ביג מרקט אמריקה/ישראל- ממלכה מקומית קסומה עם ריח וטעם של חו"ל

עוד בטרם עברנו מהרצליה לכפ"ס לפני כשנה וקצת, נתקלתי בפוסט פייסבוק שעורר את סקרנותי ובעיקר את התלהבותה של זוגתי. היה זה פרסום צבעוני ומרהיב של חנות בשם "ביג מרקט אמריקה/ישראל" שנמצאת במרכז כפ"ס שפרסמה מוצרים ייחודיים- ממתקים, חטיפים, שוקולדים ועוד, שכולם מיובאים מחו"ל עם דגש על יבוא מאמריקה. ומה יותר מלהיב את כולנו מחווית חו"ל בארץ? סיור ראשון של זוגתי ושלי בחנות, אי שם לפני שנה וחצי, הפך אותנו ללקוחות קבועות ונלהבות. תוכלו למצוא שם את כל מה שחיפשתם/ן שנים ולא היה בארץ: מותגי שוקולד נפלאים, עוגיות ייחודיות כמו דונאטס, דינג דונגס, טווינקיס וכו', חטיפים אמריקאיים משלל סוגים כמו שהאמריקאים (וגם הישראלים מסתבר) אוהבים ושפע של ממתקים שיעוררו את כל החושים שלכם/ן. אני אמנם אדם של מלוח וחריף ופחות של מתוק אבל כל סביבתי הודתה לי על גילוי החנות המתוקה הזאת וההתלהבות שאני ואחרים/ות חשים/ות בכל הגעת מכולה שלהם לארץ עם טעמים מושלמים מחו"ל מעלה בי חיוך.

צילום: כרמל מילנר-סער

הבעלים של ביג מרקט אמריקה/ישראל הם זוג מקסים- ליטל ושגיא, הם עובדים קשה כבר שנים ומנסים כל העת להפתיע ולספק את מבוקשם של לקוחותיהם החדשים והקבועים. כבר שנים שלא ראיתי נאמנות כזו לחנות, כזו גדולה שאפילו אנחנו הרגשנו בנוח להעביר שלל שמות של מותגים חו"ליים שווים כדי לבדוק אופציה שהם ייבאו אותם לארץ.

החנות עצמה הממוקמת ברחוב רוטשילד במרכז כפ"ס החלה בכלל כסופר שכונתי חמוד. עם הזמן והרצון להתחדש ולבדל עצמם מאחרים, ליטל ושגיא החלו לייבא בעצמם שלל מוצרים מדליקים וטעימים מחו"ל- דונאטס/טווינקיס/ דינג דונגס וכו' של חברת הוסט האמריקאית המוכרת, שהפכו עם הזמן למוצרים מהמבוקשים בחנות, שוקולד טוני שוקולונלי המוכר לנו מאמסטרדם ואוחז גם באג'נדה חברתית ולא רק באיכות וטעם משגעים, חטיפים מלוחים מסוגים שונים של מותגים מובילים בחו"ל (לדוגמא דיפ ריבר האמריקאי המעולה), גלידות וארטיקים משגעים במארזים וטעמים שלא תמצאו בכל מקום (אמ אנד אמס, סניקרס קראנץ' ועוד), ממרחים משגעים שנפלאים לכריכים וגם לאפייה (אתם חייבים לנסות את ממרח הבאונטי ואת הקוט ד'אור) ועוד ועוד.

צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

ישראליים אוהבים מוצרים עם טעם של חו"ל ולמדו להזמין עד הבית את כל שחשקה בו נפשם, בעיקר בתקופת הקורונה בה היינו רובנו מסוגרים בבתים ובתוך עצמנו וכל מה שרצינו זה רק קצת מקום לנשמה ומשהו להתנחם בו והרי עברי לידר כבר כתב ש: "גם מתוקים הם סוג של נחמה" ואם יורשה לי לחלקנו גם מלוחים ופיקנטיים.

צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

בחנות של ליטל ושגיא תמצאו קודם כל מוצרי סופר בסיסיים והכרחיים בכל בית- גבינות, לחמים, חומרי ניקוי ועוד, אך גם אם תכנסו לקנות רק חלב או לחם טרי, מבטיחה לכם/ן שלא תרצו לצאת מהחנות כ"כ מהר. החנות רחבת ידיים ועמוסה כל טוב, תמיד מסודרת ומתוקתקת ותמצאו בה את כל שאהבה נפשכם/ן. המחירים הוגנים יחסית ליבוא מוצרים מובילים בחו"ל, יש מוצרים שלא תמצאו באף חנות מתחרה, יאמר לזכות ליטל ושגיא שהם תמיד עם האצבע על הדופק, יודעים ומכירים היטב את הטעם הישראלי, מחוברים למה מבוקש וטרנדי ובעיקר עושים הכל כדי לייבא את החדשני והטוב ביותר ללקוחות שלהם וכיף היה להיווכח עם הזמן שיש להם/ן מאגר לא קטן של לקוחות קבועים ונאמנים שקונים את המוצרים האלה רק אצלם ויש גם לא מעט מבצעים על מוצרים חדשים ובכלל. שווה ממש.

צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

אתר האונליין של ביג מרקט אמריקה/ישראל מאד מושקע וצבעוני, ניכר שהשקיעו בו המון עבודה ואף חידשו את המראה שלו ושדרגו בו את חווית הגלישה, בתקופת הקורונה כשהמשלוחים אונליין אצל כל העסקים בתחום האוכל הפכו מבוקשים והמשלוחים שלהם הפכו למרכז הפעילות. את המשלוח תקבלו עד הבית בתוך מספר ימים, ארוז ומוקפד, אך בימי הפוסט קורונה ממליצה לא להסתפק בהזמנה באתר אלא להגיע לפחות לביקור אחד בפלא הזה, גן עדן של ממתקים עם טעם וריח של חו"ל שנמצא ממש מתחת לאף של כולנו ואולי טרם הכרתם/ן. אגב, יש משלוחים לכל הארץ ואם תזמינו באתר בסכום של מעל 250 ש"ח תקבלו את המשלוח חינם.

אם אתם/ן עסק או חברה תוכלו לדבר עם ליטל ושגיא על מארזי מתנה לעובדים, שובר פינוק, מארזים משודרגים להרמת כוסית/ חגים/ חגיגה במשרד וכו', הם ישמחו ליצור לכם/ן מארזים משתלמים ומגוונים לעובד שקודם, לעובדת בחופשתת לידה ועוד, מושלם אגב גם ל- HAPPY HOUR משרדי בחברות הייטק/סטארטאפ ועוד. העובדים/ות שלכם/ן יודו לכם/ן. תגידו שכרמל שלחה אתכם/ן 🙂

צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

כשאני נכנסת הביתה עם שקית של ביג מרקט, העיניים הכחולות של זוגתי מנצנצות בהתלהבות כאילו שחזרתי מהדיוטי פרי לפחות. עמית חייתה תקופות בחו"ל ויש לה חיבה מיוחדת למותגים אמריקאיים מתחום המזון ובכלל והעובדה שניתן לספק לה ולשכמותה (ויש רבים/ות כאלה בארץ תתפלאו) חווית חו"ל בארץ, משמחת אותי עד מאד ועוד יותר מכך, אותה.

צילום: כרמל מילנר-סער

פתאום לא צריך לחכות לנסיעה לחו"ל או למעבר בדיוטי פרי אלא אפשר למצוא כמעט את הכל כאן בארץ, בתקופת הקורונה זה הורגש במיוחד, אך בגלל שהפכנו לצרכנים חכמים ותובעניים שלא מוותרים על טעם שמזכיר נשכחות ועל איכות ללא פשרות, גם בימי הפוסט קורונה, זוהי עובדה משמחת מאד. שוקולד ישמח לבב אנוש, אך שוקולד מחו"ל ישמח כפליים.

קפצו בהזדמנות קרובה לחנות הקסומה הזאת "ביג מרקט אמריקה/ ישראל", נשמו עמוק את ריח השוקולד והחו"ל ובעיקר שמחו את בלוטות הטעם שלכם ואת בני המשפחה והחברים/ות. הנאה וחיבה לאוכל היא קודם כל געגוע לזיכרון, חיבה למתוקים היא כזו שמחזירה אתכם לעיתים לטעמים של פעם, השוקולד שאכלתם/ן בסופר ההוא באמסטרדם, הדונאטס הרך והמדהים שטעמתם לראשונה בחופשה בניו יורק, סוכריות הגומי שליוו אתכם/ן בטיול עם הילדים בדיסני וורלד ועוד.

צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

ביג מרקט אמריקה/ישראל-

רחוב רוטשילד 84- כפר סבא

09-7672482

לרכישה אונליין באתר עם משלוח עד הבית:

https://b-market.co.il/

לדף הפייסבוק:

https://www.facebook.com/BigMarketIL

צילום: כרמל מילנר-סער

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן