סל קניות מנצח לחג ברשת "ויקטורי"

גם בראש השנה הקרוב, סל הקניות של רשת "ויקטורי" ממוקם גבוה ברשימת הסלים המומלצים והזולים לחג וממשיך מסורת של שנים עם מבחר מוצרים איכותיים וטריים, לצד מחירים הוגנים ואף זולים ושירות מעולה. כלקוחה נאמנה של הרשת מזה שנים, בסניף שבעת הכוכבים הקבוע והנפלא בהרצליה וגם באונליין, עשיתי את קניית החג שלנו בתחילת השבוע האחרון ונוכחתי לדעת שכשאני צריכה להתמודד גם עם עומס עבודה, גם עם חוסר זמן וגם עם אירוח של המשפחה בחג הקרוב, חווית קניה חיובית, מהירה ויעילה, מסייעת מאד בהורדת הלחץ.

סניף שבעת הכוכבים- הרצליה
צילום: כרמל מילנר-סער

הגעתי ביום שני האחרון בשעות הצהריים לסניף הקבוע (פריווליגיה של עצמאית לעשות קניות לחג באמצע היום, מומלץ בחום למי שיכול/ה), לשמחתי חששותיי מפני עומס טרום חג התפוגגו כבר בכניסה לסניף. אמנם הייתה בו תנועה ערה של לקוחות ושל סדרני סחורה, אך נראה היה מהצד שכל הקופות מאוישות ושאולי יש סיכוי שאסיים את הקנייה מהר משחשבתי.

הסניף היה עמוס בכל טוב, נקי ומסודר, אווירת החג במקום, שכללה איחולי חג ממותגים, אריזות שי ועוד, מילאה את לבי שמחה ואת העגלה במצרכים.

צילום: כרמל מילנר-סער

אני תמיד מגיעה לויקטורי עם רשימה מוכנה מראש, בטח ובטח כשזה חג, אך הפעם מצאתי עצמי מוסיפה עוד ועוד מוצרים שלא היו ברשימה ולא בשל תרבות הקניות שלנו שלא יודעת שובע, אלא פשוט כי במחירים שכאלה לא יכולתי להשאיר אותם על המדף. לדוגמא: טייסטר צ'ויס הקפה האהוב עלינו, נמכר ב-29.90 ש"ח בלבד (ברור שקניתי ישר שניים), משקה אנרגיה בלו נמכר במחיר הכי זול שהכרתי- 5 יחידות ב-10 ש"ח בלבד ועוד ועוד הפתעות.

צילום: כרמל מילנר-סער

ההפתעה הכי גדולה הייתה במחלקות הבשר והירקות, שם נוכחתי לראות שהבשר הוא יבוא מנברסקה- ארה"ב ואיכותו גבוהה מזו שפגשתי ברשתות אחרות (יודעים לפי הצבע וכמובן מורגש בבישול עצמו). הבשר הוכתר במקום הראשון במבחן הבשר של התוכנית ברקוד שנעשה לחג. הירקות שלרוב אני קונה פשוט בחנות הירקות מתחת לביתי, בשל הנוחות, נראו על מדפי ויקטורי יפים וטריים מהרגיל כך שבחרתי מגוון מהם גם כן. הפתעה נוספת התגלתה לי במקרה באזור האוכל לבעלי החיים, שם ראיתי חטיפים לכלבים שאני רוכשת לרוב ב-20 ש"ח לחבילה, ב-14.90 בלבד, שימור קטן ואיכותי שאני רוכשת לרוב ב-5 ש"ח, ב-3.90 בלבד. זה אולי נראה עניין של מה בכך ללקוח המזדמן, אבל כשמדובר על מוצרים שהם נחשבים לגמרי בסיסיים אצלנו ונקנים כל העת לכלבות המתוקות שלנו, מדובר בבשורה של ממש שתחסוך לא מעט כסף במהלך השנה.

צילום: כרמל מילנר-סער

אני, שלא כמו רבים/ות, נהנית ממש מקניות בסופר, זה לא רק להעמיס מוצרים על העגלה, לשלם וללכת, אלא ליהנות מחוויה של ריחות, צבעים ומבצעים. כולנו חובבי מבצעים הרי, ואני, שמחשיבה עצמה צרכנית מנוסה וחכמה, יודעת שבויקטורי המבצעים הם אכן מבצעים ולא נקראים כך לשם הפרסום בלבד.

אני מוצאת עצמי בין מדפי הסופר, מתכננת מה אבשל בסופ"ש, איך אפתיע את זוגתי ומה אחדש במקרר שלנו. הצטיידתי ביינות מעולים לחג, דבש, בשר, חזה עוף, שתייה קלה, חומרי ניקוי ומה לא. מצאתי עצמי לא ממתינה כלל בקופה ובשל יום העבודה שמיהרתי לחזור אליו, החלטתי להפוך את הקנייה לנוחה עוד יותר על ידי משלוח. הקופאית העבירה במהרה את מוצריי בקופה (הנחת המועדון כבר בפנים ואם יש לכם כ"א ויקטורי אז בכלל שווה). האורז ארז ביעילות ובזהירות כל מוצר ומוצר והמשלוחן שהגיע לאסוף את הארגזים אמר שיוצא אליי ממש בקרוב (לרוב זה אספקה עד 4 שעות). המשלוח אכן הגיע לביתי כמעט ביחד איתי, תוך כמחצית השעה, הכל נותר ארוז וסגור היטב, הקפואים נותרו קפואים, הגבינות הגיעו קרות ויכולתי לסדר את הכל במקרר ובארונות ולנשום לרווחה שקניות החג כבר מאחוריי.

המשלוח המושלם
צילום: כרמל מילנר-סער

אני יודעת שיש תחרות רבה בין הרשתות ומבצעים רבים ושכל חג ומועד הוא סיבה לחיזור אחרי הלקוחות הפוטנציאליים, אבל מבחינתי רשת ויקטורי שפתחה לאחרונה את סניפה ה-51 במספר, לא צריכה עוד לחזר אחריי מאחר שמדובר באהבה מקנייה ראשונה שהתחילה לפני שלוש שנים ורק מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש. משפחתי וחבריי הקרובים הפכו גם כן לקוחות מרוצים של ויקטורי ואני מוצאת עצמי בוחרת בהם בכל שבוע ובכל חג מחדש, אם בקניות בסניף כשיש לי זמן וצורך ואם בקניות באתר האונליין הידידותי למשתמש של הרשת, שקיבל לאחרונה ציון גבוה בדירוג משלוחי האונליין מהרשתות השונות.

שיהיה לכולנו חג שמח וטעים ושנה מתוקה מדבש.

לאתר ויקטורי: https://www.victory.co.il/

לויקטורי אונליין: https://www.victoryonline.co.il

לדף הפייסבוק של ויקטורי: https://www.facebook.com/abavictory/

צילום: כרמל מילנר-סער

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן