בריכת הבית

כל חיי אהבתי את הים, כשהכרתי את זוגתי לפני כמעט עשור, היא הביאה אל חיי גם את האהבה לבריכה, שכן במקום בו גדלה אין שום ים קרוב. מאז שהיא עברה לגור איתי בהרצליה, אנחנו מוצאות עצמנו מחכות בציפייה לקיץ ובעיקר לטבילה הראשונה והחגיגית שלנו בכל עונה, בבריכה העירונית נורדאו, שהפכה מהר מאד לבריכת הבית שלנו.

 

הכניסה לבריכת נורדאו
צילום: כרמל מילנר-סער

 

בריכת נורדאו ממוקמת בהרצליה ב' וקיימת כמעט 40 שנה. בשעה שממש מרחק של מספר דקות מביתנו נמצאת בריכת גליל ים (בקיבוץ) ומעט רחוק משם נמצא הקאנטרי קלאב, אנחנו עדיין בוחרות בכל פעם מחדש כבר תשע שנים והמון עונות לחזור לנורדאו שנמצאת במרחק רבע שעה נסיעה מביתנו.

ולמה זה אתם/ן שואלים/ות? ראשית, התנסינו בכל אחת ואחת מהבריכות המובילות בהרצליה והבנו שנורדאו מתעלה מעל כולן בכמה רמות. כולן ברמה ומציעות דברים דומים, אך בנורדאו הצלחנו למצוא שקט והנאה מלאה, גם בימי הקיץ העמוסים, מה שלא הצלחנו לומר על הבריכות האחרות.

 

מחירים מסובסדים ונוחים לכל כיס
צילום: כרמל מילנר-סער

 

הבריכה הינה עירונית ולכן גם המחיר כניסה אליה נוח ונמוך יותר משאר הבריכות באזור השרון בכלל ובהרצליה בפרט. יש שם כמובן אופציה משתלמת של רכישת מנוי אם אתם מתכננים לבקר בה הרבה וגם אופציה של רכישת כרטיסייה. זה מתחלק בין כרטיסייה לימי חול+ימי שישי או כרטיסייה לימי שבת בלבד. במנוי/כרטיסייה, הרכישה הופכת משתלמת בהרבה מאחר והמחיר פר כניסה יורד. ישנה הנחה לחיילים/פנסיונרים/נכים, בהצגת תעודה מתאימה.

לנשים שכמותנו שמרגע פתיחת העונה (לרוב באמצע מאי) ועד לסופה סביב החגים, מגיעות אליה שוב ושוב בהרכבים שונים, מצאנו שכרטיסייה ו/או מנוי משתלמים במיוחד. למרות שמשפחתה של זוגתי גרה במבשרת ציון, מרבית הביקורים שלנו בבריכה זוכים לחיזוק מצידם, לא חשוב כמה בריכות ראויות יש באיזורם, בכל שנה גיסתי תגיד לי: "נו, מתי כבר אפשר להתחיל ללכת לנורדאו, התגעגענו". לשמחתי, גם הוריי הגמלאים (סביב גיל 80), מצטרפים אלינו מדי פעם ונוכחתי לדעת שבין אם מדובר בילדים, במבוגרים או בקשישים, כולם נהנים שם תמיד. יש לנו אפילו מקום קבוע, כך שאם מגיעות מוקדם מספיק בשישי או בשבת, הוא ממש מחכה לנו. ישנן שמשיות לרוב וכיסאות לרוב ושולחנות קטנים.

 

מבט על
צילום רחפן: דוד עשור

 

ישנה הבריכה המרכזית, חצי אולימפית ואף מוצלת בחציה וישנה בריכה נוספת גם כן מוצלת חלקית עבור ילדים ופעוטות, בה נוח מאד להורים לשהות עם ילדיהם או לשבת ולהשגיח ממש בצמוד לה. כמו כן, ישנם מתקנים כמו: נדנדה, מגלשות ועוד. יש טניס שולחן, מלתחות נוחות ושירותים/ מקלחון נקיים תמיד ולא פחות חשוב, יש במקום בית קפה שבו תוכלו לרכוש כל מה שתצטרכו, החל מקרם הגנה, דרך מצופים וציוד לבריכה וכלה בארוחות מפנקות וטעימות במחירים הוגנים, כולל ארוחות ילדים. לקינוח תוכלו לרכוש שם גלידות/ ארטיקים ושאר פינוקים לילדים ולכם/ן. במקום נמצא גם חדר הכושר הוותיק "נאוטיליוס" שמופעל ע"י זכיין.

 

בריכה לילדים ולפעוטות
צילום: כרמל מילנר-סער
בריכה חצי אולימפית
צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער
ויש גם מתקנים לילדים
צילום: כרמל מילנר-סער

 

בשל היותה של בריכת נורדאו מתחם רחב ידיים ומתוחזק היטב בדשא, שולחנות, כיסאות ועוד, המקום הפך יעד מבוקש לקיום ימי הולדת בקיץ. תוכלו להתמקם באזור מרוחק מעט ואף לתחום לכם אותו וליהנות מיום הולדת נהדרת, כי איפה יותר כיף לחגוג לילדים בקיץ מאשר בבריכה. בימי הקיץ השונים, תגלו גם ימים בהם ישנם מתנפחים בבריכה, הפעלות וכו'. כמובן שבמקום ניתן גם לקחת שיעורי שחייה פרטיים, הן לילדים והן למבוגרים. המסלול ללימודי שחייה ולטובת שחיינים/ות פתוח בכל יום מ-6:00-12:00 ואחה"צ, בהתאם לפעילות ולעומס בבריכה.

 

פעילויות/ ימי הולדת בנורדאו
צילום: צוות נורדאו
צילום: צוות נורדאו

 

את שי המקסים, מנהל הבריכה כבר עונה שנייה, אני פוגשת ביום חם במיוחד והוא מספר לי על המחיר המסובסד לתושבי/ות הרצליה ואף מחדש לי כשמספר שיש בבריכה רצף נגישות. משמע, נגישות מלאה ונוחות מקסימלית לנכים/ות. ישנם שירותי נכים, חניון לנכים/ות, רמפה עד הכניסה למתחם ומעלון שיוביל אתכם/ן אל תוך המים בבטיחות מלאה.

בל"ג בעומר האחרון, בשל החום הכבד, הוזילו את המחיר בבריכה ל- 25 ש"ח בלבד לתושבי/ות העיר ובשבועות התקיים שם הפנינג מיוחד כולל מתנפחים ודוכנים. כמו כן, הוצע מחיר מבצע על שחיית לילה במקום ובכלל, למרות היותה בריכה בת כמעט 40, נורדאו מתנהלת באופן צעיר ומלהיב ולא מפסיקה להפתיע. ישנם במקום ימים מיוחדים, אירועים סגורים ועוד. המתחם כולו יכול להכיל עד 1000 איש ואישה ועל כן, לא רק ימי הולדת, אלא חגיגות משפחתיות גדולות יותר ואף מסיבות סיום גם כן יוכלו להתקיים שם.

 

בריכה חצי מוצלת ואפילו טניס שולחן
צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

 

החל מפתיחת העונה אנחנו משתדלות להגיע לנורדאו אחת לשבוע בהרכב זוגי או משפחתי, תמיד מצטרפים/ות אלינו אנשים חדשים שמתפעלים מתחושת הנינוחות, מהעדר המוניות וממים צלולים ונקיים כל העת, מצילים מקצועיים ומסבירי פנים והתנהלות שגורמת לנו לאחר כל ביקור, לתכנן כבר את הביקור הבא. אם תשאלו אותי, מבחינת סופ"ש, ימי שישי בבריכה הם האידיאליים, מצד שני, החופש הגדול לכולם/ן תיכף מתחיל ואני מניחה שביולי אוגוסט תמיד יהיה מלא ועדיין, לא מלא או רועש ברמה שתפגום בהנאה שלכם/ן. מניסיון. ואם אתם/ן פנויים/ות להגיע אחרי יום עבודה או שאתם/ן גימלאים/ בחופשת לידה/ עצמאיים/ות וכיו"ב ויכולים/ות לפרגן לעצמכם/ן גיחה גם באמצע השבוע, הרי זה משובח.

 

ויש גם בית קפה עם אוכל טעים וציוד לבריכה
צילום: כרמל מילנר-סער

 

אני מאד אוהבת לשחות וזה ללא ספק תורם לתהליך הירידה במשקל בו אני מצויה בחודשים האחרונים, אך מעבר לזה, בנורדאו אני חשה חופש אמיתי, רוגע אינסופי ומסוגלת להיכנס למים, לעצום עיניים ולהרגיש שאני לגמרי לבד שם. אנחנו תמיד מגיעות בבוקר ונשארות עד שעות הצהריים המאוחרות. משלבות בילוי קייצי-משפחתי עם ארוחת צהריים ואף מנוחת צהריים קלילה מתחת לשמשיה.

מרבית האוכלוסייה שתמצאו בנורדאו הינה משפחות צעירות/ זוגות צעירים/ גמלאים/ות ואם אתם/ן משפחה עם כמה ילדים, אל תחשבו פעמיים ודאגו לרכוש כרטיסייה/ מנוי, שכן ההוצאות על הילדים בקיץ בלתי נגמרות והרי לכם/ן בילוי מסובסד ושווה לגמרי.

לכבוד הקיץ נוספו לאחרונה למדשאות מספר אזורים עם צילייה מדליקה, מחצלת, שולחן וכיסאות עץ עם כריות ועוד, כך תוכלו ליהנות עוד יותר מהשהייה במקום.

 

מתחדשים כל הזמן
צילום: צוות נורדאו

 

במהלך יולי ואוגוסט תתקיים בבריכה שחייה לילית. בערבים אלו תוכלו ליהנות מאטרקציות נוספות כגון: סרטים, פעילות לגיל הרך, סדנאות ייחודיות ועוד.
על כל פעילות מיוחדת או ימים ייחודיים ומבצעים תוכלו להתעדכן בדף הפייסבוק של בריכת נורדאו וכמובן במשרדי המקום.

אם חובבי כדורגל חיים משבת לשבת, הרי שכחובבת בריכות בכלל וחובבת בריכת נורדאו בפרט, אני בכל קיץ חיה מסופ"ש לסופ"ש.

 

איזו מין שלווה
צילום: כרמל מילנר-סער
בריכת נורדאו תשמח לבב אנוש
צילום: כרמל מילנר-סער

 

שיהיה לכולנו קיץ צונן, מהנה ובטוח!

 

לדף הפייסבוק של בריכת נורדאו:

https://www.facebook.com/%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%A8%D7%A6%D7%9C%D7%99%D7%94-128344063964170/

לאתר עיריית הרצליה- בריכת נורדאו:

https://www.herzliya.muni.il/pool

 

קפיצה מרעננת באמצע יום לוהט
צילום: כרמל מילנר-סער

 

 

 

 

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן