רשת ויקטורי מציעה סל קניות מנצח לחג, גם בימי קורונה

בשגרת הקורונה שנכפתה על כולנו, אין משהו מרגיע יותר מלשמור על הרגלים ישנים ומשמחים, אחד מהם אהוב עליי במיוחד, הוא קניות בסופר בכלל וברשת ויקטורי בפרט. רגע לפני הסגר הכללי, הספקנו להגיע לעשות קניית חג+הצטיידות לסגר ולמרות הלחץ באוויר וקופאים/ות ולקוחות עם מסכות/ כפפות, אפילו נהנינו.

קניות בימי קורונה
צילום: כרמל מילנר-סער

בשנים האחרונות זוגתי ואני לקוחות קבועות של ויקטורי. הספיקה לנו חווית קניה ראשונה חיובית ברשת בזמנו, כדי לעבור מרשת מתחרה ולהפוך ללקוחות קבועות ומרוצות, בסניף שבעת הכוכבים בהרצליה וכעת, לאחר מעבר דירה לכפ"ס, בסניף המקסים והשכונתי בכפר סבא הירוקה (בתוך דמרי סנטר).

ללא ספק, במשבר הקורונה העולמי, רשתות השיווק תופסות מקום סיקור מרכזי והן המרוויחות העיקריות. ההמונים חוששים מסגר שמתגבר מיום ליום, הלחץ שלנו מפני מחסור רץ כמה דורות או טראומות אחורה וגורם לנו להצטייד כאילו שלא נוכל לרכוש מחר אוכל. גם בסגר המוחלט (כמעט) עליו הודיעו אתמול, הרגיעו שרשתות השיווק והפארם בכל מקרה ישארו פתוחות ויתנו שירות במקום או באמצעות משלוחים.

עיר חדשה- סניף חדש
ויקטורי כפר סבא הירוקה

גם אנחנו כמובן הושפענו מהחדשות ומהדיווחים בתקשורת, הגענו לפני כשבוע וחצי לסניף ויקטורי כפ"ס בתחושת לחץ שלבטח לא יהיו משלוחים בטווח הקרוב, שהקופות יהיו עמוסות בטירוף ושיקח לנו שעות לסיים את הקנייה. לשמחתי, התבדינו. הייתה אמנם תנועה ערה בסניף, אך לא היה לחץ מטורף של לקוחות, לקוחות רבים בחרו להזמין באונליין, מה שמרגיע אותם מפני סכנת הדבקות, עומס בסניפים ועוד.

אנחנו עושות זאת מפעם לפעם, אך לעיתים ובטח בקניות גדולות לפני החג, מעדיפה להגיע פיזית לסניף, לבחון את המבצעים, לבחור את הירקות הכי יפים, להתעדכן במוצרים חדשים, חווית קנייה מסוג אחר.

צילום: כרמל מילנר-סער

האווירה בסניף הייתה נעימה ורגועה, כל העובדים/ות עבדו עם כפפות, מאז הקנייה שלנו והחמרת ההנחיות, תמצאו את כל הקופאים/ות עם מסכות מגן מקצועיות לחלוטין (שנמכרות גם ברשת- 3 יח' ב-22 ש"ח בלבד).

שמחתי להיווכח שלהבדיל מרשתות אחרות (בלי שמות כמובן), רשת ויקטורי לא ניצלה את המצב החדש, את בהלת הקניות ואת כמות הלקוחות/ הזמנות המטורפת והלא סטנדרטית אליהם נדרשה בתקופה האחרונה ולא העלתה מחירים של מוצרים בכלל או מוצרים לימי קורונה בפרט (אלכוג'ל, נייר טואלט וכו').

ויש גם מארזים לחג
צילום: כרמל מילנר-סער

יותר מכך, אייל רביד, מנכ"ל הרשת ואדם מקסים ונדיב באופן מיוחד שזכיתי להכיר, מקפיד כל העת לעשות מבצעים (אמיתיים) עבור הציבור הרחב (למשל שת"פ עם חברה ידועה המוזיל את החלב בשקית למחיר מינורי), דאג להביא לרשת חבילות של מסכות מגן מעולות ובמחירים זולים ממש, בשעה שכולם מקפיצים מחירים או מציעים מסכות שלא מגנות מדבר, שירות המשלוחים תוגבר בשליחים חדשים, גוייסו קופאים/ות ומלקטים/ות רבים/ות חדשים/ות לכל סניפי הרשת (אם מחפשים/ות עבודה כמלקטים/ות יש והרבה, פנו לויקטורי) ועשה הכל כדי לתגבר את הצוות המקצועי, להרחיב את מערך המשלוחים, כדי שלקוחות יוכלו להמשיך לשבת בביתם בבטחה, לבצע הזמנות ברוגע באתר הידידותי למשתמש של ויקטורי (שלא קרס להבדיל מאחרים) ולדעת שהם יקבלו לביתם בזמן הכי קצר שניתן את מה שהזמינו (יש מי שהצליחו להזמין מהיום למחר להפתעתם ויש מי שחיכו שבוע, כך בכל הרשתות במצב הנוכחי). עובדי/ות ויקטורי השונים/ות כבר קיבלו עדכון כי אם עבדו במרץ כמות שעות מסויימת, בשל המצב שנוצר יזכו לבונוס מנכ"ל. כיף לראות שיש מקומות עבודה שמעריכים/ות כל העת את העובדים/ות שלהם/ן שבמצב שנוצר הפכו ללא פחות מלוחמים/ות בשטח (שמסכנים עצמם בהדבקות) ונותנים יותר ממאה אחוז מעצמם/ן כדי לספק את רצון וצורך הלקוחות וההזמנות הרבות.

צילום: כרמל מילנר-סער

חשוב לי לציין גם שרשת ויקטורי הייתה הראשונה בישראל שהרימה את הכפפה ודאגה לשעות מוגדרות מראש (שעות הבוקר המוקדמות) כשעות המוקצות בכלל הסניפים לקניות ע"י בני/ות הגיל השלישי, שנמצאים בקבוצת סיכון ויוכלו להגיע ולעשות קניות בסניפים השונים (בודקים ת.ז. וגיל בכניסה), ללא לקוחות אחרים/ות פרט לבני/ות גילם/ן. זה לגמרי מתן ערך מוסף ללקוחות השונים ודאגה לבריאותם של אלה שבכל זאת צריכים/ות להגיע פיזית לסניפים ולא יכולים לבצע בעצמם קנייה אונליין. שאפו גדול על כך. בעקבות הרשת, רשתות נוספות מיד נוספו והדבר אף הפך לדרישה מצד המדינה לזמן קניות מוגדר מראש לקשישים/ות בלבד ברשתות השיווק השונות.

נקי, מסודר ומזמין
צילום: כרמל מילנר-סער
ערוכים לסדר ולסגר
צילום: כרמל מילנר-סער

בכל מקרה, גם ביקור בסניף הוא חוויה אחרת בימים אלה, יש פחות דוחק, מקפידים על הוראות משרד הבריאות כך שיש מיעוט לקוחות בכל סניף ובכל קופה בכל רגע נתון, נשמר מרחק של שני מטר בין אחד לשני ואווירת האחדות והחביבות בסניפים מורגשת מאד, בעיקר בימים אלה. הסתובבנו שתינו בסניף עטויות במסכות וכפפות, מראה שכעת שגור בכל מקום, אך לפני שבועיים זכה לשלל מבטים תוהים.

זוגתי, צרכנית ממוגנת היטב
צילום: כרמל מילנר-סער
מסכות ונהנות
צילום: כרמל מילנר-סער

אז כמובן שכמו כולם הצטיידנו בנייר טואלט (מחיר מעולה לגלילים של החברה המובילה באיכותה), שישיות קולה זירו (שעולות כרגע יותר ברשתות אחרות, השוויתי, עבור זוגתי זה מוצר צריכה בסיסי), ביצים (יש לסירוגין בסניפים ובקרוב יתחדש המלאי כפי שהבנתי בכל רשתות השיווק), קמח מצה (כי בכל זאת חג), יין, צלי כתף (לארוחת ערב חג זוגית בימי קורונה), מגבונים לחים, חומרי ניקוי, פירות וירקות (באיכות ממש טובה) ועוד ועוד מוצרים במחיר הוגן ממגוון המותגים, שמצאו עצמם בעגלת הקניות שלנו בכוננות החג+קורונה שנפלה על כולנו.

סחורה יפה במחירים יפים
צילום: כרמל מילנר-סער

להפתעתי, למרות העומס הכבד במשלוחים בקנייה במקום+באונליין, עודכנתי שהמשלוח יגיע עוד באותו ערב ואכן, שעה בלבד אחרי ששבנו הביתה, השליחים החביבים, העלו אלינו את הקנייה הגדולה.

לרשת ויקטורי יש כבר כ-60 סניפים בכל הארץ. רק לאחרונה נפתחו סניפים חדשים במבשרת ציון (קניון הראל), בקניון מלחה בירושלים (מקום שהיה נחשב עד עכשיו כמעוזו של רמי לוי), בקניון איילון (ר"ג), בטירת הכרמל, במודיעין, ביבנה, בנתיבות וברחובות (ועוד היד נטויה, טפו טפו).

צילום: כרמל מילנר-סער

בפסח הקרוב, נשב כולנו לשולחן החג, איש איש בביתו/ה, עם מצרכיו, תבשיליו ועם אח/ות, אמא/אבא, סבא/תא בזום, בוואטסאפ או רק בלב, נחגוג קצת אחרת את החג הכל כך אהוב ומשפחתי הזה ואמן שנצא מעבדות הבידוד והריחוק לחירות ולבריאות.

הישארו בבתים, חג אביב שמח וימים טובים יותר לכולנו.

ג'ינג'ר מקבלת את המשלוח בשמחה
צילום: כרמל מילנר-סער

לדף הפייסבוק של ויקטורי:

https://www.facebook.com/abavictory

להזמנת אונליין באתר:

https://www.victoryonline.co.il/

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן