות והגשימה את חלומותיה ושהצלחותיה קיבלו במה בעיתונות, בטלוויזיה וברדיו בישראל. 

שי הינו גבר נאה ומרשים, נשוי באושר ואב לשלושה ילדים, מרצה באקדמיה ועורך דין המתמחה בתחום הסייבר, שלו הסמכות במתן חוות דעת בתחומי המשפט והטכנולוגיה – דיני סייבר, בישראל ובמדינות נוספות בעולם, אשר הגיע לתפקידים בכירים על אף הקשיים הרבים שחווה בילדותו. שי הינו בעל ארבעה תארים במדעי המחשב, משפטים ומנהל עסקים, שאותם סיים בפרק זמן קצר יחסית – על אף שסיים רק עשר שנות לימוד בתיכון, עם ליקויי למידה קשים ועל אף שבילדותו שמע פעמים רבות את המשפט "לא יצא ממך כלום"- משפט שנצרב בזיכרונו והותיר צלקת ארוכת שנים.

סוד אחד השזור בליבם, העוסק בחוסר יכולתנו כחברה להעריך את הסיכוי להתרחשותו של אותו אירוע חריג באופן קיצוני המבוסס על תאוריית "הברבור השחור", אשר הפך ביום בהיר אחד לברבור לבן, הביא למשבר נפשי ופיזי כאחד, שאילץ את שניהם להתעמת עם שאלות על מהות החיים, לצד מימוש עצמי ומסע יוצא דופן אל מעמקי הפסיכולוגיה והעוצמה הנפשית, השזור בחברות ובאהבת אמת.

מה הסיכויים שיפגשו"?

עטיפת הספר צילום: ענת קזולה עיצוב: שני רופא

ובכן, אחרי קריאת הספר שלא לומר גמיעתו בשלוקים גדולים ומרווים, הסיכויים שיפגשו גדולים ומתממשים, לא אספר מעבר כדי לא להרוס לכם/ן את ההפתעה, אבל אין ספק שהספר שמבוסס על סיפור אמיתי מצטיין בהבאת רגעים, תיאורים ותחושות שעושות נעים בלב ובגוף. שני רופא מצטיינת במשפטים, אך ללא ספק עוד לפני כן, במילים. הספר כתוב לעילא ולעילא, אינטליגנטי, שנון, מרגש, מעניין ומשאיר את הקורא/ת בציפייה תמידית לבאות, אך מן הצד השני עם רצון גדול שלא יגמר לעולם.

ספר שכיף להתבודד איתו בים, בחופשה, במיטה או פשוט לקרוא אותו בגרסה הדיגיטלית בסופו של יום עבודה.

מומלץ בחום, בקור ובכל עונות השנה.

לרכישת הספר בגרסה מודפסת או דיגיטלית:

https://www.e-vrit.co.il/Product/21123/%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D_%D7%A9%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99

https://nivbook.co.il/product/%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%A9%D7%90%D7%97%D7%A8%D7%99/

לאתר של ד"ר שני רופא:

https://www.shani-roffeh.info/

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן