קלבוני- המסעדה ששמה הולך לפניה

צילום: כרמל מילנר-סער

זוגתי ואני חובבות מסעדות ידועות. בכל פעם מחדש נדמה שטעמנו וראינו כבר הכל בארץ, אך אחת לכמה זמן צצה מסעדה שמצליחה להפתיע אותנו. בפעם הזו, היא בעיקר הפתיעה את הוריי ואותי. צהרי שישי בהם החלטתי לפנק את הוריי היקרים שלא מרבים לצאת למסעדות כלל, ידעתי שאם מסעדה, קלבוני בדיוק תקלע לטעמם. כמה כיף שאכן כך היה. קלבוני הוא שם ידוע לפודיז וחובבי קולינריה מזה שנים, משפחת קלבוני המכובדת והמוכרת הינה המשפחה שמייצרת כבר שנים חומוס איכותי ומשובח שכולם אוהבים ואוחזת במסורת של איכות ושירות במשך לא פחות מ-50 שנה. בהמשך לסניפים המוכרים ביפו ובחולון, קלבוני FISH, הינה מסעדה נוספת מבית קלבוני, מגוונת יותר מבחינת תפריט וכזו שבה כל אחד ואחת ימצאו משהו שהם אוהבים. המסעדה נפתחה בהרצליה פיתוח, במקום בו פעלה בהצלחה עשרות שנים מסעדת הבית שלנו, שורי בורי. כמה חודשים לאחר שהיא סגרה את שעריה בפעם האחרונה, חאלד קלבוני, פתח במקום את קלבוני FISH. המיקום אסטרטגי ומנצח, האווירה כייפית וקלילה, התפריט נרחב ומלהיב ולמעט הקורונה שלא איפשרה לו להפעיל את המסעדה באופן רציף, המקום כבר זכה להרצה של כמה חודשים רציפים לאחר הקורונה ואנחנו זכינו ליהנות מארוחה מזרחית מעולה, משביעה ולגמרי משתלמת.

צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

המקום שופץ ועוצב מחדש בצורה אלגנטית ומזמינה, מצד שני, המקום אינו מעונב כך שהקירבה לחוף הים הופכת את המקום לכזה שנפלא להגיע אליו גם עם נעלי אצבע לאחר שעות בילוי בים וגם מצד שני לארוחת ערב שישי רומנטית או משפחתית עם בגדי שבת.

במקום תמצאו תפריט עשיר של בשרים על האש מצד אחד ופירות ים ודגים טריים מהצד השני, הכל מגיע עם תוספות טעימות לבחירתכם/ן: צ'יפס/פוטטו, חציל בלאדי, סלט ערבי קצוץ וכו', קינוחים מצויינים כמו: מלבי, בוואריה ומוס שוקולד ואיך לא, חומוס קלבוני המפורסם עם הארוחה או כתוספת.

טל"ח

הוריי שלא אוכלים פירות ים הזמינו פרגיות וקבב עם צ'יפס, אני הזמנתי גם כן פרגית עם סלט ערבי קצוץ בצד וכמובן מנת חומוס, קיבלנו גם סלטים בצד כמו, סלט ירקות, סלט כרוב חמצמץ, טבולה, סלק אדום, סלט חצילים, כרובית מטוגנת ועוד. הזמן שעבר מהרגע שביצענו את ההזמנה ועד שקיבלנו את האוכל לשולחן היה קצר, בינתיים התענגנו על סלטים, חומוס מושלם ועוד. הפרגית הייתה עשויה היטב ורכה, בדיוק כפי שאמורה להיות, הקבב היה מתובל היטב וטעים, המנות היו נדיבות ומשביעות לגמרי. הסלטים שהוגשו בלטו בטריות שלהם ועל החומוס בכלל אין מה לדבר, זוהי גולת הכותרת של משפחת קלבוני וכל המסעדות שלהם.

האווירה במקום הייתה נעימה ורגועה, מוזיקה ברקע שאיפשרה להוריי ולי לדבר בכיף תוך כדי הארוחה, השולחנות והמקום נקיים ומזמינים, מיד לאחר שסיימנו לאכול פינו מהשולחן את הצלחות שלנו וקעריות הסלטים (עפנו במיוחד על הכרובית, הכרוב והחצילים, אמא שלי אהבה מאד את הסלק המתקתק) והחומוס הוא כזה שלא הפסקנו לדבר עליו לאחר הארוחה. טרי, עם שמן זית איכותי וחמצמץ במידה כפי שחומוס אותנטי אמור להיות. לקינוח הזמנו מלבי ובוואריה שהיו מעולים וסגרו פינה, לצד קפה עם הל.

צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

ניכר שחאלד המקסים והשירותי, בעל המקום, השקיע זמן, אנרגיה ולא מעט משאבים במסעדה החדשה, הכל מאד מוקפד ומתוקתק. בכל זאת, יש לו שם לשמור עליו. כיף לראות עסק משפחתי שהתפתח מחומוסייה למסעדה של ממש שכוללת לא רק את המוכר והאהוב עלינו הישראלים, חומוס, צ'יפס סלט ובשרים על האש אלא גם דגים משובחים עשויים היטב, פלטות של פירות ים טעימים וברמה גבוהה, מה שמאפשר מנעד רחב יותר של מנות ושל קהל שיבחר להגיע למקום בימי חול ובסופישבוע בהרכבים זוגיים, משפחתיים וגם עם חברים. נהנינו מכל רגע ומכל ביס ומחכה כבר לתזמון קרוב בו אוכל להביא למקום את זוגתי שללא ספק תתלהב מהמקום ומהאוכל לא פחות ממני. חשוב לדעת: חיילים/ות במדים יזכו ל-50 % הנחה על ארוחה במקום, כמו כן, ניתן לסגור במקום ימי הולדת, אירועים משפחתיים וכו' בתיאום מראש (עד 40 איש). גם בימים אלה תוכלו ליהנות ממבצעים בשל הפתיחה המחודשת וימי הפוסט קורונה לדוגמא: מיקס פירות ים- 120 ש"ח, מנת דג (דניס, לברק, בורי, מושט, ברבוניה וסלמון), כולל 15 סוגי סלטים ושתייה ב-80 ש"ח בלבד ועוד מבצעים שווים. (טל"ח)

צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

מבחינתנו מצאנו את מסעדת הבית החדשה שלנו, במקום שורי בורי שפעלה באותו מקום ממש. האיכות והשירות לא מאכזבים וממשיכים מסורת של שנים של הקפדה על טעם ושירות ובעיקר שאיפה למצוינות ולקוחות חוזרים, אין לי ספק שקלבוני FISH תקלע לטעם כולם/ן ותמשיך להביא אליה לקוחות חדשים ולקוחות חוזרים מכל הגילאים, מגזרים ומקומות בארץ, ובצדק. שאפו גדול חאלד ובהצלחה. נתראה שוב בקרוב.

צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

קלבוני Fish

מדינת היהודים 99 הרצליה פיתוח

09-7672122

שעות פתיחה כולל שישי שבת:

11:00-22:00

לדף הפייסבוק:

https://www.facebook.com/kalbonifish

צילום: נתי חדד- zap

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן