ARTaste- כפר סבא פינת פריז

מאז שעברנו לכפר סבא לפני שלושה חודשים, זוגתי ואני לא מפסיקות לגלות פינות חמד ברחבי העיר המקסימה הזאת. מה רבה הייתה השמחה שלנו לגלות ש"ARTaste", אותה חברה המייצרת ומספקת מגשי אירוח משגעים שזכינו לטעום ואף זכיתי לסקר פעם, פתחה חנות שכל כולה קסם. זוהי בעצם מעין חנות מפעל בה נמצא המטבח המקצועי בו קורים כל הקסמים ויצירות המופת של יניב שבח, שף קונדיטור מוכשר במיוחד שביחד עם רעייתו עפרה, שאחראית על התפעול והמכירות מובילים עסק משפחתי מושקע, מקצועי, איכותי ולא מתפשר שמספק כבר שנים לחברות רבות ולאנשים פרטיים מגשי אירוח ברמה הכי גבוהה שהכרתי וכעת בחנות הקטנה והמטריפה, מציע מכל טוב, מתוקים, מלוחים, עוגות יום הולדת, קינוחים ועוד.

צילום: כרמל מילנר-סער
עפרה ויניב- הבעלים, הכשרון והלב הפועם של המקום
צילום: כרמל מילנר-סער

את מגשי האירוח לאירוע החברה/ המשפחתי הבא שלכם/ן תוכלו להזמין טלפונית ולאסוף מן החנות או כמובן לבקש לקבל אותם באמצעות משלוח. אבל שום דבר לא ישווה לחוויה של לראות בעצמך את הלחמניות הטריות יוצאות מהתנור, את הפוקצ'ות המשגעות והמזמינות על השולחן או את הפטיפורים הקטנים שבדיוק הוצעו לטעימות ללקוחות החנות. החנות אמנם לא נמצאת על הדרך אלא באזור פנימי ומעט נסתר שיש לבוא אליו במיוחד, אך למי שמעריך איכות ומחפש דברים קצת אחרים מאלה המוצעים במאפיות במרכזי הערים או בקניון, צפויה הפתעה משמחת בעת הגיעם לחנות.

צילום: כרמל מילנר-סער

החנות מאד מושקעת ומעוצבת לעילא. צבעי פסטל רכים על הקירות וטפט ממותג ויפה יקבלו את פניכם. כמו כן, שולחן בר ארוך עם מספר כיסאות יאפשרו לכם לעצור לרגע לקפה של בוקר שישי, בטרם תרכשו את העוגות/ מאפים לשבת. בין המוצרים שתוכלו לרכוש שם: מקרונים, פאי, קישים ומיני קישים, טראפלס משגע (נסו בטעם קפה), מבחר גדול של לחמים ופוקצ'ות (עם מילוי וללא), חלות לשבת, לחמניות שהן שם דבר (בעיקר לחמניות הסלק האדמדמות), עוגות קראנץ' בטעמים משתנים (טעמנו את השוקולד והיא הייתה משובחת ועתירת מילוי), קרואסונים משלל סוגים (שקדים, אדום והיסטרי עם מחית תות), בורקס פינוקים מושלם (עם ביצה, חציל, עגבנייה ופטרוזיליה), טארט פירות יפייפה, עוגות קרם, עוגות יום הולדת איכותיות עם כיתוב אישי, יהלום פירות יפייפה, קופסאות של עוגיות ביתיות מעולות (טעמנו את פרחי הריבה והיה וואו). אין משהו שטעמנו שם ולא גרם לחגיגה בפה וחשוב לציין גם את הטריות של כל דבר והאסתטיקה המורגשת כל העת.

צילום: כרמל מילנר-סער
בורקס פינוקים אליפות
צילום: כרמל מילנר-סער

כל התוצרת היוצאת תחת ידיו האמונות של יניב המוכשר, הוכנה מחומרי גלם איכותיים ומובחרים (וחמאה משובחת), הבצקים השונים הם פשוט סיפור הצלחה, המילויים בכל עוגה ובכל פוקצ'ה או עוגיה מאד נדיבים ומורגשים וזה לא עניין של מה בכך. בארטייסט לא חוסכים בחומרים ובמרכיבים מעולים ומספקים ללקוח/ה חוויה אחרת לגמרי מזו שהתרגל לחוות בכל מאפייה/ קונדיטוריה עד היום. את הסטאז' של יניב הוא עשה לפני שנים רבות בפריז ואין ספק שהחנות ומגשי האירוח הם לגמרי סיפור אהבה בכפר סבא פינת פריז.

עונג אדמדם
צילום: כרמל מילנר-סער
יהלום פירות
צילום: כרמל מילנר-סער

החנות פתוחה אמנם רק בימי שישי, אך מביאה אליה אנשים רבים מהבוקר ועד הצהריים, אלה לקפה ומאפה על שולחן בר, אלה להצטיידות בחלות ובעוגה לשבת ואלה לרכישת מגשי אירוח לאורחים הצפויים לבקר בשישי בערב. יניב, עפרה וכל צוות ארטייסט נותנים את הנשמה גם בימי הקורונה המאתגרים וגם בימים רגילים כדי לשמור על רמה גבוהה של מוצרים, על שירות אדיב ומקצועי ועל משלוחים ואספקה של מגשי אירוח הטובים שהכרנו, לכל רחבי הארץ. נוכחתי לדעת כי מדובר בחברה שלקוחות רבים חוזרים אליה שוב ושוב, בשל הצלחת המגשים באירועים השונים שלהם. מדובר על קייטרינג של פינגר פוד חלבי שנאסף על ידי הלקוח או באמצעות משלוח ונותן מענה מלא ומעולה לאירוח ביתי או לאירועי חוץ, אירועי חברה ואירועים משפחתיים. בריתות, בר/ בת מצוות, חתונות קטנות, אירועי חברה, ישיבות, הרמת כוסית, סעודות מצווה ועוד.

צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

לארטייסט יש תעודת כשרות (האוכל חלבי) ותוכלו לבצע הזמנות הן טלפונית מול נציג/ה החברה, הן דרך האתר המאד ידידותי למשתמש שלהם והן באופן פרונטלי בחנות הממוקמת באזה"ת בכפ"ס (התע"ש 24- בסוף הפסאז' מימין- יש חנייה במקום) ופתוחה בימי שישי בין השעות 8:00- 14:00.

צילום: כרמל מילנר-סער

עם כל הכבוד לעסקים גדולים, לרשתות ולמותגים וותיקים בתחום האפייה/ קונדיטוריה, שום דבר לא ישווה לחברה קטנה ולחנות בוטיקית המציעה לכם/ן מוצרים ייחודיים ומגוונים כל העת והכל טרי ומתחדש כל העת. בעיקר בימי הקורונה אותם אנחנו עדיין חווים אך גם ביומיום, תמיד חשוב לפרנס ולתמוך בעסקים קטנים ועצמאיים ששמים את הלב שלהם/ן בתוך כל מוצר וכל פריט ומתפרנסים יותר או פחות בהתאם לסגר ולתנועת אנשים וקיום אירועים קטנים ובינוניים. תוכלו גם להיות סמוכים ובטוחים שכל הצוות בחנות ובמטבח מקפידים כל העת על עטיית מסכות, חבישת כפפות ח"פ, ריחוק חברתי והיגיינה ברמה גבוהה מאד. אין מגע ישיר בין אנשים לבין התוצרים והכל ניתן ונארז בקפידה ע"י צוות המקום.

צילום: כרמל מילנר-סער

ARTaste- קייטרינג חלבי כשר וחנות בוטיק

רח' התע"ש 24- כפ"ס

ימי שישי- 8:00-14:00

09-7738388

לאתר:

https://www.artaste.co.il/

לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/artastefood/

צילום: כרמל מילנר-סער
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן