ד"ר טל מאייר- דוקטור דוליטל הכפר סבאי

בחירת וטרינר/ית לחיות הבית שלכם/ן אינה עניין של מה בכך. לאחר שמונה שנים של נאמנות ושביעות רצון מהוטרינר הקבוע שלנו ומצוות המרפאה, עברנו לעיר אחרת ממש בעיצומה של מגפת הקורונה ונאלצנו לאתר עבור מייפל וג'ינג'ר שלנו וטרינר חדש. המשימה התבררה כלא פשוטה ואף מאתגרת, אך שפע ההמלצות שקיבלתי ופגישת ההיכרות המקדימה עם ד"ר טל מאייר מכפ"ס (ד"ר דוליטל) גרמו לי להבין מיד שבחרתי נכון ושלגמרי זכינו.

צלמת: כרמל מילנר-סער

בחיים האלה יש הרבה שינויים שמתרגשים עלינו, לעיתים טובים ולעיתים רעים, מה שבטוח, הם תמיד מעוררי חשש ותהיות. מכירה אנשים רבים/ות שמחליפים/ות די בקלות את בעלי המקצוע בחייהם, בכל הקשור לבעלי המקצוע המעניקים שירות לשתי המתוקות שלנו, המצב אחר. גרנו במשך 8 שנים בהרצליה, עיר ילדותי, קיבלנו שירות מצוין מהוטרינר שלנו וכשנאלצנו לשנות את מקום מגורינו ולמצוא דירה חדשה להשכיר, לא חשבנו שהחיפושים יובילו אותנו לעיר אחרת. עברנו לכפ"ס ב-18.3, ממש בתחילת מגפת הקורונה בישראל, רגע לפני שעובדים/ות פוטרו/ הוצאו לחל"ת ושני רגעים לפני סגר וכללים מחמירים. בתוך תוכנו קיווינו שעל אף שלכפר סבא ובטח ובטח למרכזה לשם עברנו, יש שפע בעלי מקצוע מעולים ממש במרחק נגיעה, אולי בכל זאת נוכל להישאר אצל הוטרינר שלנו ולנסוע אליו להרצליה בכל פעם שנזדקק לכך. אך עם ימי הקורונה והמחשבות על נסיעות עם שתי כלבות בחום של הקיץ כששתינו עסוקות ועובדות, הבנו שאין מנוס, נצטרך למצוא וטרינר/ית ליד הבית. להחליף וטרינר לכלבות שלנו זה בעיניי משמעותי ממש כמו להחליף רופא משפחה/נשים. לא פשוט לעזוב מישהו שמכיר את מצבנו הבריאותי או במקרה הזה את מצבן של הכלבות שלנו, את הרגישויות השונות ועוד.

צלמת: כרמל מילנר-סער

מיד יצאתי למשימת חיפושים עם דרישות מאד גבוהות- חיפשתי וטרינר/ית שלא רק יהיה קרוב אל ביתנו מטעמי נוחות, אלא כזה עם ניסיון רב, עם זמינות גבוהה ואם אפשר גם שירותי חירום ויעוץ טלפוני במקרה הצורך כשהמרפאה סגורה ובעיקר, חיפשתי אחר אדם נעים ורגיש מעולה בתחומו וחובב בעלי חיים מן הסתם, כזה שאוכל לסמוך על האבחנות שלו ועל הטיפול שלו בעיניים עצומות, כי לפחות עבורנו אין דבר יקר יותר בעולם הזה מהכלבות שלנו. מייפל וג'ינג'ר שלנו בנות 8 ו-6, אמא ובת, כלבות מגזע קבליר קינג צ'ארלס, גזע הידוע מראש כרגיש ובעל שלל מחלות גנטיות לעיתים. אנחנו יחסית ברות מזל, לג'ינג'ר גילו בעיה בכליות בגיל שנתיים בערך שאיתה אנו מתמודדות באמצעות סירופ 3 פעמים ביום. נקווה שעם התבגרותן נכיר כמה שפחות מחלות ובעיות שמגיעות בד"כ עם הגיל.

בשל הקורונה, החיפושים החלו ברשת עוד בטרם עברנו דירה. קראתי רבות אודות הוטרינרים/ות השונים/ות בכפ"ס ואף העליתי פוסט מפורט בפייסבוק שלי ובקבוצות של תושבי כפ"ס ובו בקשה להמלצה על וטרינר/ית על. חייבת לציין שלא הכרתי אף אחד/ת בתחום לפני כן מהאזור והשמות שהיו בהמלצות לא היו מוכרים לי. מה שכן, שמתי לב לשם שעלה שוב ושוב כמומלץ עד מאד, מה שגרם לי להבין שיש לנו אולי מנצח אפשרי.

שירי האסיסטנטית וסנדי- חתולת הרחוב שאומצה ע"י המרפאה
צלמת: כרמל מילנר-סער

ד"ר טל מאייר, הידוע גם בשם שניתן למרפאה: "ד"ר דוליטל" (משחק מילים חמוד: טל כמו שמו ולא כמו הדוקטור המפורסם ההוא), הוזכר שוב ושוב כוטרינר מקצועי, ותיק ומקסים במרכז כפ"ס. אחרי מעבר הדירה לכפ"ס ובעת טיול עם הכלבות גילינו להפתעתנו שהמרפאה ממוקמת ברחוב תל חי, מרחק של כ-3 דקות מביתנו. חשנו שזה ללא ספק סימן. פניתי ישירות לשניים מתוך כעשרה שהמליצו עליו אותם אני מכירה מרחבי הפייסבוק והבנתי שההמלצה היא לגמרי אמיתית ומהלב. מיד עם בוא ההקלות ביקשתי לקבוע עם ד"ר טל מאייר פגישת הכרות קצרה ולא הסתפקתי בלשאול את האסיסטנטיות או אותו שאלות בטלפון. אין כמו מראה עיניים ויותר מכך, אין כמו האינטואיציות שלי. בכניסה למרפאה קיבלה את פניי בחיוך מסביר פנים, שירי, אחת משתי האסיסטנטיות שלו, בצמוד אליה הייתה סנדי, שהתבררה כחתולת רחוב ג'ינג'ית מתוקה שהמרפאה אימצה ודואגת לה לאוכל, שתייה ולמקום לינה בחורף. זה כבר שימח אותי (כמאכילת חתולים) וידעתי שהלב של צוות המרפאה ושל טל נמצא במקום הנכון. תוך כדי שהמתנתי לד"ר מאייר הספקתי לראות אותו מטפל בכלב עם גוש לא ברור ובחתול עם צליעה לא מוסברת (שניהם זכו לטיפול מקיף ובירור מעמיק). התוודעתי לשירותיות שלו, לסבלנות והכי חשוב, לגישה שלו לבעלי חיים.

צלמת: כרמל מילנר-סער
צלמת: כרמל מילנר-סער

המרפאה שלחולפים/ות ברחוב עשויה להראות קטנה, מכילה משרד, חדר בדיקות וטיפולים, חדרון אשפוז וחדר רנטגן דיגיטלי+מחסן. ד"ר מאייר הינו הוטרינר היחיד בה ולצידו שתי אסיסטנטיות שעובדות במשמרות (שירי ומיכל). לדעתי האישית, מצב זה הוא מעולה ומרגיע יותר, כך שכשאדם מגיע עם חיית המחמד שלו הוא תמיד יודע מי יטפל בו/ה ואין וטרינרים שמתחלפים כל העת ולאו דווקא מכירים את בעל החיים שלך עד הסוף. אגב, תמיד מומלץ לקבוע תור מראש אם ניתן.

 פירוט השירותים השונים שתוכלו לקבל במרפאה:

רפואה מונעת- טיפול בתולעים, תולעת הפארק, כלבת, משושה, שעלת, פרעושים וקרציות. כירורגיה של חיות בית, עיקור, סירוס, הסרת גידולים וניתוחים שונים נוספים. במידת הצורך גם מגיע כירורג מומחה לבצע ניתוחים מורכבים במרפאה.
רפואת שיניים- ניקוי שיניים ועקירות, משחות שיניים אנזימיות, מי פה מיוחדים לכלבים וחתולים, אבקות למניעת ריח פה, מברשות שיניים וצעצועי לעיסה שונים.

רדיולוגיה- במרפאה יש מכשיר רנטגן עם פיתוח דיגיטלי מיידי וכן שירות של מומחה אולטרה סאונד שמגיע למרפאה מדי כמה ימים לבצע בדיקות במרפאה.

מעבדת דם מתקדמת עם מרבית הבדיקות INHOUSE  + הוצאת בדיקות מיוחדות למעבדות חיצוניות.

רפואת חיות אקזוטיות- ארנבונים, שרקנים, אוגרים, צ'ינצ'ילות, חולדות ועוד.

חדר טיפולים ובדיקות
צלמת: כרמל מילנר-סער

המרפאה מציעה מנוי שנתי לבעל החיים שלכם/ן (לכלבים- גורים או בוגרים ולחתולים- בעיקר גורים), המנויים האטרקטיביים כוללים את הטיפולים המונעים שיסייעו לבעל החיים שלכם/ן להישאר בריא מנוי רגיל או מנוי מורחב שמכסים בדיקות שגרתיות, חיסונים קבועים, חיסון שנתי לכלבת ועוד (ט.ל.ח- חשוב לשאול מה המנוי מכסה כדי לבחור את המנוי המתאים לכם/ן מכל- אנחנו הלכנו כמובן על המורחב). מניסיון רב שנים תמיד מומלץ לרכוש מנוי שנתי, דבר שמוזיל את עלויות הטיפול בבע"ח בעשרות שקלים בשנה. המקום מציע גם תרופות למחלות כרוניות ואחרות, חומרי הדברה משלל סוגים (אמפולות, כדורי ברבקטו ועוד), מזון רפואי יבש ורטוב ועוד שלל שירותים ומוצרים שתמיד טוב לרכוש ממקום מקצועי ולאו דווקא מחנות לציוד ומזון לבע"ח.

המקום פתוח כל יום מהבוקר עד הצהריים ונפתח שוב בשעות אחה"צ עד הערב למעט ביום שלישי בו הוא סגור אחה"צ. המקום פתוח גם ביום שישי מהבוקר עד הצהריים. חשוב לדעת שהנייד של ד"ר מאייר וגם הטלפון של המרפאה זמינים לכם/ן הלקוחות 24/7 כקו חירום לכל מקרה דחוף שיצוץ (והלוואי שלא יצוץ), הן לייעוץ טלפוני (סמס/ וואטסאפ או מייל) והן לטיפול דחוף במרפאה אם יש צורך בכך . ד"ר מאייר גם מבצע ביקורי בית בעת הצורך (שירות חשוב מאד בעיניי) ובעיקר במקרים שהבעלים בני/ות הגיל השלישי/ עם קשיי ניידות (שירות שניתן לא רק בימי קורונה ושאפו גדול על כך).

ד"ר טל מאייר
צלמת: כרמל מילנר-סער

ד"ר טל מאייר הינו וטרינר בוגר בית הספר לרפואה וטרינרית של האוניברסיטה העברית בשנת 2006. המרפאה נפתחה בשנת 2010 ברחוב תל חי 31 במרכז כפ"ס.

בדף הפייסבוק ובאתר של מרפאת ד"ר דוליטל תמצאו כל העת מידע מעניין, מאמרים מקצועיים וטיפים חשובים.

אז קפצו למרפאה לבקר ולהתרשם וכמובן להפוך ללקוחות מרוצים. ותגידו שכרמל שלחה אתכם/ן.

לדף הפייסבוק:

https://www.facebook.com/vet.clinic.kfar.saba

לאתר:

מרפאת ד"ר דוליטל- רחוב תל חי 31- כפ"ס
צלמת: כרמל מילנר-סער
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרמל מילנר-סער, בעלת העסק "הערך המוסף".
העסק קיים למעלה מ-7 שנים, במסגרתו מוצעים שירותי תוכן, סושיאל ושיווק ללקוחות מתחומים שונים. היא יוצרת תוכן ומומחית לכתיבה שיווקית עבור אתרים, לקוחות עסקיים ופרטיים.

לקבלת עדכונים על תוכן חדש באתר מלאו פרטים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן