ווילד ווילד בורגר- נפלנו ברשת

בשנים האחרונות, זוגתי ואני אוכלות פחות ופחות בשר. אחת לכמה זמן בא לנו איזה המבורגר עסיסי ואיכותי. לפני כשבועיים כשסופסוף הגיע יום חמישי, אחרי שבוע מתיש וכשבחוץ גשם וקר, החלטנו להתפנק ולנסות לראשונה את ההמבורגר של רשת "בורגר סאלון", עליה שמענו רבות וטובות.

 

סניף רמת השרון המקסים
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

בורגר סאלון, הינה רשת מסעדות שהתחילה מצפון הארץ, כיאה לקרבתה לחווה בעמק יזרעאל ומאז פתחה סניפים בכל רחבי הארץ. הווילד בורגר שזו מנת הדגל שלה, עשוי מ-100% בקר טרי מהחווה המדוברת. נתחי הבשר מגיעים לסניפים ארוזים ברשת ללא מגע ניילון, כל נתח עובר פיקוח ואישור לפני הטחינה ובכך מובטח לכם ההמבורגר הכי טרי, איכותי וטעים שאנחנו לפחות הכרנו עד כה. הבשר נתחן בקצביה ע"י גריל-מן מקצועי ומונח מיד לאחר הטחינה בתוך הלחמנייה שנאפתה במקום.

ככלל, אנחנו מעדיפות לאכול המבורגר במסעדה וליהנות גם מצ'יפס חם ליד, במשלוח תמיד ההמבורגר והצ'יפס מגיעים בקושי חמימים וטעמם נפגע. לשמחתנו הרבה, למרות שדובר על יום חמישי ומזג אוויר לא ידידותי, המשלוח הגיע אל היעד שלו בתוך חצי שעה. הזמנו שני ווילד בורגר ללא תוספות, צ'יפס וצ'יפס בטטה (טבעות הבצל בדיוק נגמרו). בטלפון ביקשתי רטבים רבים, כפי שאנחנו אוהבות וקיבלתי הסבר על הרטבים הייחודיים של המקום, שמגיעים מבריסל, בלגיה.

 

טעים גם במשלוח
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

אמנם הצ'יפס וצ'יפס הבטטה אכן כבר היו פחות חמים, אך טעימים בהחלט. הצ'יפס בטעם מוכר ודי סטנדרטי אך הצ'יפס בטטה היה ייחודי ובטעם מופלא. לא טעמנו כמותו קודם לכן והתאהבנו. ההמבורגר הגיע מדיום וול כפי שביקשנו ונותר חמים. לאחר שמילאנו את הלחמנייה ברטבים מכל הסוגים, בעיקר דאלאס המושלם, נגסנו ביס ראשון והטעם אכן היה אחר ויוצא דופן בטריותו ובאיכותו.

 

ויש גם קצביה
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

הבשר הנמכר בבורגר סאלון מגיע כאמור היישר מהחווה של בעלי הרשת, הממוקמת בעמק יזרעאל. אין כל ספק שמדובר במומחים לבשר, שכן גם ברשתות המתחרות והגדולות ביותר, לא אכלנו המבורגר מובחר שכזה.

נותרנו עם טעם של עוד, אך בעיקר עם החלטה לבקר בסניף הקרוב אלינו וליהנות ממנה שמגיעה אלינו לפה ישר אחרי שמכינים אותה. ביום שישי לפני שבוע זה קרה. סיימנו סידורים וקניות לסופ"ש בקצה של הרצליה והחלטנו ללכת עוד כמה צעדים לסניף רמת השרון (הממוקם ממש בגבול עם הרצליה). המקום מעוצב מקסים ומשדר חום ורוגע, הכל בעץ בגווני חום כהה. המלצרים ומנהל המקום, משה, קיבלו אותנו בחיוכים ובאופן מפתיע בשעה 2 בצהריים, המקום היה בתפוסה כמעט מלאה. הסתבר לנו שהמקום פתוח בשישי עד 23:00 בלילה ומביא אליו גם בליינים וחובבי בשר מאזור השרון כולו, לפני ואחרי יציאה לבילוי ותוך כדי מאנצ'יז.

 

תפריט מגוון למבוגרים ולילדים
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

הפעם החלטנו להזמין את הווילד בורגר עם גבינה וכמובן עם תוספות. היא בחרה בבצל מטוגן ואני בפטריות. בזמן ההמתנה המלצר החמוד הגיש לנו שתייה ושפע רטבים מעולים מתוצרת "BRUSSELS KETJEP" מבלגיה, שהחברה מייבאת לכל הסניפים. מדובר על רטבים איכותיים ומעולים והטוב שבהם הוא לגמרי ה"דאלאס". הוסבר לנו כי יש אפשרות לגבינה מעל ההמבורגר ויש כזו שמגיעה בתוכו, הלכנו על הקונספט החדש וביקשנו שתגיע בתוך הקציצה. האווירה במקום הייתה כיפית ונעימה, עם מוזיקה מתאימה ולא רועשת מדי עם כמות ילדים שלא הפריעה לאכול בשלווה ועם אנשים שנראו מאד מרוצים מהמנות שקיבלו.

 

טעמים וחיוכים
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

כעבור כעשר דקות הגיעו המגשים שלנו, בהגשה מוקפדת ונקייה, המבורגרים, צ'יפס בטטה כמובן וטבעות בצל שזממנו עליהן עוד מהמשלוח. הלחמנייה הייתה מעט מתקתקה, טרייה למדי וניכר שהוכנה במקום, הבשר היה עשוי כהלכה וחשנו הנאה מופלגת מאכילתו. אין ספק, שניתן בקלות להבדיל בין המבורגרים שמוגשים ברוב הרשתות הגדולות לבין המבורגר מ-100 אחוז בשר שמגיע מחווה בצפון הרחוק.

 

ההמבורגר המושלם
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

אני לא אכלנית גדולה של בשר, לא בעניין של סטייקים ושאר בשר מתוחכם ויוקרתי. תנו לי קציצות ברוטב של בית או המבורגר איכותי ואני בעננים. ואכן, הייתי בעננים ונהניתי מכל ביס וביס וכך גם זוגתי. כמות הבצל המטוגן והפטריות (בשרניות ומשגעות) שהוכנסו ללחמנייה נדיבות מהרגיל, הירקות היו טריים והבשר היה מושלם, אין מילה אחרת, הקונספט של גבינה מותכת שמגיעה בתוך הקציצה ולא מעליה, הפכה את הכל לטעים וייחודי יותר.

 

הגבינה כבר בפנים
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

הצ'יפס בטטה היה שוב היסטרי (אל תפספסו, טעים פי כמה מהצ'יפס ובכלל), טבעות הבצל היו קריספיות בדיוק במידה והגיעו עם רוטב ייחודי וטעים. הגענו רעבות (כמו זאבות), נהנינו מהשירות המהיר והמחויך, מהמקום המעוצב והתחושה המשפחתית ויותר מהכל, עפנו על האוכל. מומלץ במשלוח, אך עוד יותר מומלץ להגיע לסניף המזמין והמוקפד הזה ברמת השרון (בניהולו של משה, שהלך בין השולחנות ובדק שכולם מרוצים), או לכל אחד מתשעת סניפי הרשת ברחבי הארץ.

 

משה, מנהל סניף רמת השרון.
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

בנוסף להמבורגר תמצאו בתפריט בורגר צמחוני (טבעוני), בורגר סלמון ובורגר פרגית. כמו כן, סלטים מעניינים, סלופי ג'ו, כנפיים בתיבול עשיר וכמובן מנות ילדים לבחירה, המבורגר או שניצלונים עם צ'יפס. יש גם פינוקים מתוקים בסוף הארוחה, אם בכלל ישאר לכם/ן מקום. מומלץ להגיע בזוג, עם משפחה, ילדים ועם חברים. בקצביה במקום תוכלו גם לרכוש המבורגר להכנה ביתית ולחמניות טריות. גם הרטבים המעולים נמכרים בבקבוקים לחיצים ותשמחו שילכו איתכם הביתה. נדמה לי שהביקור הבא שלנו כבר מעבר לפינה.

 

רטבים מובחרים
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

בורגר סאלון- רמה"ש

1700-705-715 שלוחה 5
סוקולוב 111, רמת השרון
שעות הפתיחה א'-ש': 11:00-23:00

דף פייסבוק: 

https://www.facebook.com/BurgerSaloon/

אתר:

https://burgersaloon.co.il/#2

 

מנות נדיבות וסופר טעימות
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

 

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן