לצאת מעבדות לחירות במטבח עם אוכל ביתי של "ריחות וטעמים"

מה נשתנה הלילה הזה? הכל!

בחג הקרוב שלא יהיה פסח סטנדרטי אצל איש מאיתנו, בשל מגפת הקורונה, "ריחות וטעמים"- שוק האוכל המצליח מרמת השרון, מציע לכם/ן ארוחת חג משפחתית, טעימה ואיכותית במשלוח עד הבית.

צילום: כרמל מילנר-סער

בליל הסדר הקרוב, כולנו נשב איש איש בביתו, עם עצמו, עם בן זוגו/ זוגתו, ילדיו וזהו. כן, זו סיטואציה לא מוכרת לישראלים/ות כמובן, שכן חג ישראלי, בטח ובטח חג דתי כמו פסח, נחגג תמיד לצד בני משפחה ואורחים/ות רבים/ות, בישולים רבים שהמארחים והאורחים מכינים ומביאים עימם, שמחה גדולה, ארבע כוסות יין (לפחות) ושירים אל תוך הלילה. השנה, בצל הקורונה שפגעה במדינות ואוכלוסיות רבות, פסח יחגג בהרכב מצומצם, ללא סבא וסבתא, ללא בני משפחה וחברים, רק משפחה גרעינית שגרה ביחד באותו הבית, כך בהוראת משרד הבריאות. לישראלים/ות זוהי ללא ספק המכה ה-11. הביחדנס שלנו הישראלים ידוע ומוכר לכל, לפתע, ארוחה מצומצמת ודלת משתתפים משרה עצב גדול על רבים/ות.

חייבת לציין שגם עליי ועל זוגתי שורה בימים האחרונים עננה של ממש, עברנו דירה ממש לאחרונה והתוכנית הייתה ליל סדר גדול ומפנק בדירה החדשה, עם אחותה ומשפחתה, דודתה, הוריי המבוגרים ועוד. במקום זה בשל האילוצים, נחגוג את החג סוליקו, רק היא ואני ולמרות שאנחנו בשלניות על, החשק לבשל קצת עבר בשל הנסיבות וכל מה שבא לנו בחג הזה זה להתפנק.

צילום: רוני נחמד

בשנים האחרונות הפכנו לקוחות מרוצות ונאמנות של "ריחות וטעמים", זהו שוק אוכל ברמת השרון, שמציע אוכל ביתי וטעים לאורך כל ימות השבוע וגם בחגים. זכינו לחגוג עם האוכל שלהם את ראש השנה האחרון וגם לרכוש וליהנות ממנו פעם אחר פעם בעיקר בסופי שבוע בהם רצינו לנוח מכל מלאכתנו במטבח.

בימים טרופים אלה, לימור, עודד, פרחיה וצוות עובדי/ות המקום עובדים/ות סביב השעון על תפריט החג העשיר והמגוון אותו יצרו השנה לכבוד החג. הפעם, לא רק מי שלא אוהב/יודע לבשל או רוצה להתפנק יוכל ליהנות מהמטעמים, תינתן לכם אפשרות לפנק מי מבני משפחתכם/ן המבוגרים/ות, אבא, אמא, דוד/ה, סבא או סבתא או אחרים/ות שלא מבשלים בעצמם או שפשוט תרצו לשלוח אליהם את מיטב המטעמים של לימור ופרחיה, דבר שללא ספק יכול להיות דרישת שלום נעימה מכם/ן ובטח ובטח מתנת החג הכי שווה ומשפחתית שאפשר לבקש.

עודד שהרבני ולימור אורן- המייסדים והבעלים של ריחות וטעמים
צילום: רוני נחמד

שוק “ריחות וטעמים”, אוכל עם נשמה, בבעלות לימור אורן ועודד שהרבני, קיים אמנם רק 5 שנים, אך הפך עם הזמן למוסד של ממש והספיק לצבור קהל לקוחות קבוע ומעריצים מושבעים שמצטיידים לאמצע השבוע, לסוף השבוע, לחגיגות, לחגים ועוד.

המקום מציע בכל יום חוויה קולינרית מרגשת של שפע טעמים, צבעים וריחות. לימור ופרחיה חמותה ואמא של עודד, המתמחה באוכל עיראקי שזוכה לפופולריות רבה, מכינות מדי יום, שפע בלתי נגמר של אוכל ביתי, טרי ומשובח. כל המנות משתנות על בסיס התוצרת הטרייה באותו היום בשוק. ממולאים מושלמים, מרקי קובה (צמחוניים ובשריים), קציצות בשלל סוגים (מכורות לקציצות החומוס הטבעוניות של לימור). תבשילי עוף ובשר, אורז במגוון צבעים ותוספות, אוכל עדתי ואוכל ישראלי, מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות וצמחוניות, מנות לקרניבורים, מנות שף ומנות של סבתא, אוכל לילדים, אוכל למבוגרים שמזכיר להם את הילדות, סלטים קרים או חמים, קינוחים, חלות לשבת ועוד ועוד. בכל יום בשבוע (פרט לשבת וראשון בהם המקום סגור), תוכלו למצוא לפחות 10 מנות של עוף, בשר ודג, לפחות 10 תוספות שונות ומגוונות ולמעלה מ-15 סוגי סלטים.

פרחיה- בשלנית העל
צילום: כרמל מילנר-סער

לא בכדי המקום הפך לשוק האוכל הכי מדובר ומצליח באזור השרון המביא אליו מדי יום מאות לקוחות מאזור השרון וגם מערים נוספות ברחבי הארץ.

הצוות כולו עובד עם מיגון כפי הנדרש ובהתאם להנחיות משרד הבריאות (כמו כן, נגיף הקורונה לא שורד באוכל מבושל/ אפוי). תוכלו למצוא בתפריט סלטים טריים משלל סוגים (כרוב פיצוחים משובח/ כרוב חמוציות, חומוס מדהים של לימור ועוד), מנות ראשונות טעימות ומותאמות חג (כבד קצוץ, קניידלך ועוד), מנו דגים, עוף ובשר, תוספות (תפו"א בתנור, אורז עם שקדים, כרובית בטחינה מושלמת ועוד) וכמובן גם קינוחים הום מייד (כדורי שוקולד ענקיים, קינוחי כוסות, עוגות בחושות ועוד) ואף יינות איכותיים שישלימו את ארוחת החג שלכם/ן.

צילום: רוני נחמד

מניסיון רב וטוב עם המקום הנקי, המוקפד, האיכותי והמצליח של לימור ועודד, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שכל האוכל שתקבלו לחג הינו טרי, טעים, ביתי ועשוי מחומרי הגלם הכי איכותיים שיש, מעבר לכך, מתוך הכרות אישית עם הנפשות הפועלות, חייבת לשתף שלימור ועודד תורמים לאורך כל השנה לנזקקים/ות מדי יום את כל מנות האוכל שנותרות ובימים אלה ממש, הם מסייעים לחקלאים/ות רבים/ות שנתקעו עם תוצרת, רוכשים מהם ותורמים לקשישים, כמו כן, תורמים/ות כל העת לצוותים רפואיים, חיילים ועוד. זה גרם לי להתאהב בהם מיד ובצדק. היכולת של אנשים לחלוק את השפע שלהם מרגשת אותי כל פעם מחדש ובעיקר בזמנים שכאלה.

מאחר שיש ביקוש רב כרגע לאוכל ביתי לחג בכלל ולאוכל של "ריחות וטעמים" בפרט, ממליצה בחום להיכנס לתפריט החג המצורף ולהזמין מראש את המנות שתרצו לקבל אל שולחן החג (בעיקר את אלה המסורתיות שיהיו הכי מבוקשות), חיוב טלפוני ואספקה עד הבית (באזורי החלוקה) או באיסוף מחניית החנות. (אחד העובדים יוציא לכם את הזמנתכם אל הרכב), אין כרגע מכירות בחנות בשל המצב.

שפע טרי וטעים
צילום: כרמל מילנר-סער

שימו לב:

ההזמנות טלפוניות מתקבלות רק עד יום ראשון הקרוב (ניתן להזמין גם באתר החדש).

בערב החג (רביעי- 8.4)- איסוף עצמי יתאפשר בין השעות 12:00-15:00

מינימום הזמנה למשלוח: 300 ש"ח
אזורי חלוקה: רמת השרון, הרצליה, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, פתח תקווה, ת"א, גבעתיים ור"ג.
דמי משלוח: רמה"ש – 15 ש"ח, הרצליה, שכונת המשתלה- 25 ש"ח, רעננה, כפ"ס, הוד השרון, פ"ת, ת"א, גבעתיים, ר"ג – 35 ש"ח

תפריט פסח 2020- ריחות וטעמים


אז התפנקו לכם/ן בארוחת החג הכי טעימה שניתן לבקש ויותר מכך, שלחו אחת כזו לדודה שחיה בגפה, לסבא וסבתא שלא תבקרו השנה, לאח/ות שלא ישב לידכם/ן בשולחן החג.

בבקשה הישארו בבית, כדי שיהיה לכולנו חג אביב שמח ובריא.

בתיאבון!

“ריחות וטעמים”-  03-516-4465- רח’ החרש 8- רמת השרון.
שעות פתיחה: שני עד רביעי- 8:00-17:00
חמישי- 8:00-20:00
שישי- 8:00-16:00
*חניה חינם ללקוחות*

לדף הפייסבוק: http://tinyurl.com/ycj53uqc

להזמנה באתר: https://www.rehotveteamim.co.il/

האישה, האגדה ובשלנית העל- לימור
צילום: רוני נחמד

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן