beer-garden כפ"ס- החוויה הכי מפתיעה וטעימה בעיר!

לפני מספר שבועות כשיציאה למסעדה הייתה חוויה פשוטה יותר, הזמנתי את זוגתי לדייט במקום שטרם הכרנו בכפ"ס, העיר אליה עברנו ממש עם תחילת הקורונה. לא יצאנו למסעדות/ברים חודשים רבים ובטח ובטח שלא למקומות בילוי אחרים, בתקופה לחוצה כלכלית, נפשית ובריאותית העוברת על רובנו, ידעתי שהכרות עם מקום חדש ששמעתי עליו רבות וטובות, לגמרי יעשה לנו טוב על הלב. ואכן, ביר גארדן לא איכזבו.

מבט מבחוץ
צילום: כרמל מילנר-סער

הגענו עם לא מעט ציפיות בתחום האלכוהול בכלל והבירות בפרט והופתענו מהכמות ומהמגוון העצום שיש למקום להציע. ביר גארדן- כשמו כן הוא, הוא קודם כל מקום שמתמחה ומציע בירות ייחודיות ומעולות משלל מותגים ומדינות. בעיקר בחבית אך גם בבקבוקים, כמו כן, תמצאו שם לא מעט יינות איכותיים וקוקטיילים שווים. בירת הבית במקום היא ווינשטפן, שנחשבת בעיניי רבים לבירה הטובה בעולם, היא מיוצרת בבוואריה גרמניה ומתכתבת נפלא עם התפריט במקום.

מבט מבפנים
צילום: כרמל מילנר-סער

הגענו לביר גארדן הממוקם בקניון G בכפ"ס (נפתח ב-2017), המקום הינו סוג של בר-מסעדה המציע חווית ישיבה ייחודית המשלבת בין הבר לרחוב. את החוויה הקולינרית (והבווארית) משלים המראה האותנטי של המקום המעוצב בסגנון מסבאת בירה ישנה, בשילוב של עיצוב מודרני ועדכני לתקופה. מאד אהבנו את העיצוב, עצים ברחבי המקום, תאורה ייחודית ומוזיקת אייטיז מעולה הרגישו כמו ניתוק מלא מהמיקום בחוצות הקניון ואפילו ניתוק מהעיר.

כיום לאור ההגבלות החדשות, בשל הקורונה, המקום מציע חווית ישיבה ל-30 אנשים בחוץ ול-20 אנשים בפנים. ישנה כמובן בדיקת חום בכניסה, עמדת שטיפת ידיים ואלכוג'ל לרוב, הכל בהתאם לתו הסגול.

בדיקת חום בכניסה- לפי הנחיות התו הסגול
צילום: כרמל מילנר-סער

התחלנו בדרינק פתיחה, אני הזמנתי סומרסבי וזוגתי ג'ין וטוניק איכותיים. הופתענו לגמרי מתפריט האוכל העשיר, אחרי שהתרגלנו שמקומות בסגנון הזה מציעים תפריט קליל ומאד דליל. נראה שבביר גארדן האוכל מרכזי ומוקפד לא פחות מהאלכוהול וטוב שכך. זו הייתה הפתעה נעימה, אך היא לא דמתה להפתעה היותר גדולה שהאוכל, כל מנה ומנה, היה פשוט מצויין וברמה של מסעדה של ממש.

לחיים
צילום: כרמל מילנר-סער

עם הדרינקים הזמנו כמובן פרעצל חם מתנור אבן, שהרגיש הכי מתאים כמנת פתיחה. הפרעצל הוגש לצד קרם פרש, עגבניות טריות מרוסקות וחריף ירוק, מה שיצר מנה טעימה ביותר.

פרעצל אליפות
צילום: כרמל מילנר-סער

לאחר מכן עברנו למנות עיקריות והזמנו שניצל עוף שמגיע לצד פירה תפו"א רך וחמאתי במיוחד.

יאמי
צילום: כרמל מילנר-סער

ואז הגיעה המנה שפנטזנו עליה עוד בטרם הגענו: "נשנושי בוואריה פקורינו"- מיני נקניקיות עם גבינת פקורינו בתוכן, אפויות. מוגשות עם שוקרוט (כרוב כבוש) שמוכן במקום וקורנישונים (מלפפון חמוץ קטנטן מזן אירופאי), רטבי הבית ושמנת חמוצה. המנה הייתה אסתטית וטעימה בטירוף, אחד מרטבי הבית היה איולי ברביקיו, מה שהקפיץ את הטעם עוד יותר. זו ללא ספק הייתה המנה הטעימה ביותר וזו שאזמין גם בביקורנו הבא במקום.

המנה המנצחת
צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

המשכנו לעוד סיבוב דרינקים, המוזיקה הוגברה והאורות התעמעמו וחשנו בדייט כייפי במיוחד שלא רצינו שיסתיים. האווירה במקום הייתה נעימה ושמחה, היו שם לקוחות מכל הגילאים, החל מצעירים/ חייליים, דרך חבורה של בני 30 פלוס שחגגה במקום ועד לזוגות של בני 60 פלוס שהתענגו על ערב זוגי. התלבטנו לגבי קינוח ולמרות שגם כאן ביר גארדן מציעים מבחר ראוי ומתוק, המנות היו כל כך מעולות שהחלטנו לנסות גם את הפיצה הגרמנית (שכמובן לא הצלחנו לסיים). הפיצה הייתה מבצק משובח ודק יחסית, רוטב עגבניות קלאסי, פרוסות נקניקיות חריפות ומוצרלה רכה, היא הייתה ממש טעימה ולא חריפה, אלא מעט פיקנטית.

פיצה גרמנית
צילום: כרמל מילנר-סער

לאורך כל הערב הארוך והמפנק, השירות במקום היה מאד מקצועי, קשוב ומחוייך (מתחת למסכות). הבעלים של המקום הוא אורי, בחור תל אביבי מקסים שפתח את הסניף הכפר סבאי וגם את הסניף התל אביבי ביחד עם שותף. הוא גם מנהל הסניף בפועל ואין ספק שבכל פינה מורגש שלא רק כספו וזמנו מושקעים שם בעבודה, התחדשות מתמדת והשקעה סביב השעון, אלא גם ליבו.

אורי- בעלים ומנהל ביר גארדן כפ"ס
צילום: כרמל מילנר-סער

לאחר שהיינו ספונות בביתנו במשך חודשים רבים בשל הקורונה, דייט שכזה באמצע השבוע, בעיר אליה עברנו בשמחה אך גם בחשש, שימח אותנו מאד. שמחנו לגלות פינה קסומה חדשה להשתחרר בה ממטלות השבוע ומהעבודה והדאגות, כזו שאפשר לקפוץ אליה לשעה לבירה ופרעצל של סוף יום וגם כזו שניתן להגיע אליה לדייט ממושך ומהנה, פגישה עם חברים ואפילו מפגש עם ההורים. ללא ספק, מצפות לפעם הבאה שלנו שם ומתענגות עדיין על טעמי המנות שנותרו בפינו והותירו טעם של עוד.

צילום: כרמל מילנר-סער

בשל התקנות החדשות והעובדה שהמקום יכול לאכלס כרגע בשל המגבלות רק 50 איש ואישה, מומלץ ואף רצוי להזמין מקום טלפונית. יש גם happy hour משתלם במיוחד על אלכוהול וגם על חלק מהמנות. המקום פתוח גם בשישי שבת ויש חנייה חינם ובשפע, אם אתם/ן מת"א שווה לנסות גם את הסניף התל אביבי הנמצא בכיכר דיזנגוף. מאחר שענף הקולינריה נפגע באופן קשה ולעיתים כמעט אנוש בשל הקורונה, אני קוראת לכם/ן להגיע למקום המפנק והאיכותי הזה, הוא זקוק ללקוחות ולחיבוק בדיוק כפי שאתם זקוקים לבירה קרה בתום יום קשה וחם ואין ספק שתקבלו בו תמורה מלאה לכספכם ותצאו ממנו עם חיוך ולגמרי בראש טוב.

צילום: כרמל מילנר-סער

שעות הפתיחה:

ראשון – חמישי – 18:00 עד אחרון האורחים
שישי ושבת – 12:00 עד אחרון האורחים

HAPPY HOUR | 18:00 – 20:00

50% הנחה על אלכוהול, 30% הנחה על מנות נבחרות
לא כולל שישי ושבת

Beer-garden

מתחם קניון G כפר סבא 09-9539631

לאתר:

http://www.beer-garden.co.il/

לדף הפייסבוק:

www.facebook.com/beergarden.kfar.saba/

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן