והיא שעמדה בתור ב"ויקטורי" ונהנתה מכל רגע

זוכרים/ות את ליל הסדר 2020? יש מי שיעדיפו לשכוח אותו. חגגנו בגפנו, כל אחד/ת עם משפחתו הגרעינית המצומצמת, חלק חגגו לגמרי לבדם/ן. היה עצוב, מורכב ובעיקר, לא ידענו אם בפסח שאחרי, זה שיערך ממש במוצ"ש הקרוב, ישובו ימינו כקדם ונחגוג סדר כהלכתו. ובכן, התחלואה ירדה, רבים/ות מאיתנו כבר התחסנו ויש אור בקצה המנהרה או אולי תקווה בקצה המגפה. החוסר הגדול בלחגוג חגים בכלל ואת חג הפסח בפרט בהרכב מלא וגדול, עם פחות חששות ועם שולחן מלא בכל טוב, הורגש אצל מרביתנו. השנה, זוגתי ואני מארחות ואין לי ספק שנהנה מכל רגע, בטח לאחר החוסר בשנה שעברה. מאחר שכל ארוחת חג מושקעת מתחילה מחומרי גלם טובים ומשפע, שמתי פעמיי בבוקרו של יום ראשון לסניף ויקטורי הקבוע שלנו בכפר סבא הירוקה (דמרי סנטר). בחרתי להגיע בזמן בו רבים/ות בעבודה (פלוסים של עצמאית) והגעתי לסניף מסודר, נקי, מתוקתק, עם מוזיקה כייפית ברקע ותנועת אנשים רגועה יחסית, בכל זאת, בוקר יום ראשון.

צילום: כרמל מילנר-סער

כחצי שעה אחרי שהתחלתי את הקניות, גדשו את המקום כבר עוד ועוד לקוחות ועדיין, הסניף השכונתי והמקסים הזה נותר שליו ונעים לערוך בו קניות גם בשבוע של החג. הגעתי כמובן מצויידת ברשימה כיאה למארחת פרפקציוניסטית וחייבת לומר שפרט להתלהבות הרגילה שאוחזת בי בכל ביקור בסופר, כן כן, אני מאלה.. אחזה בי התרגשות של ממש עם ההבנה שהשנה נחגוג כמו שצריך. רגע לפני פסח שעבר זוגתי ואני רק עברנו לדירה ולעיר חדשה, כפ"ס, התוכנית הייתה לערוך אצלנו ליל סדר שישולב עם חנוכת בית, אך לצערנו, הקורונה הגיעה באמצע מרץ והדבר לא הסתייע.

צילום: כרמל מילנר-סער

המדפים היו מלאי כל טוב, באוויר היה ריח של חג וגם של מבצעים. בהמשך לתפריט החג שקבענו ניגשתי לקצבייה שבסניף ובחרתי 4 ק"ג של צלי כתף בקר מרהיב (בחדשות 13 מחירי הפילה בקר+בשר טחון בויקטורי נבחרו לזולים ביותר), הצלי יבושל ע"י זוגתי בישול ארוך עם יין אדום, ערמונים ופטריות, ליד זה היא תכין אורז בסמטי (הלכנו על האהוב עלינו ביותר- דאווט- 2 ב-20 ש"ח) ועליו תפוזר תערובת של שקדים, חמוציות ונגיעות זעפרן. אני אכין שוקיים (סל העופות של ויקטורי גם כן נבחר ע"י חדשות 13 כזול ביותר) עם תפו"א ובטטה בתנור. כמובן שנתחיל עם מנה ראשונה, כבד קצוץ ייחודי שהיא תכין, לצד חריין (חזרת ביתית) שהכין קרוב משפחתה המוכשר ולחמניות כשל"פ שתכין בערב החג, לצד זה יהיו שפע סלטים חמים וקרים. המשכתי למדף חומרי הניקוי וגיליתי שיש מבצעים רבים ומגוונים כיאה לחג הכי נקי על לוח השנה. המשכתי לירקות, פירות שנבחרו אף הם לזולים מכל (מתוך מגוון של 22 פירות וירקות שנבדקו ברשתות נבחרות). המדפים היו מסודרים בצורה מוקפדת, פירות מרהיבים, ירקות צבעוניים והכל במחירים שטרם ראיתי וטריות מרשימה.

צילום מסך: כרמל מילנר-סער
צילום מסך: כרמל מילנר-סער
צילום מסך: כרמל מילנר-סער

סדרני/ות הסחורה בסניף עבדו ללא הרף ומילאו את המדפים בכל טוב. רק שלא יחסר. ואם תהיתם/ן אם יש מה לדאוג השנה לגבי מחסור בביצים או בנייר טואלט שהפכו למבוקשים במיוחד בימי סגר, אל חשש, יש מספיק לכולם/ן. ספרתי לא פחות מ-5 סוגים של נייר טואלט, ברמות מחיר שונות, שפע ומבחר שהוצע בעצם כמעט על כל מוצר בסיסי, כך שלנו נותר רק לבחור. (ותודה לך אייל רביד, מנכ"ל הרשת וקסם של אדם שדואג בכל שנה מחדש למחירים מנצחים, גם כשהתחרות נעשית קשה משנה לשנה). אגב, ע"פי בדיקה של ערוץ 13, מחיר סל הקניות של ויקטורי לחג ירד ב-4.6 אחוז לעומת הפסח שעבר.

סל מנצח וזול יותר מהשנה שעברה צילום מסך: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

או שזו רק אני או שבאמת לקראת החגים כולם/ן הופכים/ות חביבים/ות ואדיבים/ות יותר- הן העובדים/ות והן הלקוחות. כל שאלה שאלה או בקשת הכוונה נענתה מיידית בחיוך, התורים בקופות לא היו ארוכים וכולם/ן שמרו מרחק וחבשו מסיכות, חג חג אבל הקורונה עוד כאן. חשוב לציין שמוצרי החמץ נמצאו על מדפים שלא בצמוד למוצרים כשרים לפסח והיה שילוט שלא ניתן היה לפספס אותו, למקפידים/ות.

צילום: כרמל מילנר-סער

מבצעים נפלאים על הקפה האהוב עלינו (טייסטר צ'ויס+תוספת-29.90 בלבד). מיונז של מאסטר שף בפחות מ- 6 ש"ח (בקנייה מעל 100 ש"ח) ואפילו גיליתי את החטיפים האהובים על הכלבות שלנו במחיר זול יותר ב-5 ש"ח מזה הקבוע. העברתי בסניף ויקטורי בכפ"ס הירוקה שעה וחצי משובחות ורגועות למדי, חששתי מתורים, צעקות, חוסר סבלנות ישראלי טיפוסי או לקוחות שלא עוטים את המסיכה כמו שצריך, לשמחתי התבדיתי ולא פגשתי בכל אלה.

צילום: כרמל מילנר-סער

ממליצה בחום להקדים קניותיכם/ן לחג ואם יש באפשרותכם/ן להגיע בשעות הבוקר, כשהחוויה באמת מהנה ולגמרי באיזי אז עשו זאת. במהלך השנה אגב עורכות את הקניות שלנו בויקטורי אונליין כדרך קבע (בעיקר אגב בימי קורונה), אך לפני חגים, חווית הקניה הפיזית שהייתה כה חסרה לי, חזרה ובגדול ונהניתי מכל רגע. למרות שלא מעט מאיתנו חוו שנה מאתגרת ולא קלה, נפשית, בריאותית וכלכלית, הידיעה שהשיגרה המבורכת חזרה כמעט באופן מלא ונזכה לחגוג את חג החירות חופשיים כמעט לגמרי מקורונה ובעיקר עם האהובים עלינו מכל ועם שולחן של מאכלים משובחים ושירי הגדה נבחרים, ממלאת את הלב ומביאה עימה אביב של ממש לנשמה. תודה לסניף ויקטורי דמרי סנטר בכפ"ס הירוקה על חווית שירות מעולה (ותודה גם לגילה הקופאית הלבבית ולדקל מנהל הסניף האלוף).

צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער
צילום: כרמל מילנר-סער

מאחלת לכולנו חג שמח וטעים ושנה מלאת בריאות וימים טובים.

להזמנה באתר:

https://www.victoryonline.co.il/

לדף הפייסבוק של ויקטורי:

https://www.facebook.com/abavictory

צילום : כרמל מילנר-סער
חג שמח גילה צילום: כרמל מילנר-סער

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן