TOTAL ART WITH TOTAL HEART- ריהוט מעוצב לחיות המחמד

Total Art Studio הוא בית מלאכה לרהיטים בעבודת יד לחיות הבית, אשר נותן מענה עיצובי לצד פונקציונלי לסביבתם האישית. הסטודיו המקסים, הממוקם במושב נוה ימין (ממזרח לכפ"ס), מזמן אליו לא מעט בעלים של חיות מחמד שרוצים/ות לתת ביטוי נוסף לאהבתם/ן לכלב/ חתול/ חמוס שלהם/ן ומבקשים/ות מטוטאל ארט ליצור עבורם רהיט/ פריט ייחודי בעבודת יד, עם שם בעל החיים שלהם/ן.

מיטה לכלב בהתהוות צילום: יח"צ

הסטודיו מציע מעמד מעוצב לקערות מים ואוכל, מיטות ועוד פריטים במגוון עצים, דגמים ובשלל צבעים. עידו שלומוביץ, מי שהקים את הסטודיו שאליו הצטרפו בהמשך עוד שני שותפים: גיא חלד ודותן טהר לב, מאפשרים לכם לעצב באופן אישי את הרהיטים, עם שמות בעל החיים שלכם/ן ועם טקסטים שונים לבחירתכם/ן ובכך לשלב את הסטייל האישי שלכם בתוך המרחב היומיומי של חיית המחמד, על גבי פריטים שהם נחלתם של בעל החיים שלכם/ן במרבית שעות היום. מיטה עם שם הכלב, או כלי לשתייה עם שם החתול הם לא רק פריטים מעוצבים חמודים, לדעתי האישית זוהי אמירה של ממש, זה לתת מקום מרכזי לבעל החיים שלכם לא רק בלבכם/ן כי אם בביתכם/ן, כי כלבים, חתולים וכיו"ב הם לגמרי חלק מהמשפחה.

כלי אוכל ומים מעוצבים צילום: עדי אדרי

עד לפני כשבע שנים התמקד עידו, מי שהגיע עם הרעיון והקים את הסטודיו בהפקות קולנוע וטלוויזיה. הוא בנה סטים ותפאורות ואהב את מה שהוא עשה. כשהוא וחברתו קרן עברו לגור יחד, ואימצו כלבלב בשם ביצ'ר. השניים עיצבו את ביתם וקרן ביקשה מעידו המוכשר לעצב לביצ'ר מיטה ייחודית שתתאים לסלון.

מיטת הגלריה המושקעת מהעץ, שעיצב עבור ביצ'ר, (עם מדרגות מותאמות למידותיו) ומתחתיה גם קעריות אוכל ושתייה, הלהיבה את כל מי שנכנס אליהם הביתה וכמובן שהדרך לעצב עוד מיטות כאלה לכלבים של החברים ובני המשפחה הייתה קצרה.

הסטודיו שבו עובדים ויוצרים עידו, גיא ודותן, מלא ביצירתיות, כשרון ולא פחות מכך, אהבה גדולה לבעלי חיים. בכל עיצוב ועיצוב שלהם ניכר הטאץ' האישי, המחשבה וההשקעה. כשבעלי החיים בבית הופכים להיות חלק בלתי נפרד ממנו, זה אך טבעי שגם לכלב/ה/ חתול/ה תהיה מיטה/ קערות אוכל ועוד, שעוצבו במיוחד עבורם/ן וכמובן שיתכתבו עם עיצוב הבית הקיים. כשגיליתי את החבורה המוכשרת הזו, בשיטוט מקרי בפייסבוק, ידעתי שאין מתאימות וראויות יותר ממייפל וג'ינג'ר שלנו למיטה מעוצבת משלהן.

והכל בעבודת יד צילום: יח"צ

עד כה הן ישנו האחת במיטת פלסטיק פשוטה עליה שמנו כרית שאותה עטפנו בשמיכה נעימה והשנייה, במיטה מרובעת וקטנה יותר מעץ. בנות השבע וחצי והחמש וחצי (שהן אמא ובת), לא ידעו את נפשן מרוב התלהבות למראה המיטות החדשות. אולי עבור חלקכם/ ן זה נשמע תמוה כי הרי כלב יכול להתלהב מכל פיסת ציפית או כרית שתשים לו ועדיין, אחרי חמש דקות של חשדנות ורחרוחים סביב המיטות החדשות, ראינו את הסקרנות וההתלהבות שלהן, כאילו היו ילדים שקיבלו מתנה גדולה ומפנקת. השינה הראשונה על המיטות הייתה עמוקה ומתוקה במיוחד.

המיטה המעוצבת של מייפל צילום: יח"צ

אני יודעת שחלקכם/ן יחשוב שההשקעה מיותרת אם מדובר בגור שהורס ריהוט או בכלב/חתול מבוגר, אבל עבור הכלבות שלנו ומכרים/ות רבים/ות שלנו וגם הקוראים/ות שלי שיחשפו בכתבה זו לפלא, זה יהיה מלהיב והכי ראוי בעולם.

המיטה המעוצבת של ג'ינג'ר צילום: יח"צ

אפשרות הבחירה לעיצוב המיטה/ מעמד קערות המים ואוכל/ מתקן גירוד לחתולים ועוד קיימת לגודל, לסוג העץ, לצבע, לסוג המזרן ויותר מכל לאפשרות לבחור ששם בע"ח יופיע על גבי הפריט, מזמין את הלקוח/ה ממש להיות חלק מהעיצוב ומהרהיט/פריט המרהיב שייצרו עבורו ויהפוך לבעל נוכחות ועניין רב בבית ומעבר לכל זה, לפריט שימושי, איכותי וכזה שילווה את חיית המחמד שלכם/ן לכמה שנים טובות והעיצוב כולו על החומרים והמרכיבים השונים- כחול לבן.

אנחנו באופן אישי בחרנו במיטות מדגם "בונזי" בשל העיצוב המקסים והעצם שישנה בגב המיטה, עליה נכתב שמות הכלבות. מיטה אחת גדולה עבור מייפל נבחרה בצבע אפור בטון ומיטה בינונית עבור ג'ינג'ר נבחרה בצבע שחור ווש. לגבי המזרנים ישנן כמה אפשרויות לבחירתכם/ן. בשל בעיית כליות של ג'ינג'ר ודלקות שתן חוזרות, בחרנו במזרן מבד "יולי" שזה פוליאסטר מצופה פולריטאן, שהוא לא פחות מבד דוחה נוזלים, חזק במיוחד ורחיץ כמובן, כמו כן, מתאים לתנאי פנים וחוץ ולא נקרע בקלות.

היפות שלנו צילום: יח"צ

מעבר ליופי, למחשבה ולהשקעה שמצויים בכל אחד מהפריטים ששלושת המוכשרים יעצבו עבורכם/ן, קשה שלא לחוש את האהבה לבע"ח שמורגשת בכל שיוף של עץ, בכל פיסת צבע ובכל שם של בע"ח שנכתב על גבי כל פריט ופריט. את המוצרים תוכלו להזמין דרך האתר המאד ידידותי למשתמש/ת של טוטאל ארט ולקבלו עם שליח עד לביתכם בתוך מספר ימים.

**בעקבות חודש נובמבר הידוע כחודש השופינג העולמי ולקראת סוף השנה, טוטאל ארט מציעה באתר שלה הנחות מפליגות ומבצעים שווים שלא יחזרו**

מייפל והמיטה החדשה צילום: כרמל מילנר-סער
ג'ינגר והמיטה החדשה צילום: כרמל מילנר-סער

השלושה אגב פתחו לאחרונה גם עסק נוסף ומלא יצירתיות שנקרא: "נורה", שם הם מציעים לרכישה גופי תאורה מעוצבים וייחודיים שעשויים מחומרים שונים ומשילוב בינם לבין פרטים שנלקחו מאוספים שלהם. כל פריט ב"נורה" הוא וואן פיס ואין חשש שתמצאו את גוף התאורה שתבחרו לרכוש שם, בסלון של מישהו אחר.

*אל תפספסו את המבצעים השווים באתר:

TOTAL ART

אתר:  https://totalartstudio.com

פייסבוק: https://www.facebook.com/TotalArtSt/ אינסטגרם: https://www.instagram.com/totalart1/

NURA

אתר:https://www.nura-gallery.com/

פייסבוק: https://www.facebook.com/NURAgallery1/ 

אינסטגרם : https://www.instagram.com/nura_gallery1/

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן