כשאוסטרלית כשרה ולוהטת עולה על שולחני

אל תתנו לכותרת להטעות אתכם/ן, אני באתי עם הישראלית המהממת שלי מהבית, אבל הבשר שפגש החך שלנו במסעדה האוסטרלית המופלאה, בהחלט השאיר לנו טעם של עוד.

זוגתי ואני אוהבות להכיר מסעדות חדשות ועוד יותר, שמחות לפגוש בכאלה שאינן הבחירה המידית שלנו. כזו היא Bar B Que- מסעדת בשרים אוסטרלית בהרצליה פיתוח, מסעדה חדשה יחסית, ייחודית, מפתיעה וכשרה.

Australian 1
צלמת: כרמל מילנר-סער

ערב לפני יום כיפור, הגענו למסעדת Bar B Que, שרק לאחרונה החלה לפתוח את דלתותיה גם בשעות הערב. בשעות הצהריים המקום עמוס לעייפה ונותן מענה הולם וטעים במיוחד, לכל ההיטקיסטים/ות שעובדים/ות באזור. כשהגענו בשבע ומשהו בערב, ממש כמה דקות לאחר הפתיחה, כבר היו במקום כמה שולחנות תפוסים. התיישבנו בשולחן פינתי צמוד למתקן יינות קירי מרשים. המקום מעוצב באופן פשוט אך עם זאת מאד מזמין וחם. הכל בגווני חום עמוק, שלל אייקונים אוסטרליים/ קואלות/ דגלונים ועוד מעטרים את קירות המקום.

Australian 2
צלמת: כרמל מילנר-סער

בתוך מספר דקות ניגש אלינו המלצר החביב וכמה דקות אחר כך כבר ניגש השף והבעלים ג’ייסון פרנק, בחור חייכן ומקסים, אוסטרלי, שחי בישראל רק שבע שנים, אך נראה שאלה לגמרי שבע השנים הטובות שלו. הוא עבד לפני כן במסעדות אחרות ברחבי הארץ כשכיר, אך זו הפעם הראשונה בה הוא בעלים ושף של מסעדה וניכר שזה לא רק מרגש אותו וחשוב לו עד מאד, אלא ממש בדמו.

כל הערב הוא עבר משולחן לשולחן, שאל, התעניין, הסביר בעברית ובאנגלית ובעיקר חיפש לראות את החיוך שמאחורי הביס והוא אכן ראה לא מעט כאלה ולא רק מכיווננו.

Australian 3
צלמת: כרמל מילנר-סער

המסעדה מוגדרת כמסעדת בשרים אוסטרלית, אך מושפעת משלל מטבחים, יש בה הכל מהכל, אך ללא ספק, גולת הכותרת היא הבשר שאיכותו בולטת מיד עם הביס הראשון. גם למי שאינו קרניבור כמוני, יש המון מה לאכול במקום. התחלנו עם שלוש מנות פתיחה, פוקצ’ה נפלאה עם מטבלי הבית שהייתה פשוטה אך טעימה, קרפצ’יו שהוגש עם שמן זית, בלסמי ועלי מיקרו והיה מענג וסלט הקיסר שעשה לזוגתי ולי נעים במיוחד. היו בו בדיוק אותם מרכיבים שאתם/ן מכירים/ות מסלט הקיסר הקלאסי, אבל משהו ברוטב ובהגשה, עשה לנו את זה ביג טיים (ולא הפסקתי לדבר עליו גם למחרת).

Australian 4
צלמת: כרמל מילנר-סער
Australian 5
צלמת: כרמל מילנר-סער

כמי שרוצות תמיד לטעום כמה שיותר במסעדות ולא לדעת טעמה של מנה אחת או שתיים בלבד, מגשי הבשרים המוגשים במקום, לגמרי נועדו לשכמותנו. קצת מכל דבר והכי חשוב, מגוון ועושר של טעמים, בלי לחוש שאולי פספסנו מנה טובה יותר. לאחר התייעצות ותמימות דעים עם השף, הזמנו את מגשי המלבורן והבונדיי.
הן כללו שלל סוגי בשרים, סלט פנצנלה ותוספות לבחירה, הלכנו על צ’יפס שהיה די סטנדרטי ופירה שהיה מצוין עם שפע של בצל מטוגן. המגשים המרהיבים שהגיעו כללו בין היתר: כנפיים ברוטב ברביקיו שגרמו לנו לעשות קולות, כתף בקר בבישול sous – vide שהייתה לגמרי משהו לכתוב עליו הביתה, קרעי אונטריב מעושן שלא ידענו ממנו שובע, צ’וריסוס שמראש רק אני אוהבת והיו אליפות ורצועות סינטה שרק היא אוהבת והיו לה טעימות שזה למות. כל ביס היה יותר טעים מקודמו, מידות העשייה, העישון והכמויות היו מדויקות להפליא, התוספת והסלט אפילו לא נטעמו מעבר לשני ביסים וזה לא שלא רצינו. כבר במנות הראשונות הבנו שלא השארנו הרבה מקום וחבל שהן היו כל כך טעימות.

Australian 6
צלמת: כרמל מילנר-סער
Australian 7
צלמת: כרמל מילנר-סער
Australian 8
צלמת: כרמל מילנר-סער

לא באמת נשאר לנו מקום אחרי המגשים המרגשים, אך בכל זאת הזמנו ביחד לקינוח את הפאבלובה- סירת מרנג ממולאת קרם מסקרפונה ודולצ’ה פירות יער, שסגרה לנו את הפינה ואת הערב במתיקות מושלמת ופירותית. אחרי מנות ראשונות מעלפות ומגש בשרים שונה לכל אחת, נראה שטעמנו לא מעט מתפריט המסעדה ויש לומר שהופתענו עד מאד. אכלנו במסעדות רבות בחיינו, מסעדות יוקרה, מסעדות שף, זוגתי ניהלה את מיטב מסעדות ישראל ואני פודית מאז ומתמיד, כך שהחך של שתינו מיומן וההבנה בהחלט קיימת. לכן יכולנו בקלות לפסוק יחדיו בתום הארוחה: מדובר במסעדת בשרים מעולה, כזו שרוצים לרוץ לספר עליה לחבר’ה וגם להביא אליה את כל המשפחה.

Australian 9
צלמת: כרמל מילנר-סער

שני דברים קלים לשיפור: החל מהשעה תשע המקום כבר היה מלא עד אפס מקום וללא ספק, דרוש היה תגבור של הצוות שהתקשה קצת לעמוד בלחץ, בטוחה שזה רק מבשר טובות להמשך, בכל זאת, המסעדה פתוחה בערבים רק החל מספטמבר האחרון ופתוחה בכלל רק מינואר. מעבר לכך, “הסתפקנו” ביין לבן נפלא של יקב קסטל, למרות שכל מה שרצינו זה יין אוסטרלי או אלכוהול אוסטרלי אחר, מה שכל כך מתבקש במקום שכזה, נצטרך להמתין שאלכוהול של היבשת הרחוקה יחדור לתפריט, בעינינו זה מאסט.
העיצוב מזמין והאווירה נעימה שמתאימה הן לערב רומנטי והן לארוחה עם המשפחה, המסעדה פשוטה אך משדרת יוקרה, יקבלו אותך עם שמלה אך גם בג’ינס. אם אתם חובבי בשרים אדוקים וגם אם רק חובבים לייט, תמצאו מה לאכול בה, לילדים תמצאו בה שפע של אפשרויות, לשומרי כשרות, לדתיים/ות, לצעירים ולמבוגרים.
המחירים שווים לכל כיס ובהחלט שווים כל ביס.

Australian 10
צלמת: כרמל מילנר-סער

אין ספק שהיא מתמחה בבשרים מעולים ומעושנים במקום (ומבושלים בשיטת הסו-ויד החדשנית), אך גם המנות הראשונות והקינוחים לא נופלות/ים באיכותם/ן מן העיקריות. ניכר שהשף האוסטרלי יודע בהחלט מה הוא עושה ולגמרי מביא להרצליה פיתוח את הבשר אך גם את הבשורה.

Australian 11
צלמת: כרמל מילנר-סער
Australian 12
צלמת: כרמל מילנר-סער

אם אתם/ן עובדים באזור, תוכלו ליהנות מעסקית משתלמת בשעות הצהריים ואם חשקה נפשכם/ן בבשר איכותי במיוחד או בערב חגיגי/ משפחתי/ רומנטי, הזמינו מקומות והגיעו החל משבע בערב ותגידו שכרמל שלחה אתכם/ן.
Bar B Que- מסעדת בשרים אוסטרלית- רחוב המנופים 8- הרצליה פיתוח.
אתר: https://www.barbque.co.il/
פייסבוק: https://www.facebook.com/aussiebarbque/

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן