שנה מתוקה מתחילה ב"קפולסקי"

יש מי שמחכים/ות לקולקציית הבגדים החדשה ברשתות המובילות, אני לכשעצמי, מצאתי עצמי מחכה השנה לקולקציית עוגות החג של קונדיטוריית "קפולסקי" המוערכת והאהובה.

ברגע שהוחלט שאנחנו נארח אצלנו את ראש השנה הקרוב, היה לי ברור שבשל עומס העבודה בו זוגתי ואני מצויות בו ובשל אהבתנו חסרת הפשרות לרשת הוותיקה והאיכותית שהפציעה מחדש זה מכבר בחיי כולנו, נמלאנו נוסטלגיה והסכמנו פה אחד שעל מלאכת הקינוחים והעוגות יופקדו בחג הזה, כמו בשבועות האחרון, הידיים האמונות של צוות "קפולסקי". מעבר לשמחת החג, יום ההולדת של זוגתי האהובה, יוצא השנה בדיוק בערב החג ולאחר מחשבות ולבטים בנוגע לעוגת יום ההולדת שאכין או אזמין לה, קיבלתי ממנה בקשה שלא לומר הוראה ישירה לעוגת יום הולדת שכל כולה נוסטלגיה מתוקה: עוגת היער השחור של "קפולסקי", שכה אהובה עליה, זה כל מבוקשה. ואני? משתדלת להגשים את כל שהיא רוצה.

ראש השנה, אחד מהחגים האהובים עליי אם לא ה.. והתזמון שלו על לוח השנה, מזמנים לי מחשבות, חלומות ושאיפות חדשות, זהו חג שמאפשר לכולנו להשאיר מאחור את מה שקשה, מבאס וכואב ולפתוח דף חדש ונקי, ליטרלי, עם תוכניות מפליגות ומטרות חשובות לשנה החדשה. להתחיל את השנה אם עוגות ומתוקים של הטובה שבקונדיטוריות מבחינתנו, זו לגמרי עובדה שתבטיח התחלה מתוקה ואיכותית לתקופת החגים המבורכת בכלל ולשנה בפרט.

במקרה שלי זה כמובן יסתכם בלטעום רק ביס מכל דבר, אך זוגתי והאורחים/ות היקרים/ות שלנו יתענגו על הרבה יותר מכך. מתכננות להן מגוון איכותי וטעים מבית "קפולסקי", עוגות איכותיות וטעימות מחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר שהכרנו.

פאי אגסים פראי עם דבש – צילום: אנטולי מיכאלו למטבחון


אז מה בתפריט אתם/ן שואלים/ות?

קונדיטוריית "קפולסקי" מציעה לרגל ראש השנה, קולקציה מתוקה במיוחד של עוגות חגיגיות שתשמחו להניח על שולחן החג. בין העוגות: עוגת דבש ותבלינים, עוגת דבש שטרוייזל , עוגת דבש תפוחים ואגסים. כמו כן תמצאו את קולקציית העוגות המיוחדות של 2019, ממליצה לבחור בקפדנות כי הבחירה קשה במיוחד השנה ואף להזמין מראש בשל העומס והביקוש. באופן אישי, אנחנו מתכננות על עוגת עקיצת הדבורה העשירה ועל פאי האגסים הייחודי וכמובן שלא נוכל לוותר גם על הקראנץ' הריקוטה המשובחת.

עוגת "בסבוסה"  דבש ותפוחים – עוגת סולת תבלינים עם תפוחים מקורמלים בדבש, בזילוף קרם מסקרפונה. 

"עקיצת דבורה" – טורט דבש ותבליני החג במילוי  שונטי וניל ותפוחים מקורמלים בציפוי נוגטין שקדים וקשיו.

"פליזר דבש ותבלינים" –  דקוואז' תבלינים עם שכבת קראנצ' שקדים  בליווי גנאש שוקולד ושונטי וניל .

"קדאיף דבש" –  הקדאיף של קפולסקי במהדורה מיוחדת לחג-   קרם שונטי,  שערות קדאיף   וזיגוג סירופ דבש.

ואי אפשר כמובן בלי עוגות דבש, גם כאן תמצאו מגוון גדול:

·עוגת דבש בציפוי שטרוייזל.

עוגת דבש ואגוזי קשיו, לוז ושקדים.

עוגת דבש בליווי אגסים מקורמלים.

עוגת דבש בציפוי רויאל אייסינג ונגיעת קינמון ודבש.

פאי אגסים פראי.

עוגת דבש בליווי תפוחים מקורמלים, פאי תפוחים.

קראנץ' ריקוטה – קראנץ' שמרים במילוי גבינת ריקוטה מתוקה ושטרוייזל פריך. 

טווחי מחירים: 24-130 ₪.

מימין: בסבוסה תפוחים, פליזר דבש ותבלינים, עקיצת הדבורה – צילום: אנטולי מיכאלו למטבחון

"קפולסקי"

שדרות ביאליק 40 רמת השרון 03-6287358

חנות המפעל- רחוב המלאכה 30- נתניה

עמוד הפייסבוק של קפולסקי:

https://he-il.facebook.com/kapulski.co.il/

אינסטגרם: kapulski_since_1934#

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן