הנוער של היום, העיצובים של מחר

החופש הגדול עבור ילדים ובני נוער הוא זמן נפלא להיפגש עם חברים, לבלות בים ובבריכה, לעבוד ולהרוויח כסף ואז.. לבזבז אותו על דברים מדליקים במיוחד. רשת הסוהו הוותיקה והמצליחה, מציעה כבר שנים מגוון פריטי עיצוב ייחודיים, אביזרי אופנה, אביזרים למטבח, מוצרי ספא, פריטים לילדים, מוצרי פופ, גאדג'טים מעוצבים, פריטים למשרד ועוד. המוצרים מיועדים לכל מי שחובב/ת עיצוב ויופי וגם לבני נוער כמובן. יש לסוהו כבר 12 סניפים בכל רחבי הארץ ואתר נוח וידידותי למשתמש לרכישה אונליין.

לרגל חופשת הקיץ החלטתי לקבץ פריטים נבחרים ומותאמים לבני נוער, החל מתיקים וארנקים של מותגים מובילים מחו"ל, דרך משקפי שמש ועד למיני רמקולים מגניבים ובקבוקים איכותיים, שומרי קור וחום.

את המוצרים תוכלו לרכוש בסניפי הרשת השונים או דרך אתר האינטרנט של הרשת בו אפילו תוכלו להנות ממשלוח עם שליח חינם עד הבית (ברכישה בסכום של 199 ₪ ומעלה).

ממליצה לקרוא עד הסוף, סידרתי לכם/ן גם קופון הנחה שווה.

הקיץ הזה מרגיש לוהט מהרגיל ועל כן אתחיל מהמלצה חמה על שני מותגי בקבוקים איכותיים מארה"ב.

המותג "קורקסיקל" נוסד ב-2010 כשעלתה השאלה כיצד לצנן יין ללא שימוש מסורבל בדלי הקרח המסורתי. החברה הוציאה לשוק מוצר מקורי ונוח לקירור יין. מאז היא התפתחה והשיקה מגוון מוצרים שהופכים כל לגימה לחוויה. בסוהו תמצאו בקבוקי שתייה מגניבים של המותג בעיצוב פופי צעיר, ששומרים על חום וקור למשך כמה שעות טובות.

בנוסף, ישנו המותג האמריקאי "קונטיגו" שהוקם ב-2009. המותג מתמחה בייצור בקבוקים תרמיים, כוסות ועוד פתרונות פרקטיים המתאימים לאורח החיים הפעיל שלנו בכלל ושל בני נוער בפרט. הפטנט הייחודי של המוצרים מאופיין במכסים המונעים נזילה. הכוסות בעלות גוף תרמי לשמירה על משקאות חמים וקרים בבידוד מוחלט. הבקבוק השקוף-צהוב שבתמונה מעלה הינו בקבוק ייחודי להכנת מים בטעמים. חלקו התחתון מותאם לאחסון פירות/ נענע/ עשבים לקבלת מים בהשריה של הטעם הרצוי. קונטיגו נחשב מותג הבקבוקים המוביל בעולם. 

את מותג התיקים היפני "Anello" יצא לחלקכם/ן להכיר כבר בכתבה שהקדשתי רק להם. מדובר על להיט מיפן שכבש את העולם. התיקים הייחודיים של המותג מגיעים במגוון צורות, מידות, חומרים וצבעים ומתאימים לכל סגנון חיים. באופן אישי, נהנית מכל רגע של שימוש בתיק הזה. הוא יפה, אלגנטי, איכותי וצעיר. חשוב שתכירו גם את דגם TOTE של המותג. מה שכ"כ מגניב בדגם הזה הוא שמדובר בתיק רב שימושי, גם יד וגם גב. הוא כולל 6 תאים/ כיסים חיצוניים ועוד 4 כיסים פנימיים. ניתן לאחיזה עם ידיות הנשיאה או נשיאה על הגב בנוחות עם רצועות מתכווננות. עשוי פוליאסטר ובדומה לשאר תיקי המותג, ניקוי שלו יעשה ע"י מטלית לחה בלבד (לא מתאים לכביסה). את הדגם ניתן להשיג בצבע אדום, זית, נייבי, אפור ושחור.

את תיקי Anello  תוכלו לרכוש עד מוצ"ש ב-10 אחוז הנחה באתר סוהו.
על דגמי TOTE  תהיה לכם/ן אפילו 20% הנחה עד מוצ"ש והם גם מוצעים בסניפים ב-20% הנחה, עד סוף החודש, לרגל מבצעי חודש יולי.

את המותג "PIJAMA" הכרתי ממש לאחרונה, מדובר במותג לוהט מאיטליה. מותג אופנתי שהחל את דרכו בשנת 2006 במילאנו, ע"י מעצבת האופנה Monica Battistella והארכיטקט Sergio Gobbi.השניים שמו לב שבמילאנו ובסביבתה כמויות גדולות של שאריות בדים והחליטו להעניק להם חיים חדשים. מה שהתחיל מנרתיק מרופד ללפטופ ולאייפוד הפך במהרה לקולקציה מלאה, והיום בין מוצרי המותג תוכלו למצוא: תיקים, ארנקים, נעליים ואפילו ציוד מרופד לרכיבה על אופניים. החברה מעצבת בסטודיו קטן במילאנו ומייצרת את הדגמים במעבדות בסביבת הסטודיו. המותג האופנתי שומר בעיצוביו על טרנדיות וייחודיות.

ואי אפשר בלי מעט שיקיות צרפתית-

LEXON–  היא חברה צרפתית לעיצוב מוצרי צריכה אשר החלה את פועלה בשנת 1991. גם על התיקים שלה כבר כתבתי והתאהבתי. החברה מתמחה בעיצוב מוצרים שונים לבית, לנסיעות, משרד, פנאי ועוד. הרעיון העומד מאחורי העיצובים של המותג הוא מוצרים ידידותיים למשתמש.
במקרה הזה, ממליצה על הרמקול MINO  מבית החברה, שכן הוא להיט של ממש, רמקול מיני נטען, קטן אך ממזר, איכותי ומעוצב מקסים, מגיע בשלל צבעים מרהיבים ולא תאמינו, הוא אפילו בעל אפשרות צילום סלפי בלחיצת כפתור.

IZIPIZI – מותג משקפיים פריזאי שהושק בשנת 2010 על ידי שלושה חברי ילדות ששאפו למצוא פתרון להוריהם שהיו זקוקים למשקפי קריאה נגישים בכל מקום. עיצוב המשקפיים, האיכות והמחיר האטרקטיבי הפכו את המותג לפופולרי בעולם כולו.
מותג המשקפיים IZIPIZI נמכר בלמעלה מ-40 מדינות בעולם, במגוון חנויות אופנה ולייף סטייל מובילות, ביניהן: Selfridges, Harrods, Bon Marche, Moma, Bloomingdale's, Collete, Merci וגם כמובן ברשת סוהו הישראלית שתמיד מקפידה להביא לישראלים/ות את הבשורה הכי חדשה ושיקית.
משקפי IZIPIZI מגיעים באריזה מעוצבת וייחודית והפכו למוצר נחשק, טרנדי ואופנתי ברחבי העולם. בסוהו תמצאו מגוון רחב של משקפי שמש של המותג ואף משקפי ראייה.

מניסיוני רב השנים כחובבת עיצוב וכלקוחה נאמנה של סוהו, חייבת לציין שכל המוצרים שהם מייבאים ומציעים בחנויות ובאתר נבחרים בקפידה, הן מבחינת יחודיות והן מבחינת איכות. יש לי בבית מוצרי מטבח, גאדג'טים ותיקים שמלווים אותי כבר שנים ושומרים על איכותם. מעבר לפריטים שמותאמים לבני נוער עליהם המלצתי כאן, תוכלו למצוא באתר ובסניפים עוד עשרות רבות של פריטים יפייפיים שלא תמצאו בכל מקום ולגמרי תרצו לאמץ אליכם באהבה.

ובונוס  קטן לקוראים/ות שלי לסיום: רשת סוהו הנפיקה לכם/ן קוד קופון בלעדי-  5% הנחה נוספים לכל רכישה באתר (את קוד הקופון יש להזין במעמד התשלום, בתום הזמנתכם מהאתר).

קוד הקופון הינו- CARMEL19

*אין מגבלה לשימוש, כולל כפל מבצעים, אפשר לממש כמה פעמים שתרצו ועל כל מוצר שרק תחפצו לרכוש באתר.

לאתר סוהו:

https://www.sohocenter.co.il/

לדף הפייסבוק של סוהו:

https://www.facebook.com/SOHO.Design.Shop/

  • קרדיט צילום: יח"צ סוהו
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן