כספי- כפ"ס- הרבה יותר מחומוס

במסגרת הכרותינו את העיר כפ"ס אליה עברנו ממש עם פרוץ הקורונה בישראל, זוגתי ואני מגלות כל העת פינות חמד מקסימות לבילוי זוגי או משפחתי. הפעם גילינו אחת במרחק 3 דקות מביתנו והשמחה הייתה רבה. רשת כספי הוותיקה ובעלת הסניפים הרבים, ידועה קודם כל בשל החומוס המעולה שלה. היא כבר מזמן מציעה לקהל לקוחותיה הרבה יותר מחומוס. הסניף הקרוב אלינו וזה שבחנו מקרוב הינו הסניף הממוקם בחצר השוק ברחוב וייצמן בכפ"ס. גם בשל השירות המעולה, גם בשל התפריט העשיר והמגוון וגם בשל המיקום הקסום שנותן תחושה של הימצאות בחופשה, ברור לנו שנחזור לסניף שוב ושוב.

צילום: כרמל מילנר-סער

יצאנו לכספי בחצר השוק, בחמישי בערב, לנשום קצת אוויר, לאכול אוכל טעים ומנחם ולנקות את הראש אחרי שבוע מתיש ולפני סופ"ש מנוחה. האווירה במקום הייתה מזמינה ונעימה, בביקורנו הקודם שם ישבנו בחלק הקדמי והיותר עמוס של השוק, הפעם ביקשנו לשבת בחצר השוק עצמה וכמה שזה היה חכם.

כספי בחצר השוק- אווירה של חופשה
צילום: כרמל מילנר-סער

שולחנות וכיסאות של כספי ושל עוד מסעדות/ פאבים פרוסים באופן מסודר באוויר הפתוח, המוזיקה כייפית ושמחה, השירות היה מיד מחוייך. לא קל בימים אלה למסעדות/ בתי קפה, עם מגבלות הקורונה והפגיעה הקשה בפרנסה, כמובן שהמקום פועל בהתאם לתו הסגול ומציע כרגע מספר מקומות מוגבל כפי שניתן. מתן הינו הזכיין של הסניף ואור הינו מנהל הערב של המקום. ניכר שלמרות תקופת הקורונה הקשה בעיקר לתחום הקולינריה, הם לקחו את הקושי והפכו אותו לאתגר. מרגיש ששניהם אוהבים את המקום עד אין קץ וכל הזמן מוצאים דרכים לשדרג, לשפר, לייצר יש מאין וזה מאד חשוב בעיקר בתקופה זו.

יציאה למסעדה בימי קורונה
צילום: כרמל מילנר-סער

מהכרותי הקצרה עימם והחוויה שלנו באותו ערב נראה כי כל גרגר חומוס וכל עלה פטרוזיליה נבדקים שוב ושוב בטרם נוחתים על השולחן ומוגשים ללקוח/ה.

מתן הזכיין של סניף חצר השוק
צילום: כרמל מילנר-סער

זוגתי ואני שההגענו רעבות ואסירות תודה שהגיע שוב סופ"ש החלטנו להתחיל במנות פתיחה, מה שתמצאו בתפריט תחת "בקטנה". הזמנו קציצות פלאפל ירוק המוגשות על מצע טחינה עם פטרוזיליה מעל והיו כדורי פלאפל קסומים מהטעימים שאכלנו. מדובר בקציצות גדולות יחסית ועתירות עשבי תיבול. משם עברנו לעלי גפן בעבודת יד (מהטובים שהכרנו) המוגשים לצד צזיקי וסלטון עם ירקות טריים והמון פטרוזיליה. ללא ספק הורגש שעלי הגפן הם עבודת יד והכילו המון אהבה. טעמם היה משובח למדי והתיבול ייחודי. הצזיקי שליווה אותם היה עדין בטעמו כפי שאוהבות וטעים מאד, עם נגיעות סומק שהוסיף מאד לטעם.

צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

מהמנות בקטנה שהיו סיפתח נפלא עברנו לגולת הכותרת של המקום, החומוס. הפעם הזמנו את "חומוס כספי" שהיה לא פחות טעים מחומוס המסבחה שהזמנו בביקורנו הקודם במקום. עשוי היטב, מוקפד ובדיוק כמו שחומוס צריך להיות. יצויינו לטובה גם הפיתות שהרגיש שהוכנו אולי במקום והסחוג הירוק הממכר. המנות כולן מאד נדיבות ומשביעות. לצד האוכל הזמנו גזוז שמוצע במקום בשלל טעמים ועם ריפיל (מילוי חוזר) והרגשנו לרגע שוב בתקופת גיל ההתבגרות, שתינו גזוז טעים בטעם ענבים (היא) ומשמש (אני) ונהנינו מכל לגימה, ביס ומהאווירה הבאמת ייחודית שיש בחצר השוק בשעות הערב והמאווררים שעשו עימנו חסד בעיצומו של חודש אוגוסט הלוהט. לרגע שכחנו שאנחנו מצויות כמה דקות מהבית וחשנו בעיצומה של חופשה.

חומוס אליפות
צילום: כרמל מילנר-סער

מאד רצינו לטעום גם מהבורקס של כספי, מהשקשוקה חצילים ומעוד מנות בתפריט שנראו לגמרי מבטיחות (ומקיימות), אך נותר לנו בקושי מקום לקינוח. היא הזמינה לפינאלה את "עוגת הביסקוויטים של רחל" ואני הזמנתי את המלאבי הטבעוני המוצע במקום. עוגת הביסקוויטים הייתה ממש בטעם של בית ולמרות שאני לא טבעונית המלאבי היה לי טעים ומפתיע והרגיש חלבי לחלוטין על אף שלא היה כזה.

עוגת הביסקוויטים של רחל
צילום: כרמל מילנר-סער

מלאבי טבעוני משובח
צילום: כרמל מילנר-סער

הסניף מציע מנות לא מעטות גם לטבעונים/ות וצמחונים/ות, לילדים, לשומרי כשרות (המקום כשר) וסגור בשבת (שישי פתוח עד 14:30). לעומת מקומות אחרים בארץ הנתפסים כחומוסיות או מסעדות שחומוס הוא מנת הדגל שלהם, חייבות לציין לטובה את התפריט המאד נרחב של רשת כספי בכלל ושל כספי סניף כפ"ס בפרט שמציע הרבה יותר מחומוס טעים. תמצאו שם מבחר גדול של סלטים עשירים ומיוחדים, קובה, עלי גפן, שקשוקות משלל סוגים, בורקס, מלאווח וג'חנון מצויינים, מנות ראשונות מפנקות וקינוחים מפתיעים ובעיקר, הכל מהכל אבל מוקפד, איכותי וטעים למדי. יש גם אפשרות לקחת הביתה חומוס כמובן וגם מנות אחרות, יש משלוחים ויש גם ספיישלים ומנות חדשות מפעם לפעם ואל תפספסו את ה-happy hour המוצע ללקוחות בכל יום בין 17:00 ל-20:00 ומזמין אתכם/ן ל1+1 על הבירה שלכם/ן.

צילום: כרמל מילנר-סער

כספי סניף חצר שוק כפ"ס בהובלת מתן, הזכיין המקסים והקפדן למדי, מציע גם אירועים במקום או אספקת אוכל טרי ומעולה לאירועי חוץ עד 30 איש (אירועי משפחתי, אירועי חברה ועוד).

ויש גם אוכל לאירועים
צילום: מתן רוטברג

לדף הפייסבוק של כספי- סניף חצר השוק, רחוב גיבורי ישראל 4- כפ"ס: https://www.facebook.com/Kaspikfarsaba/

צילום: כרמל מילנר-סער

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן