ויהי אורו

"אורו- הורות משותפת" הוקמה אמנם לפני פחות משנה, אך כל יום ויום מאז קיומה משמעותי לאין ערוך לבעלים שלה, אוהד ורועי ובעיקר למי שבחרו בהם להוביל אותם/ן יד ביד אל עבר יעד ההורות המשותפת והגשמת החלום לילד.

 

כשרועי אמויאל ואוהד איתן נורי הגיעו לשלב בזוגיות שלהם בו הבינו כי הם מוכנים להקמת משפחה, הם התלבטו, שאלו, חקרו, בדקו והבינו כי הפורמט המתאים והנכון ביותר עבורם הינו הורות משותפת. את גל הראל הם הכירו בעיתוי מושלם ואחרי שיחות והבנה שכולם פונים לאותו כיוון ורוצים לצעוד אליו יחד, הם החלו בתהליך הקמת משפחה. משפחה חדשה. היום, השלושה הם הורים מאושרים ואוחזים ברנה, בנם הבכור בן ה-4 ובריי, בתם בת השנתיים, ילדים מתוקים ושמחים למדי (אחת שיודעת).

 

רנה וריי צילום: שי ניבורג

 

כשאנחנו מגיעים לשלב בו אנחנו חשים מוכנים לילדים, זה לא תמיד הזמן בו אנו מצויים בדיוק בזוגיות וגם אם כן, זו לא תמיד הזוגיות אותה נרצה להרחיב לכדי הקמת משפחה. זה לא משנה אם אתם/ן סטרייטים/ות, הומואים, לסביות, טרנסים/ות, מרבית האנשים חפצים במשפחה, מתאווים לשמוע בביתם צחוק ילדים, להרחיב את המשפחה ואת הלב, לעיתים השעון הביולוגי של נשים הוא פקטור מכריע בבחירה לצאת לדרך ולא לחכות לאחד/ת. אם המוכנות והרצון כבר קיימים בתוככם/ן, לא תמיד כדאי לחכות. באין אופציית פונדקאות להומואים (וגם ללסביות וטרנסיות) בארצנו, חלקם בוחרים בהליך פונדקאות יקר להפליא בחו"ל (גם המדינות בהן ניתן בימינו לעשות פונדקאות הן מעטות) והאחרים בוחרים הן מטעמים כלכליים והן מטעמים של רצון בהורה נוסף/ באמא לילדיהם, באופציית ההורות המשותפת שמתקיימת בארץ כבר רבות בשנים, אך בשנים האחרונות תפסה תאוצה.

 

מימין: אוהד איתן נורי ורועי אמויאל- בעלי אורו
צילום: תהל אזולאי

 

לא כולם/ן ברי מזל כמו אוהד ורועי שפשוט הכירו את גל מעט לפני וידעו שהיא מתאימה להם מכל לתפקיד אם ילדיהם בהורות משותפת. חלק גדול ממי שרק חושב/ת לבחור בדרך הזו, מוצא/ת עצמו/ה בהתלבטויות, שאלות, חיפושים וכמיהה שלא מיד מתממשת. הבחירה בהורה נוסף אינה קלה, מאחר ומדובר בעניין משמעותי יותר אפילו מבחירת זוגיות/ נישואים. זוגיות ונישואים עשויים להסתיים מתישהו בעתיד, הורות נותרת לנצח. הצורך לבחור גורם שמתאים לך מכל, כזה שיכנס אל חייך, יגדל ביחד איתך את ילדייך, די מורכב. יש צורך להחזיק סולם ערכים דומה, השקפה דומה, גישה דומה לחינוך הילד, סביבת חייו וכו'. כמובן שאי אפשר תמיד לקלוע בול ויש לעיתים צורך בפשרה כזו או אחרת כדי שכל הצדדים יהיו מרוצים. אבל לפעמים אפשר שתהיה התאמה מושלמת, אז למה לא לנסות למצוא כזאת?  בין אם אתם זוג הומואים שהחליטו להכניס אישה למשוואה, בין אם את סטרייטית שטרם מצאת בן זוג לחיים ואת מוכנה להורות ועוד, מה שחשוב מכל זה שלילד תהיה כל האהבה והתמיכה שהוא צריך ומה בעצם מעצים ומלהיב יותר משלושה הורים אפילו? משניים או שלושה זוגות של סבים וסבתות? מהמון דודים/ות? לרבים/ות מאיתנו, הורות משותפת הינה הבחירה הכי נכונה ואולי גם יותר קלה. בין אם זה כלכלית כי פונדקאות מסתכמת בסכומי עתק ונעשית כרגע בחו"ל בלבד (אלא אם אתם זוג סטרייטים עם קשיים להכנס להריון) ובין אם אישית. גברים רבים מעדיפים לחלוק את נטל גידול הילד עם עוד גורם, חלקם מעדיפים שתהיה במשוואה גם אמא ולא רק אבא (או אבא ואבא). זהו פתרון נגיש יותר, מרגיע יותר ובטח ובטח זמין יותר. עם זאת, לא לכולם/ן יש ידידה לסבית שמחפשת בדיוק בחור מתאים להורות משותפת, לא לכולן יש ידיד סטרייט שטרם מצא את האחת להביא איתה ילד לעולם. בדיוק בשביל זה הוקם מרכז "אורו- הורות משותפת".

כשרועי ואוהד החלו לחשוב בכלל על האופציה הזו, זה העלה שאלות והתלבטויות רבות, מי תהיה המתאימה מכל? איך מוצאים אותה? במה זה כרוך מבחינה חוקית? כלכלית? אילו דברים חשוב לסגור מראש בחוזה? ועוד ועוד שאלות שלעיתים נותרו אצלם ללא מענה. הם חקרו ובדקו עד שקיבלו תשובות לכל, אבל עם כל הכבוד לגוגל או לאתרים מסויימים שהציעו לשדך ביניכם לבין אמא/אבא עתידיים, לא תמיד נמצאה שם התשובה ועם כל זה שהורות משותפת הפכה דבר נפוץ ומוכר יותר, לא לכולנו יש בסביבה הקרובה זוג שבחר בדרך הזו ויוכל להרגיע את החששות שלכם, לספק את התשובות המלאות לשאלותיכם הרבות.

הם החלו בתהליך וככל שהתקדמו בו עד להפיכתם להורים לצד גל, האמא הביולוגית, הם מצאו את עצמם עונים לשאלות רבות וביתם הפך אפילו למעין מקום עליה לרגל עבור חברים ומכרים, זוגות ויחידים/ות (הומואים/ לסביות/ סטרייטים/ות) שביקשו לעבור בדיוק את התהליך שעברו.

הם הפכו מומחים בנושא מעצם הליכתם בדרך שהייתה פחות מסוקרת ומדוברת, מעצם כך ששיתפו בפתיחות וידעו להרגיע ולתת מענה לכל כך הרבה אנשים. שניהם בעלי עסקים מצליחים ובכל זאת החליטו לפתוח את אורו, בידיעה מוחלטת שיש צורך בדיוק במקום כזה, מקום שיתן מענה לכל מי שחפץ בדרך של הורות משותפת, מקום שישכיל להעסיק את אנשי ונשות המקצוע הכי טובים ומנוסים בתחומם, מקום שיפעל מתוך הצורך לסייע ולהאיר את הדרך ולנטרל בה מכשולים עבור אלה שמבקשים ללכת בה.

ממש כפי שתמכו והכילו אז את חבריהם, כך הם מכילים היום לא מעט זוגות ויחידים/ות שבחרו בהם כגוף שיוביל אותם/ן עם כמה שיותר כלים, רוגע ותמיכה אל היעד הנכסף והמרגש- ההורות.

בחלל חמים ומעוצב להפליא בדרום ת"א, נמצא מרכז "אורו", או אולי בעצם, נמצא המקום בו את/ה תתחילו את התהליך החשוב והמרגש ביותר בחייכם/ן, התהליך בסופו תהפכו להורים.

על אף שאוהד ורועי בעלי החברה הם זוג גברים והומואים, הפן הנשי באורו מאד חזק ומובהק. מרבית הצוות המקצועי של אורו מורכב מנשים, נעמי ומיכל הפסיכולוגיות, אירית המטפלת וכן, גל הראל, אם ילדיהם של אוהד ורועי שמעבירה במקום ערבי נשים למתעניינות בהורות משותפת. זה מאד חשוב ומורגש כנושא ששמו עליו דגש. לתת את המקום הנוח והמחבק גם לנשים שלרוב מגיעות לתהליך כיחידות ולא כזוג, כפי שקורה לרוב אצל גייז.

 

מימין: אוהד, ריי, רנה, גל ורועי. צילום: שי ניבורג

 

אין חכם כבעל ניסיון ולכן, הבעלים והצוות כולו מתגייס ואמון על התאמת בן/ בת זוג עבורכם/ן להורות משותפת. אצל אורו לא תמצאו ערבי הכרויות או ספיד דייטינג, מי שבוחר/ת להכנס לשירות יקבל התאמות מדויקות אשר נבחנו מכל כיוון ע"י הצוות המקצועי וליווי עד לאחר חתימה על הסכם הורות משותפת ויציאה לדרך הרפואית של הבאת ילד לעולם. הסיכוי להכיר את אב/אם ילדיכם לעתיד בערב הכרויות/ ספיד דייטינג נמוך מאד, גם אם תכירו אחד/אחת כזה/ו ויהיה חיבור, אם אין ליווי מתאים והכוונה, הסיכוי להגיע גם לשלב חתימת החוזה נמוך.

למרות שאורו קיימים פחות משנה, יודעת מהכרות קרובה עם רועי ואוהד שזה דווקא יתרון. הם חדורי מוטיבציה ורצון לסייע בתהליך שמכירים היטב, הם מבינים את החשיבות בבחירה נכונה ומדויקת של הפרטנר/ית להורות המשותפת. הם רעננים ומלאי תשוקה לתחום ורואים שהם באים מאהבה. הם יוצרים תהליך ממוקד, מותאם אישית, רגיש וחכם שבסופו תכירו בדיוק את מי שקיוויתם/ן.

אין כאן חודשים מתישים של דייטים, הכרויות חסרות תכלית, המתנה וציפייה. אחרי שתעברו את הפגישה הראשונית איתם, תמלאו שאלונים לגביכם ולגבי מה אתם מחפשים בפרטנר/ית להורות, תפגשו עם פסיכולוגית, מטפלת ותקבלו תמיכה וליווי יד ביד לפני, תוך כדי ולאחר הדייטים עם המיועד/ת, תגיעו לשלב הסופי, שלב הבחירה והמפגש של שניכם עם עורך הדין של אורו, אופיר.

בין אנשי הצוות המקצועי תמצאו את: אירית א.נהר– מטפלת משפחתית וזוגית במקצועה (גילוי נאות- אנחנו מכירות שנים והפניתי אליה לאורך השנים לא מעט יחידות וזוגות שחוו טיפול מוצלח). אירית מתמחה במשפחות חדשות, בקהילה הלהטב"קית, בהורות משותפת ועוד. היא מלווה את התהליך כולו, משלב המיון ועד לשלב יצירת ההסכמות בין ההורים לעתיד.

מה קורה בשיחה שלך עם זוג או שלישייה שהכירו באורו ויוצאים לדרך משותפת?

"החוזה הוא תרגיל משמעותי שבו נוצרות הבנות שישמשו את החיבור החדשני של הורות ללא רקע רומנטי וזוגי. מגיעים/ות אליי לא מעט זוגות חד מיניים של גברים וגם סטרייטים/ות יחידים/ות שהגיעו לגיל שלא רוצים לפספס את האמהות או האבהות".

ישנה שיחה עם אירית לפני שלב הדייטים עם האחת/האחד/ הזוג שיוצעו לכם/ן (סה"כ מאתרים עבורכם/ן ארבע אופציות מעולות ומדויקות, הבחירה בסוף היא לגמרי שלכם/ן). גם במהלך שלב הדייטים תפגשו עם אירית למחשבה משותפת וסיוע בתהליך הבחירה. לאחר שתקבלו החלטה ותסכימו על השותפות הרצויה לכם/ן תפגשו שוב עם אירית ליצירת ההסכמות ביניכם בטרם תפגשו עם העו"ד של אורו.

אורו לא מעסיקים מזכירה או נציגי שירות שיבקשו לשאול לשלומכם או תחושתכם לאחר דייט או פגישה מקצועית אצלם. אוהד אמון על הקשר האישי עם כל אחד/ת שבוחר/ת באורו. הוא ידבר איתכם לאחר דייטים, הוא יהיה שם בשבילכם לכל שאלה או בקשה והחשוב מכל, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאינכם לבד בין פגישה כזו לדייט אחר. יש עם מי לדבר והאמפתיה וההבנה של מה שאתם/ן חווים הן מוחלטות.

מעבר לפגישה עם אירית, תזכו גם להפגש עם נעמי שפלר-קלטר– פסיכולוגית קלינית מומחית ושותפתה מיכל גורן– פסיכולוגית תעסוקתית מומחית. ניתן לדבר איתן גם לפני הדייטים, אבל הן בעיקר יהיו אלה שתעבירו להן את השאלונים בתחילת הדרך. שאלונים מקצועיים ומקיפים הכוללים פרטים אישיים, העדפות אישיות, רקע אישי, זוגי ומשפחתי, מערכות תמיכה ועוד. המטרה בשאלונים האלה וגם בהמשך, בפגישה עם מי מהן, היא להכיר כמה שיותר אתכם/ן כדי שההתאמה שתיבחר בסוף ע"י כל הצוות תהיה המדוייקת והנכונה לכם/ן ביותר. אחרי שיעבדו השתיים את השאלונים ולאחר הפגישה עמכם/ן, מתקיימת התייעצות עם כל הצוות הבכיר, כולל רועי ואוהד. עושים עיבוד משותף של הכל ומתחילים לחשוב וליצור התאמות. ההתאמה לבסוף היא אישיותית, פסיכולוגית וכוללת כמובן את ההעדפות שלכם/ן כפי שהבאתם/ן בפניהן בפגישה ובשאלונים.

חשוב היה לנעמי שפלר-קלטר לציין בפניי את מקומן בתהליך: "אנו מגיעות מעמדה מאפשרת ומסייעת, המקבלת את ההעדפות של האדם שמולנו, כמובן שגם מסייעות להבין מה יותר קריטי וחשוב להתעקש עליו לגבי הפרטנר/ית ומה לא כזה מהותי או מהווה קו אדום. חשובה גם האופציה להתגמש ואנחנו מסייעות למי שמולנו להבין מה הכי חשוב ונכון לו/ה אצל הפרטנר/ית".

כשתגיעו לפגישה עם עו"ד אופיר חליוה, תדעו שאתם/ן בסוף התהליך באורו ובעצם בתחילת התהליך המשמעותי מכל שלשמו התכנסנו, הבאת ילד לעולם.

אופיר הוא עו"ד עצמאי בתחום דיני אישות ומרצה באקדמיה בתחום זה. תפקידו באורו הוא ללוות את ההורים העתידיים בתחום המשפטי ולהחתים את הזוגות, שלישייה על הסכם הורות משותפת. בהסכם ישנה התייחסות למשמורת, זמני השהות בין ההורים, מזונות, חינוך וגידול הילד ועוד. הכל מעוגן בהסכם ומוסיף לרוגע ולבטחון בתהליך. החתימה על ההסכם היא מול ההורים הביולוגיים, מוכנס להסכם גם הורה שלישי, מה שמאד חשוב בכל הקשור לידיעה על דמות משמעותית נוספת בחיי הילד, הסכמות על כך ועוד. ניתן כמובן להוסיף לבחירתכם/ן גם הסכם ממון אם יש צורך בכך.

הוא משתף: "מגיעים אל העו"ד רגע לפני התחלת הטיפולים ואחרי שעברתם/ן פגישות אצל כל אנשי המקצוע של אורו, לאחר שחוויתם דייטים וביצעתם את הבחירה בפרטנר/ית המתאימ/ה לכם/ן מכל. מגיעים אליי אחרי ליווי ממושך והסכמות על הדברים. כמובן שגם בפגישה אצלי יכולים לעלות עניינים נוספים שמבהירים ביחד במעמד הפגישה, אך לרוב כבר סגורים וברורים. אני ממליץ מראש גם לחתום על הסכם בין בני הזוג  עצמם, אם מדובר בזוג גברים או נשים שמצרפים למשוואה אישה/גבר".

כשתקבלו החלטה לגבי תהליך באורו, חשוב שתזכרו שהמחיר המבוקש לכל התהליך באורו הינו סביר למדי, שכן רק חתימה על הסכם הורות משותפת אצל עו"ד עולה לרוב בין 5000 ל-7000 ₪. תוסיפו לזה עבודה מאומצת של אנשי מקצוע, מפגש עם פסיכולוגית, מטפלת ועוד והרי לכם/ן מחיר אטרקטיבי לתחילת דרככם/ן להורות. (לכו לסוף הכתבה, סידרתי לכם/ן הנחה נאה).

טווח הגילאים של מי שמגיעים/ות לאורו הינו נרחב והוא בין 33-47. יש במאגר כבר נשים סטרייטיות ולסביות (יחידות או בזוג), גברים סטרייטים או הומואים (יחידים או בזוג) ומגוון רחב של אנשים, שעוסקים במקצועות מגוונים, מתגוררים בשלל אזורים בארץ, אוחזים בגישות מגוונות לחיים ועוד.

לכל סיר יש מכסה, גם בהורות משותפת.

 

כך נראית משפחה מאושרת
צילום: רן קושניר

 

הדרך להפיכתכם/ן להורים אינה תמיד קלה או מהירה, אך מאחר וזה אחד התהליכים הכי חשובים שתעברו בחייכם/ן, ממליצה בחום לתת לאנשי המקצוע לעשות זאת עבורכם/ן בצורה הטובה, הנעימה, המהירה והמדויקת ביותר.

ג. וי. הם זוג הומואים בני 43 ו-35. הם מתגוררים בגוש דן והחלו תהליך באורו ממש לפני שלושה חודשים.

הם בני זוג כבר ארבע וחצי שנים וי. בכלל בחן לעומק את אופציית הפונדקאות עוד לפני שג. נכנס אל חייו. לאחר שהכיר את ג. והחלו לדבר עם להפוך לאבא ואבא, הבינו שחשובה להם דמות נשית בחיי הילד העתידי שלהם. ג. הגיע עם הרעיון לי. שהבין לעומק מה זה אומר הורות משותפת וחש שזה מתאים להם הרבה יותר מפונדקאות. גם השיקול הכלכלי נכנס לתמונה, אך י. מציין בפניי כי הוא לא היה המרכז. הכי חשוב היה להם שתהיה גם אמא בתמונה המשפחתית שיצרו. ביקשו לעצמם ולילדם דמות אם פעילה ומרכזית כמו שהכירו בילדותם. הם נחשפו לאורו במקרה לאחר שראו כתבה עליהם ברשת החברתית, הם התחילו לבדוק ולשאול ואז קבעו פגישה ראשונה באורו.

בחרתם לבסוף בדרך של הורות משותפת, למה דווקא באמצעות אורו?

י. משיב: "היו הצעות ממכרות וחברות לאורך הדרך, אך שום דבר לא הפך להיות קונקרטי, נכנסנו גם לפורומים ולקבוצות פייסבוק בנושא הורות משותפת כדי להכיר אישה מתאימה, אך זה לא הגיע לשום דבר ממש. לאחר שנחשפנו לכתבה על אורו והגענו לפגישה הראשונה, הבנו שזה לא רק מקצועי אלא לגמרי נלקח ע"י אוהד ורועי למקום מקצועני ומהפגישה הראשונה עם אוהד חשנו בכך. אוהד אמר לנו  אפילו שאינו רוצה תשובה מיד אלא שלח אותנו לחשוב לעומק. ישנו על זה וכבר בבוקר שלמחרת החלטנו שעולים על הספינה".

חשוב לי. להוסיף נדבך נוסף שהתוודעו לו רק בתחילת התהליך באורו וסייע להם לחוש עוד יותר בטחון מלא בהחלטה שקיבלו: "אנחנו אמנם לא דתיים או מסורתיים אבל בהליך של פונדקאות מקבלים תרומת ביצית, לרוב מאישה שאינה יהודיה. מאחר וילד יהודי רק אם האם יהודיה, הילד צריך לעבור גיור בחו"ל שבכלל לא מוכר ע"י הרבנות בארץ וזה מכניס אותו ללופ כמעט אינסופי סביב היהדות, מבחינתנו הבנו שזה משהו שיקשה על הילד ולא רצינו מתוך אגואיזם לגזור עליו קשיים מיותרים".

א.אישה סטרייטית בת 41 מגוש דן גם כן, היא הבחירה של הזוג ג. ו-י. והם ללא ספק גם הבחירה שלה.

א. מספרת שהכירה את אורו בעקבות פרסום אודות ערב נשים שקיימו, בהובלת גל, אם ילדיהם של רועי ואוהד. היא בכלל כבר הייתה בדרך לתחילת תהליך מול בנק הזרע ובחירה בלהיות אם יחידנית, אך החליטה להגיע לשמוע פרטים על הורות משותפת.

היא משתפת את רגע השינוי שעברה: "ברגע שהגעתי למפגש הנשים באורו, זה השלים לי פאזל וידעתי שזה מה שאני צריכה. גל נתנה משהו אותנטי לגמרי, חשפה ופתחה את הכל, גם את הטוב וגם את הרע שיקפה את תהליך ההורות המשותפת  בדיוק כמו שהוא. זו לא הייתה פגישה שיווקית אלא אישית ופתוחה, הרגשתי שזה מאד אותנטי וסייע לי להגיע לבחירה בתהליך אצלם".

א.מספרת שמהפגישה הראשונה באורו הרגישה מאד בנוח, אם זה עם הצוות המקצועי ואם זה מול רועי ואוהד: "האנשים באורו מדהימים והם וגם נשות המקצוע נתנו הרגשה מאד מחבקת".

הזוג ג. ו-י. וא. נפגשו לדייט ראשון לפני מספר חודשים לאחר התאמה מדויקת של צוות אורו. א. אומרת שכבר כשראתה תמונה של שניהם הבינה שזה זה, בהמשך שמעה את קולם בשיחה טלפונית והתחושה התחזקה. הדייט הראשון של שלושתם התקיים בבית קפה דווקא בערב בו נורו טילים על ת"א, לא רק מהסיבה הזאת הוא היה בלתי נשכח. הם שאלו והתעניינו, דיברו וצחקו והבינו כבר בדייט הראשון שזה חיבור מדוייק בשבילם. לא. הציעו זוג נוסף במקביל אך היא מיד בחרה בג. וי. עברו בסה"כ 3 חודשים   ו-4 דייטים כיפיים עד שהודיעו לאורו שהם רוצים ומוכנים כבר לחתום על החוזה ולצאת לדרך משותפת.

א. מספרת שהייתה ממש מעט מבוכה בדייט הראשון וזה הרגיש כמו דייט בין גבר לאישה, רק עם תחושה יותר נוחה.

לקראת החתימה על החוזה הם נפגשו מספר פעמים עם אירית וגיבשו הבנות והחלטות, דברים שלא חשבו שיצרכו בכלל לחשוב עליהם כרגע כמו מקום מגורים של כולם, רילוקיישן, האם לקיים לילד העתידי בר מצווה או לא ועוד דברים שהבינו שחשוב להם להכניס לחוזה. יש גם דברים שהם דיברו עליהם בנפרד והגיעו עם החלטות לאורו לקראת חתימה על הסכם ההורות המשותפת. חשוב להם שהחוזה נותן גם מקום להורה השלישי, ישנה הכרה בחוזה בהורה השלישי והבנה שהוא ישאר הורה שלישי לא משנה מה. המדינה, משרד הפנים ובעצם החוק לא מכיר בהורה שלישי כלל, החוזה כן.

איך הרגשתם מבחינת ליווי של רועי ואוהד, האם חשתם בטחון ורוגע בדרך שהתחלתם באורו?

י. "קרה לנו שהיינו בחו"ל ואוהד יצר קשר לגבי הדייטים, חוץ מזה, הוא מברר איך היה ומה התחושה שלנו אחרי כל דייט. היה חשוב לאורו ללוות אותנו בהיבט הזה. הדרך היא מאד אישית, זה מה שהם, אני לא מאמין שזה ישתנה גם כשיהיו עוד המון לקוחות. הם רוצים לפעול בצורה של ליווי צמוד וקשר בלתי אמצעי פשוט כי זה הם לדעתי. יש  התעדכנות שוטפת אחרי כל נקודת ציון וזה מדהים".

א. "אני חשה שהליווי הזה נורא מחבק, נורא עוטף, אני מרגישה שזה מפקס אותי למטרה ומונע ממני להתפזר, זה עושה לי ממש טוב".

שאלתי את י. אם הבינו מיד שא. היא האחת שלהם, הוא חייך וענה מיד: "אם הייתי סטרייט, היא לגמרי הייתה יכולה להיות אשתי".

רועי ואוהד הקימו את אורו מתוך תחושת שליחות, מתוך הקשיים שחוו בעצמם בדרך לתהליך. אם רק היה להם צוות כה מובחר של אנשי מקצוע להתייעץ איתם לפני כן, לבטח היה להם קל ומרגיע יותר. חשוב מאד להפוך את התהליך לקל ככל שניתן, ללא קשיים ומהמורות מיותרות, שכן חשוב לזכור שצריך לשמור את האנרגיות ואת הכוחות לאחרי שלב ההתאמה והחוזה, לשלב החשוב מכל, שלב הפיכת הרצון והתשוקה שלכם למוחשית, תחילת ההזרעות/ ההפריות בדרך להריון וללידה  המיוחלת.

 

ב-10.6 מתקיים ערב נשים למי שמעוניינות לשמוע על התהליך ולהבין יותר. תנחה ותוביל אותו גל הראל, אמא של ריי ורנה והפרטנרית של רועי ואוהד להורות המשותפת, ובין היתר תוכלו לשמוע מנעמי, הפסיכולוגית של אורו על תהליך ההתאמה ומאירית, מטפלת זוגית ומשפחתית, על איך צולחים את תהליך מציאת הפרטנר.

אם אתן נשים, סטרייטיות, לסביות, טרנסיות וכיו"ב ורוצות לדעת יותר ובעיקר לשמוע מבעלת ניסיון על דרך שיכולה להיות גם קלה, מוכרת ותומכת יותר, אל תפספסו את המפגש המדובר, מהרו לרכוש כרטיס כי נותרו מקומות אחרונים:

https://order.ticks.co.il/#he?eg=s1KK8xLXQV&sid=25426

 

הזמנה למפגש הנשים הקרוב באורו

 

** כל מי שיבחרו לצאת לדרך עם אורו, בעקבות קריאת הכתבה, יזכו להנחה של 10% על כל התהליך (רק תציינו שפניתם/ן בעקבות הכתבה).

לאתר אורו:

https://www.oro-il.co.il

לדף הפייסבוק של אורו:

https://www.facebook.com/oroisrael/

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן