סופגניות ממזריות בטעם של עוד

לא רק החצב מבשר על בוא הסתיו. עם תחילת העונה, צצות ופורחות להן גם הסופגניות, במאפיות, בקונדיטוריות וברשתות השיווק. השנה חיכיתי במיוחד לבשורה של "טאטי".

הן קטנות, ממזריות, מתוקות ומלאות קלוריות, מפתות אותנו שנה אחר שנה להשאיר להן מקום של כבוד בימי החג. מדי חנוכה, הן הופכות מפתיעות ועשירות יותר.

פעם נמנעתי מסופגניות והייתי בכלל אדם של לביבות, אך מאז שעברנו מסופגניות מבצק גומי וריבת תות תעשייתית במכולת של דוד, דרך סופגניות ריבת חלב ושוקולד במאפיות השכונתיות ועד לסופגניות בעשרות טעמים ומילויים בקונדיטוריות המובילות, אני בוחרת בכל שנה את הנבחרת שלי. בכל הדלקת נרות הן צצות, קורצות לי מהצד, אך אני מקפידה לאכול אחת, חצי מטעם כזה וחצי מטעם אחר. הן ללא ספק תמיד מדהימות ומשאירות טעם של עוד שנמשך עד השנה הבאה.

רבות דובר על הקלוריות ועל המחירים, אך אם כבר חוטאים בסופגניות, ראוי שהן יהיו המובחרות מכל.

מצאתי את אלה שהן גם סבירות במחירן (יחסית לרשתות אחרות), גם טעימות ורכות בצורה מענגת וגם מציעות גיוון מבורך בטעם ועשירות במילוי.

"טאטי בייקרי"- אחד המקומות האהובים והאיכותיים בעיניי בארץ, הצליחו להפתיע גם השנה.

 

קולקציית הסופגניות של טאטי צלם: דניאל לילה

 

בקולקציית הסופגניות החדשה שמוצעת כבר בסניפים השונים, יצרו השף קונדיטורים יוני פנחסוב ועפרי גרינהוט, מגוון מרהיב הכולל שישה טעמים ייחודיים.

החל מהסופגניות הקלאסיות עם מילוי קונפיטורת תות ועד לסופגניות הכוללות מילויים וציפויים מרהיבים בטעמם וביופיים. בצק הסופגניות נעשה בעבודת יד, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים, הוא מבוסס על חמאה וחלב ומעניק להן מרקם נימוח וטעם ממכר וייחודי.

קבלו את הטעמים:

סופגניית פסיפלורה שוקולד לבן- במילוי גנאש שוקולד לבן ופסיפלורהסופגניית סינבון- במילוי פטיסייר קינמון וציפוי גבינת שמנת. סופגניית קפה אגוזים- במילוי קרם פטיסייר קפה ואגוזים. סופגניית רום צימוקים- במילוי פטיסייר רום וצימוקים. סופגניית שוקולד- במילוי גנאש שוקולד, בציפוי של שוקולד וסוכריות. סופגניית ריבה קלאסית- במילוי קונפיטורת תות.

מחיר ליחידה: 8.5 ש"ח, למעט הקלאסית שמחירה- 6.5 ש"ח

 

השישייה של טאטי
צלמת: כרמל מילנר-סער

 

זוגתי ואני זכינו לכבוד לטעום את המתוקות האלה מיד כשהחלו להכין אותן ברשת טאטי ואלה מסקנותינו:

סופגניית הסינבון- מושלמת. היא עשירה בפטיסייר קינמון עדין ובציפוי גבינת שמנת, הזכירה לנו את טעמו של הסינבון האהוב והייתה מדהימה לצד הפוך גדול מפנק. סופגניית הקפה והאגוזים הייתה מעולה, טעם קפה ייחודי ולא משתלט. סופגניית הפסיפולורה שוקולד לבן הפתיעה את שתינו, שכן איננו אוהבות פסיפלורה ואף לא שוקולד לבן, הטעם החמצמץ של הפסיפלורה השתלב באופן מדויק עם המתיקות של השוקולד הלבן ויצר סופגנייה משגעת וייחודית בטעמה. סופגניית השוקולד שמגיעה עם ציפוי שוקולד וסוכריות הייתה מפנקת במיוחד ועתירת שוקולד. אין ספק שהיא תהיה הבחירה המידית של ילדים וחובבי/ות שוקולד מושבעים. סופגניית הרום צימוקים הייתה טעימה למרות ששתינו לא חובבות צימוקים כלל, קלאסית לחובבי טעם רום. סופגניית הריבה הקלאסית הייתה לגמרי קלאסית, קונפיטורת התות בלטה באיכותה.

כל הסופגניות נאכלו לא חמות ואף אחרי כמה שעות אצלנו על השיש (חיכיתי לזוגתי שהגיעה רק בערב) והיו טעימות ורכות, כאילו זה עתה הוכנו, כולן היו עשירות במילוי ובקרם וניכר שלא חסכו בחומרי גלם איכותיים ובמילוי, מה שקורה לצערי ברשתות מובילות אחרות שגובות המון כסף על ביס וחצי עם טיפונת מילוי.

תוכלו להשיג את הסופגניות כבר עכשיו בכל סניפי הרשת ואם תשאלו אותי, ממליצה בחום להזמין מראש לימי החג. אין לי ספק שהסופגניות של טאטי, יהפכו ברגע לשם דבר ולפינוק האולטימטיבי והאיכותי של החג הזה.

שיהיה לנו חג שמח, טעים ומלא אור.

ממזריות עם טעם של עוד צילום: דניאל לילה

 

Tatti
Tatti דרך השלום 53 גבעתיים
Loft Tatti אברהם גירון 3 א.ת. יהוד
Bakery Tatti דרך השלום 53 ,גבעתיים ; אברהם גירון 3 ,א.ת. יהוד
tlv Tatti – קניון גינדי תא החשמונאים 96 ,תל אביב יפו

אינסטגרם: tattiofficial@
אתר: www.tatti.co.il
פייסבוק: https://www.facebook.com/tattibistroandbakery

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן