כת הסאטן- כל שנת יופי מתחילה ממצעים יפים

"איך שיראה הלילה שלך כך יראה גם יומך". לא, אל תתאמצו לחפש את המקור לציטוט הזה, הגיתי אותו במוחי כרגע עת אחזתי בידיי את מצעי הסאטן החדשים של חברת "סוהם" שקיבלנו בהתלהבות. אם יש משהו שאני זקוקה לו יותר מכל זו שנת היופי שלי. בתקופות עמוסות ממש כמו זו, רק שינה טובה ואיכותית, ממלאת אותי באנרגיה ומתחילה לי את היום עם חיוך ורעננות שכל כך הכרחיות לימי עבודה ארוכים ועמוסים בכל טוב כמו מרבית הימים שלי. אני אמנם לא ניחנתי ביכולות הירדמות מרשימות במיוחד, כולי אש עם נגיעות פלפל חריף שלא באמת ישנה הרבה או נרדמת בקלות, אבל בשביל המעט שאני כן ישנה, דואגת מראש שכל האלמנטים יהיו לטובתי. חלון חסום לרעשים, מזרן אורתופדי איכותי, בת זוג אוהבת לצידי וכמובן, מצעים נעימים ויפים. אם יש מתנה שאנחנו נהנות לקבל בעיקר בחגים, זה מצעים. לרוב הם נאים ואיכותיים אך לא יוקרתיים. כך שכשהזדמן לי להכיר את המצעים של חברת "סוהם" הבנתי שהמצעים שהכרנו עד היום על מיטתנו לא דומים כלל למצעים שלהם.

צילום: יח"צ

כשנתקלתי באתר המזמין של "סוהם", שמחתי לקרוא לפני הכל שהמצעים הנמכרים בו ונחשבים לנעימים בעולם, כולם תוצרת כחול-לבן, אין מאושרת ממני מתוצרת מקומית. (המצעים של סוהם מיוצרים במפעל הטקסטיל האחרון שנותר בישראל ששמו הולך לפניו בעולם כיצרן של מצעי יוקרה למותגי עלית).

מדובר על מותג טקסטיל חדש יחסית בישראל שללא ספק, על אף איכותו והיוקרה שלו, יכול להתאים לכל מיטה ובית בישראל גם מבחינת המחירים. במשך שנים פנטזתי על מצעי סאטן מבריקים ומפנקים ושיערתי שעלותם גבוהה ממש, אך מצעי הסאטן של סוהם מתחילים ממחיר של 299 ש"ח בלבד וגם היקרים שבהם עדיין במחיר שווה לכל כיס.


SOHAM (סוהם) מביאה לישראל את המהפכה הצרכנית האינטרנטית בתחום הטקסטיל לבית, איכות גבוהה מחד ומחירים הוגנים מאידך: מצעי סאטן ופרקל במגוון צבעים וסגנונות עדכניים, שהופכים את חדר השינה לשיקי ונעים לעין ויש גם אפילו מגבות עשויות כותנה מצרית הנחשבת לאיכותית בעולם.

צילום: יח"צ

קצת פרטים למי מאיתנו (כמוני) שפחות הבינו עד היום בסיבים, צפיפות חוטים ואיך בעצם מזהים איכות בתחום המצעים:

המצעים של סוהם עשויים מכותנה סרוקה מזן פימה, בצפיפות גבוהה במיוחד:

מצעי הסאטן: עשויים מ-100% כותנה מזן פימה, בעלת סיבים ארוכים, צפיפות חוטים של 500 לאינץ', עם שמונה אופציות לצבעים ושש אופציות לגדלי מזרן, תוצרת ישראל. החל מ-299 שקלים לסט שלם.

מצעים באריגת פרקל: עשויים מ- 100% כותנה מזן פימה בעלת סיבים ארוכים, צפיפות 270 לאינץ', עם חמישה סגנונות וצבעים ושבע אופציות לגדלי מזרן, תוצרת ישראל. החל למ-219 שקלים לסט שלם.

מדיניות החלפות מהפכנית

בזמן שהרבה פעמים, אנחנו רוכשים מוצרים מהאינטרנט ומבינים שהמוצר הגיע פגום או להבדיל בצבע או בגודל הלא נכון ורק מקווים שהחברה ממנה הזמנו תדאג להחלפה מהירה ולשירות איכותי (מה שלא תמיד קורה בישראל לצערנו), במקרה של סוהם זה אחרת מראש. כל המוצרים של סוהם מגיעים עם התחייבות לשביעות רצונכם, החברה השכילה לאמץ מדיניות החזרות שמאפשרת לצרכנים להיות בטוחים לגמרי ברכישתם. הלקוחות נהנים מתקופת ניסיון של 90 ימים בכל רכישה, ואם אינם מרוצים מהמוצר מכל סיבה שהיא, שליח של החברה יאסוף מביתכם את המוצר ללא כל תשלום והתשלום המלא ששילמתם תמורת רכישתם יוחזר או שהמוצר יוחלף במוצר אחר. בימינו זה לא עניין של מה בכך, לדעת שיש למוצרים שאתם מזמינים אמא ואבא והם אפילו מאד מתחשבים ושירותיים.

בין מגוון הסוגים, הצבעים והדגמים של מצעי סוהם, תמצאו גם מצעים מיוחדים למזרנים עבים מהסטנדרט או כאלה שיש עליהם שכבת נוחות, כמו כן, תוכלו להנות ממבחר גדול של מידות (משמע גדולים או קטנים מהסטנדרט בישראל לסדין זוגי שנחשב 160/200).

זוגתי ואני התלבטנו רבות לגבי הדגם, חלמנו תמיד על מצעי סאטן לבנים חלקים, אך לבסוף, הרצון בקצת צבע הכריע ובחרנו מצעים זוגיים בגוון אפור עם פסים לבנים עדינים בגודל סטנדרטי מסוג סאטן מהדגם המהמם הזה שמחירו 499 ש"ח:

המצעים הכי שווים שהיו לי בחיים
צילום: כרמל מילנר-סער

עפ"י האתר, המשלוחים מסופקים עם שליח עד הבית תוך 4 ימי עבודה, אך המצעים הגיעו אלינו ממש בתוך יומיים מרגע ההזמנה. הם אכן יפייפיים בדיוק כמו בתמונות ונעימים למגע יותר מכל המצעים שהכרתי עד כה. אין לי ספק שהשינה שלנו תשודרג כעת משמעותית וההתמכרות שלנו למצעים חדשים בכל חג ובכל מועד רק תתגבר כעת. בדקתי כמובן מולם עוד טרם ההזמנה לגבי עניין קמטים וגיהוץ ממנו אני מבקשת תמיד להימנע ונאמר לי להמנע מסחיטה חזקה או ייבוש במייבש אם לא חייבים ואם הם כבר התקמטו, להשפריץ קלות עם שפריצר ולהחליק עם היד.

אם בכל זאת אתם מתלבטים אם להזמין סאטן או פרקל ורוצים להבין יותר מהי כותנה מצרית/ פימה, אולי ההסבר המקצועי הזה יקל על הבחירה:

פרקל היא אריגת שתי וערב קלאסית בצפיפות חוטים גבוהה יחסית. מצעי פרקל מאווררים מאד ומצטיינים בעמידות יוצאת דופן. התחושה במגע היא של פריכות קרירה, מצעים אלה מתאימים לאקלים הישראלי ובפרט לאנשים שנוטים להתחממות בלילה.

סאטן היא אריגה שבה החוט מושחל מעל לארבעה חוטים בכל פעם. אריגת הסאטן בעלת פני שטח רחבים ואחידים יותר, מה שמוסיף לבד רכות וברק טבעי. בזכות האריגה, ניתן גם להגיע לצפיפות חוטים גבוהה יותר מאשר באריגת פרקל, מה שמוסיף מאוד למגע המשי החלק של בדי סאטן.

צילום: יח"צ

מהי כותנה מצרית או כותנה מזן פימה?

כותנה מצרית היא כינוי שגור (אם כי מטעה) לכותנה מזן מיוחד בעל סיבים ארוכים במיוחד, הידוע גם ככותנה מזן פימה, כותנה ארוכת סיבים (extra-long staple ELS), ובארה״ב – סופימה.

זן תובעני זה של כותנה קשה ויקר לגידול (לכן מחירו לרוב כפול או יותר מכותנה רגילה), אך הוא נותן תמורה בדמות סיבים ארוכים ורכים במיוחד. בשונה מבדים מעודנים אחרים, בדים העשויים מכותנת פימה ניתנים לכביסה במכונה, וגם כמעט חסינים להיווצרות כדורי סיבים, שנוטים להופיע על פני בדי כותנה אחרים אחרי כ-10 כביסות.בזכות הסיבים הארוכים, בבדי כותנת פימה לא נוצרת התכדררות סיבים זו, כך מצעים מכותנת פימה נהנים מאריכות ימים יוצאת דופן, בנוסף לרכות והברק הייחודי שלהם.

זוגתי ואני עוברות דירה בקרוב ומצעים יפים ויוקרתיים שכאלה בדירה החדשה לגמרי ישמחו את שתי הנשים העייפות והמרוטות שנהיה לאחר המעבר המיוחל.

לילה טוב 🙂

לאתר:

http://soham.co.il

לדף הפייסבוק:

https://www.facebook.com/soham.life/

המצעים הנבחרים צילום: יח"צ
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן